MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet mee eens, hoeveel bekende vroegere 'top' UG's zijn er wel niet die het te heet onder de voeten werd en toen nog ff een batch of 5 draaiden die zwaar onder de maat was/uberhaupt niks bevatte. Vind 't zelf wel jammer dat we geen merken mogen bespreken, vooral de wat minder bekende merken dan.

Inderdaad. Desnoods in het prive gedeelte ofzo. Ik zou het wel handig vinden om dat soort ervaringen uit te wisselen met mensen.

zit in week 3 van me cruise denk week komt alles voor me blast binnen, weet niet of ik de 6 weken cruise volhou. Voel me er al weer helemaal klaar voor :D

Jankballen hier zeg.. ik ben gvd al bijna 3 maanden off... :(:D

Inderdaad. Desnoods in het prive gedeelte ofzo. Ik zou het wel handig vinden om dat soort ervaringen uit te wisselen met mensen.

Juistem. Resellers pik je er makkelijk uit als je een beetje verstand in je hol hebt :p Mja zolang er zoveel belangen meespelen hiero zal dat niet gaan gebeuren gok ik. Mss maar een keer een whatsapp chat aanmaken ofzo hahah.

zit in week 3 van me cruise denk week komt alles voor me blast binnen, weet niet of ik de 6 weken cruise volhou. Voel me er al weer helemaal klaar voor :D

Hahaha bro ik ken 't gevoel. Krijg morgen of vrijdag m'n spul binnen en ik wil nog minimaal 4 weken cruisen eigenlijk :(

Juistem. Resellers pik je er makkelijk uit als je een beetje verstand in je hol hebt :p Mja zolang er zoveel belangen meespelen hiero zal dat niet gaan gebeuren gok ik. Mss maar een keer een whatsapp chat aanmaken ofzo hahah.

Ik denk ook dat je snel door zal hebben wie het er om het geld doen. Ik ben wel in voor zo'n app team :)

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Ik ga je buurman zeggen hoor

Ik denk ook dat je snel door zal hebben wie het er om het geld doen. Ik ben wel in voor zo'n app team :)

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Ik ga je buurman zeggen hoor

No thanks. Was langs. hij flipte em nogal :| zeker aan de tren ofzowwwww

Zat mensen op het forum die een belang hebben bij een bepaald merk. Je ziet het nu al in bij topics echt of nep. Zat gasten met nauwelijks post die vertellen hoe super het is en dat je er keihard op gaat.

Zat mensen op het forum die een belang hebben bij een bepaald merk. Je ziet het nu al in bij topics echt of nep. Zat gasten met nauwelijks post die vertellen hoe super het is en dat je er keihard op gaat.

Om die reden in het prive gedeelte. minimaal 150 posts daar geloof ik

Doe dan geen app aanmaken, maar maak zo'n encrypted telegram aan, of een praatgroepje via safe-mail ofzo :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven