MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stap terug over naar tren-e inplaats van Ace, aders stonden meteen op mijn armen na 2 dagen maar naar mijn gevoel is het gewoon echt ruk. Veel minder potent dan de E die ik steeds nam.
Ik nam vroeger ook wel AAS van een ander merk dan nu.

Nu nog even plannen hoe ik die overgang ga switchen.. iemand suggesties ?

Plan :

1500mg test-e
1000mg tren-e
50mg tren-A
800mg bold

Plz ga loggen :)

Nee gen log meer:), maar iemand die me kan helpen met de switch van korte esters naar lange ?

Ga je nou nog steeds door met je voordoen als iemand anders?

Omdat ik als eerste foto een arm heb gepost van iemand anders ? :P maar verdere discussie kan in pm.

Ik ben al off topic gegaan met te vragen naar hulp met de switch. Zal wel een topic aanmaken :thumbs:

Ik stap terug over naar tren-e inplaats van Ace, aders stonden meteen op mijn armen na 2 dagen maar naar mijn gevoel is het gewoon echt ruk. Veel minder potent dan de E die ik steeds nam.

Plan :

1500mg test-e
1000mg tren-e
50mg tren-A
800mg bold

Voor de allereerste keer tren is ace toch wel aan te raden?

Ja je heb gelijk back ontopic!

Je zou met die stats toch mega trots een foto plaatsen lijkt me.

OT : wie zit er nog op tren A ? Voel me er niet zo goed op en lijkt wel of het gewoon niet zo potent is als de tren die ik voordien nam. Kan misschien ook aan de verhouding liggen.. 1:1

Ik ga eens tren-e van AP nemen en zien wat dat brengt. Mijn merk dat ik vroeger gebruikte en zeer goede resultaten mee boekte schijnt toch niet zo goed meer te zijn en zie je eigenlijk ook bijna niet meer voorbijkomen.

Plan :

1500mg test-e
1000mg tren-e
50mg tren-A
800mg bold

Dit,tren a als eerste kuur aanbevelen,nep foto....i smell something fishy bij GXL/Gixel....
Volgens mij zitten er veel neppers hier.
Jij bent ook DDoob he?

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Ja je heb gelijk back ontopic!

Je zou met die stats toch mega trots een foto plaatsen lijkt me.

dat ook ja.

Dit,tren a als eerste kuur aanbevelen,nep foto....i smell something fishy bij GXL/Gixel....
Volgens mij zitten er veel neppers hier.
Jij bent ook DDoob he?

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

dat ook ja.

Ga je nu echt deze belachelijke discussie voeren in het aas topic omdat ik als eerste foto iemand zijn afgeknipte arm postte ? Nogmaals stuur je gezeik dan in een pm.

Raad ik hier iemand tren aan als eerste kuur op deze pagina dan ?
Verder niets mis mee met tren als eerste keer. Test only word uiteraard aangeraden maar dit is puur om te kijken wat een bepaalde stof met je lichaam doet qua sides.

Verdere commentaar geef je maar in pm, belachelijk dat je hier een discussie opstart over een foto in een tren topic.

Wanneer moet ik tren ace voelen ? zit al 4 dagen op 100 mg per dag en voel me rot, ook niet veel kracht

Dan kloppen je stats vast ook wel. t*ring, het zit 2 dagen in je lichaam, dus? Wacht maar gewoon een week tot 2 weken. Bij mij duurde het ook wel een tijdje voor ik het echt goed ging merken.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Plan :

1500mg test-e
1000mg tren-e
50mg tren-A
800mg bold

Zou de TrenE zo gauw mogelijk gaan zetten, de TrenA nog 1 of 2 weken door laten lopen, max 3 weken ( de dosis totale Tren is dan wel ****ing hoog ) en tegen die tijd gaat de E z'n werk wel doen. Of er schijt aan hebben, Ace er helemaal uit en over gaan op E, dan maar ff week of 3 wat minder Tren gevoel. Het zit wel in je bloed dus er gebeurt al wel wat.

Dan kloppen je stats vast ook wel. t*ring, het zit 2 dagen in je lichaam, dus? Wacht maar gewoon een week tot 2 weken. Bij mij duurde het ook wel een tijdje voor ik het echt goed ging merken.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Zou de TrenE zo gauw mogelijk gaan zetten, de TrenA nog 1 of 2 weken door laten lopen, max 3 weken ( de dosis totale Tren is dan wel ****ing hoog ) en tegen die tijd gaat de E z'n werk wel doen. Of er schijt aan hebben, Ace er helemaal uit en over gaan op E, dan maar ff week of 3 wat minder Tren gevoel. Het zit wel in je bloed dus er gebeurt al wel wat.

Ik zou volgend jaar ook wel best zo hoog willen gaan zitten. Stilaan overal de Mast uithalen en evolueren naar 900 Bold, 1500 Tren E en 250 mg test. Dat is enkel op voorwaarde dat ik een aantal andere dingen door kan trekken die nu precies een stuk moeilijker worden omdat ik er gewoon geen betrouwbare bronnen voor heb. Het schijnt dat je tren echt in gradaties ziet werken, en wil wel eens nagaan of dat klopt, dat je voor elke verhoging ook een sterker en sneller visueel effect hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven