Arie1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Nee hoor ik niet,en mn nieuwe vriendin ook niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat gebeurt er dan precies? Word je lontje steeds korter of word je op een gegeven moment depri?na week 8 begint het mentaal idd heel moeilijk te worden op tren
Wat gebeurt er dan precies? Word je lontje steeds korter of word je op een gegeven moment depri?
Wat gebeurt er dan precies? Word je lontje steeds korter of word je op een gegeven moment depri?
Die sides krijg ik na een week al. Daarom voor mij nooit meer Tren, helemaal klaar met dat k*tspul![]()
Precies,ik heb zoiets van,"wow beter word ik weer even normaal"of "pff vial nog niet leeg?".Ik heb hetzelfde. Sides worden bij mij niet perse heftiger maar je word ze naarmate de tijd vordert gewoon beu en dan ben je gewoon blij dat de tren eindelijk eruit kan. Maar goed dat ben ik, misschien heeft de rest een andere reden.

Voortaan foto's van de vials maken en in de Echt of Nep sectie plaatsenLaatste kuur tren 500/sust 400 voelde ik er echt helemaal geen reet van, zal wel zwaar underdosed zijn geweest, want als ik deze verhalen hier lees had ik toch wel iets moeten hebben meegemaakt![]()

Laatste kuur tren 500/sust 400 voelde ik er echt helemaal geen reet van, zal wel zwaar underdosed zijn geweest, want als ik deze verhalen hier lees had ik toch wel iets moeten hebben meegemaakt![]()
Ah de mail van GH15 kwam in mn spamboxhad em eigenlijk al direct terug haha..

Ik heb hetzelfde. Sides worden bij mij niet perse heftiger maar je word ze naarmate de tijd vordert gewoon beu en dan ben je gewoon blij dat de tren eindelijk eruit kan. Maar goed dat ben ik, misschien heeft de rest een andere reden.

Was van plan volgende maand ook te beginnen met test tren kuurtje maar begin na al deze reacties toch wel te twijfelen.
Was van plan volgende maand ook te beginnen met test tren kuurtje maar begin na al deze reacties toch wel te twijfelen.
Ik stap terug over naar tren-e inplaats van Ace, aders stonden meteen op mijn armen na 2 dagen maar naar mijn gevoel is het gewoon echt ruk. Veel minder potent dan de E die ik steeds nam.
Ik nam vroeger ook wel AAS van een ander merk dan nu.
Nu nog even plannen hoe ik die overgang ga switchen.. iemand suggesties ?
Plan :
1500mg test-e
1000mg tren-e
50mg tren-A
800mg bold