- Waardering
- 6.323
Maandag aanstaande begint mijn Tren-fase.
Ben nu mn carbcycle dieet in elkaar an t zetten![]()
pff wat weinig voer
Bro ga loggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag aanstaande begint mijn Tren-fase.
Ben nu mn carbcycle dieet in elkaar an t zetten![]()
pff wat weinig voer

Zou best 12 weken een log kunnen bijhouden idd! Denk dat ik dat ga doen![]()

Wanneer zien jullie in de spiegel dat Tren zijn werk doet? Kracht is al aardig toegenomen maar fysiek zie ik nog niks

Pats daar gaat de tover/wonder ballon al. Nu nog even naar de kroeg en zonder wat te nken weer naar huis en dan ben je weer een illusie armer.![]()

Dus dat ik binnenkort al die kassasletjes in de supermarkt ga nken is ook een illusie??Pats daar gaat de tover/wonder ballon al. Nu nog even naar de kroeg en zonder wat te nken weer naar huis en dan ben je weer een illusie armer.![]()

Dus dat ik binnenkort al die kassasletjes in de supermarkt ga nken is ook een illusie??
![]()

Wanneer zien jullie in de spiegel dat Tren zijn werk doet? Kracht is al aardig toegenomen maar fysiek zie ik nog niks
Je maakt een grotere kans als je aanbied hun telefoonkaart met een tientje op te waarderen.![]()

wat vinden jullie beste merk tren?
of mag dat niet genoemd worden

wat vinden jullie beste merk tren?
of mag dat niet genoemd worden
Blijkbaar mag over zulke dingen niet gesproken worden. Ben hier twaalf jaar en weet dat ook nog maar net, noch weet ik waarom![]()
Gaat erom dat suppliers hun merk de hemel in gaan prijzen en andere merken afkraken voor de eurotjes!
Gaat erom dat suppliers hun merk de hemel in gaan prijzen en andere merken afkraken voor de eurotjes!

ach. end of the day is het allemaal de zelfde shit voor een paar knaken.
Dus dat ik binnenkort al die kassasletjes in de supermarkt ga nken is ook een illusie??
![]()
gewoon als ze bonnetje willen geven vragen of ze hun nummer er op zetten.