XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me altijd af of er wel iets van waarheid op dat forum staat anders toch echt bar weinig. Ik twijfel dus ook erg aan hun doseringen.

Nee bro doseringen kloppen wel. De gebruikers op DBB zijn vrij mild wat betreft doseringen maar dat komt omdat het overgrote deel nog ecto of een ''hobby kuurder'' is if you know what i mean, dan komt er sowieso niks spectaculairs voorbij

Ik vraag me altijd af of er wel iets van waarheid op dat forum staat anders toch echt bar weinig. Ik twijfel dus ook erg aan hun doseringen.

Goh, tegenwoordig laten ze iedereen binnen en het is er een zootje, maar er zitten echt wel ervaren gasten tussen. Je mag niets voor waar aannemen, maar het geeft je wel een brede waaier aan opinies, en als je lang genoeg leest, dan merk je meestal ook wel waar er iets van aan is, en wat broscience of stelling vanuit andere motieven zijn. (zoals de overdreven obsessie met saizens)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Nee bro doseringen kloppen wel. De gebruikers op DBB zijn vrij mild wat betreft doseringen maar dat komt omdat het overgrote deel nog ecto of een ''hobby kuurder'' is if you know what i mean, dan komt er sowieso niks spectaculairs voorbij

Hobby kuurder :p lol :p

• Topic Starter Topic Starter
Goh, tegenwoordig laten ze iedereen binnen en het is er een zootje, maar er zitten echt wel ervaren gasten tussen. Je mag niets voor waar aannemen, maar het geeft je wel een brede waaier aan opinies, en als je lang genoeg leest, dan merk je meestal ook wel waar er iets van aan is, en wat broscience of stelling vanuit andere motieven zijn. (zoals de overdreven obsessie met saizens)

Wat bedoel je daarmee :p Hahahah

Op gh15 word niet iedereen als lid toegelaten. Maar tegenwoordig laten ze iedereen lid worden waardoor er teveel bullshit tussen komt te staan

Ja, ooit was het nogal exclusief voor heel ervaren mensen, of mensen die al wat bereikt hadden in de industrie. Nu zitten er massaal veel mensen die nog aan hun eerste kuur moeten beginnen ...

Oke oke dat wist ik niet, maar hoe filteren ze dat dan? Ik open geen topic, puur lezen!

Hahah bedankt :cool:

Nee maar serieus, moest je vroeger vragen invullen dan oid?

Ook. Toen ik er lid wilde worden kreeg ik eerst een aantal vragen, stuk of 5 geloof ik. En dan niet waar de E in Test E voor staat maar wel serieuze vragen. Nu kan alsnog elke debiel ze google'en maar ik vind de insteek wel wat hebben. Heb er nog nooit gepost, moet eigenlijk es een nieuw account maken onder een andere naam.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Doseringen geloof ik wel. We zijn op DBB gwn minder gewend in dat opzicht, hier wordt iedereen buff op Winny only's enzo. Nu is Tren dan sinds kort een hype maar dat heeft alleen met dit topic te maken en ecto's die lezen dat vrouwen eerder op ze vallen op tren. Daarvoor was iedereen bang dat ze boos zouden worden op Tren of een beetje zouden zweten.

Als je daar foto's bekijkt ook zitten er echt veel gasten met huge fysieken. Ook ecto's op 2100 mg tren EW maar oke :p

Ik heb toevallig een paar dagen geleden een account aangemaakt, ik werd binnen een paar uur geaccepteerd zonder vragen o.i.d. :p

nee, maar je moest mensen hebben op GH15 die je kenden en voor je wouden instaan.

Dat is indd een super goed manier om het forum privé en serieus te houden. Idee waarom ze daar van af zijn gestapt?

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Ook. Toen ik er lid wilde worden kreeg ik eerst een aantal vragen, stuk of 5 geloof ik. En dan niet waar de E in Test E voor staat maar wel serieuze vragen. Nu kan alsnog elke debiel ze google'en maar ik vind de insteek wel wat hebben. Heb er nog nooit gepost, moet eigenlijk es een nieuw account maken onder een andere naam.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Doseringen geloof ik wel. We zijn op DBB gwn minder gewend in dat opzicht, hier wordt iedereen buff op Winny only's enzo. Nu is Tren dan sinds kort een hype maar dat heeft alleen met dit topic te maken en ecto's die lezen dat vrouwen eerder op ze vallen op tren. Daarvoor was iedereen bang dat ze boos zouden worden op Tren of een beetje zouden zweten.

Als je daar foto's bekijkt ook zitten er echt veel gasten met huge fysieken. Ook ecto's op 2100 mg tren EW maar oke :p

Ook dat snap ik nog, heb je er tenminste moeite voor moeten doen om lid te worden :)

Jep das waar haha! Al veel grote fysieker gezien, ook tof dat elk log foto's bevat etc.

Ik had gisteren een erg rare droom en ik werd zwetend wakker, nog nooit eerder meegemaakt tenzij ik ziek ben wat ik nu niet ben. Ik krijg al tren sides voordat ik begin :o

Zal wel een soort van placebo effect zijn

mm, dus er hangt eigenlijk gewoon een hele andere mentaliteit dan op dit forum, maar toch voelde ik me zekerder van de dingen die ik hier lees dan als ik daar wat aan het lezen was. Daar had ik soms echt van waar de **** gaat dit over dit spreekt alles tegen wat ik voorheen gelezen heb.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Hobby kuurder :p lol :p

Dat had ik hier in het begin ook wel, alleen niet in zo'n erge mate, maar bij hun kon ik echt door de bomen het bos niet meer zien. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet lang er op rond gekeken heb.

mensen met ervaringen is natuurlijk altijd wel handig. Dat zei Pleistertje mij ook al in de Gym.

Laatst bewerkt:
Idd en je moet niet over een cycle praten maar over een blast of cruise anders beginnen ze pissed of te raken

Nee ben er even vanaf,het werd me te heet onder de voeten.
Maar heb nu alweer zin :p

Nee niets bijzonders hoor,ik kan er alleen na een week of 10 niet meer tegen.
Zelfs op 200 mg per week.
Heb wel in de laatste weken van mn laatste tren cycle mn ex het huis uit getrapt,daarna dacht ik we moeten maar weer eens even switchen van compound.

Nee niets bijzonders hoor,ik kan er alleen na een week of 10 niet meer tegen.
Zelfs op 200 mg per week.
Heb wel in de laatste weken van mn laatste tren cycle mn ex het huis uit getrapt,daarna dacht ik we moeten maar weer eens even switchen van compound.

en nu heb je spijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven