Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog nooit een libido dip gehad :dunno: Het enige waaraan ik merk dat ik off ben gegaan is dat ik minder zin heb om naar de gym te gaan oner andere..

****ing tren ace trouwen.. Ik krijg er steeds een chemische smaa van in mijn mond :roflol: Exact dezelfde smaak als hoe die olie ruikt.

Je moet er ook niet aan ruiken joh :P

Is de benzyl alcohol dan. Adertje geraakt mss ?

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Lijkt me heel erg weinig, maar in elk geval 2x500 HCG.

Ik zal inderdaad steeds in de buurt zitte van adertjes.. Maar waarom heb ik de tren hoest dan nooit? :P
Ik heb dit wel al vaker gelezen trouwens.

Ik zal inderdaad steeds in de buurt zitte van adertjes.. Maar waarom heb ik de tren hoest dan nooit? :P
Ik heb dit wel al vaker gelezen trouwens.

Dosis benzoaat en benzyl alcohol zal niet hoog genoeg zijn voor een tren cough.

Heb ook al gehad dat ik door een ader had gestoken, bij het eruit trekken van de naald direct dikke druppel bloed en het liep direct over mijn been af. Wel nog nooit tren hoest ofzo gehad, ik gebruik altijd tren e.

• Topic Starter Topic Starter
Nog 2 weekjes en dan gaat het eindelijk gebeuren :D Hoop op nog wat verhaaltje, die waren toch wel vermakelijk haha :roflol:

Vandaag mee gestopt. Heb al zeker een week of 2 last van m'n darmen en heb het idee dat de tren er wat mee van doen heeft. Zweten ben ik ook klaar mee, zo warm rug zeiknat en daarna weer koud omdat je bezweet bent. Heb ik 6wkn ace gedaan.

Vandaag mee gestopt. Heb al zeker een week of 2 last van m'n darmen en heb het idee dat de tren er wat mee van doen heeft. Zweten ben ik ook klaar mee, zo warm rug zeiknat en daarna weer koud omdat je bezweet bent. Heb ik 6wkn ace gedaan.

wel goede resultaten ermee gehaald trem?

Volgende keer tren alleen als het warm weer is dus?

lees veel over laag test hoog tren dat je minder bijwerkingen hebt, voor degene die dat hebben gedaan, betekend dat beter slapen, minder zweet?
Ik heb 500 test/400 tren gehad en werd helemaal leip, zweettee me de touwtering, hele nachten draaien en slippte in me bed als ik omdraaide door een plas zweet, 2x verschonen per nacht wat een hel.
Sex is wel uber, al heb ik wel de hele dag de neiging om ergens een plee in te duiken en te rukken, aangezien me vrouw geen 4x per dag wilt :)
Heb in de 4de week een enorme uitbarsting qua aggresie naar een kerel die me in een winkel opzij duwde, moest echt heel erg diep ademhalen om hem niet de hele winkel door te beuken.
Daarna constant in zulke situatie gedacht..het is de tren doorlopen..het is de tren doorlopen :)

• Topic Starter Topic Starter

Las het net in je logje ja, jammer man! Hoop dat je er wel wat massa mee gepakt heb enzo :)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Denk dat mijn verhaaltjes even op pauze staan hoor :p cruisen voor een week of 7 ;) En het is nodig denk ik.

Die van jou maken veel goed dus pak je rust maar even ;)

Ik ben nu al een geruime tijd op dit forum mee aan het lezen zonder account en heb het topic over vragen aan big cat zien op starten. Is ook mijn standaard prik geworden om elke dag dit even op te zoeken, maar door dat topic en deze ben ik van huiverig voor tren naar next kuur wordt test tren kuurtje gegaan haha

Eind deze maand begin ik en ik ben zooooo erg benieuwd wat me dit gaat op leveren!

Ik ben nu al een geruime tijd op dit forum mee aan het lezen zonder account en heb het topic over vragen aan big cat zien op starten. Is ook mijn standaard prik geworden om elke dag dit even op te zoeken, maar door dat topic en deze ben ik van huiverig voor tren naar next kuur wordt test tren kuurtje gegaan haha

Eind deze maand begin ik en ik ben zooooo erg benieuwd wat me dit gaat op leveren!

Ik heb het idee dat je je verheugd om te beginnen, klopt dat?

Scherp als een mes die pleister!

Vergeet alleen niet dat 't lijkt alsof opeens niemand sides van Tren heeft. Bedoel 't is leuk dit soort topics, toffe verhalen maar er is echt niemand die hier zal vertellen dat ie z'n wijf in elkaar heeft gemept op Tren, of de kat van z'n buren z'n kop eraf heeft getrokken en daarna in z'n reet is genomen in de bak. Bij wijze van.

Vergeet alleen niet dat 't lijkt alsof opeens niemand sides van Tren heeft. Bedoel 't is leuk dit soort topics, toffe verhalen maar er is echt niemand die hier zal vertellen dat ie z'n wijf in elkaar heeft gemept op Tren, of de kat van z'n buren z'n kop eraf heeft getrokken en daarna in z'n reet is genomen in de bak. Bij wijze van.

Legit reason bro, meeste katten zijn irritant:D (uitzonderingen daargelaten lol)

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Liever vandaag dan morgen haha :cool:

Waar wacht je op:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven