- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle vrouwen willen je nken..10 man de tyfes geslagen. Wat een wonder goedje die tren. Alle jochies smullen van dit topic(30.000 views) en gaan massaal aan de tren.
Jammer dat ik blijkbaar altijd fakes gehad heb.![]()
Misschien moet je eens Tren van de veearts proberen. Hoor dat het echt 10x zo sterk is dan UG Tren (En 10x zo duur)
Zouden dan alle vrouwen met me willen nken, denk je?

Alle vrouwen willen je nken..10 man de tyfes geslagen...dagelijks verschil in je fysiek. Wat een wonder goedje die tren. Alle jochies smullen van dit topic(30.000 views) en gaan massaal aan de tren.
Nee, daar heb je wel wat meer dan tren voor nodig ouwe![]()

Alle vrouwen willen je nken..10 man de tyfes geslagen...dagelijks verschil in je fysiek. Wat een wonder goedje die tren. Alle jochies smullen van dit topic(30.000 views) en gaan massaal aan de tren.

Misschien moet je eens Tren van de veearts proberen. Hoor dat het echt 10x zo sterk is dan UG Tren (En 10x zo duur)
misschien een justin bieber kapsel proberen? chicks diggen justin jwz
Je kan op m'n ava zien dat dat niet meer wil..Moet hem nu zelfs tegen mijn been aan tapen als ik ga trainen omdat ik net als een kind van 14 spontane erecties krijg

Dat is flauw.Je kan op m'n ava zien dat dat niet meer wil..
Tuuuurlijk..![]()

Echt he. Beetje GH15 forum op deze manier. Wijsheid is leuk maar overdrijven is ook een kunst natuurlijk. Of ik moet al die plassen om me heen op Tren gewoon niet gezien hebben
Is dat ook voor mensen te gebruiken dan? Heb er wel 's aan gedacht maar durf 't niet goed :')
Ja, het is de heilige graal van AAS, Vet Tren. Alleen erg moeilijk te vinden, vind maar een veearts die het aan je verkoopt
Heb het zonder grap eens aangeboden gekregen, maar dacht tja, shit die dieren precies zo in zich gedrukt krijgen is vast niet goed voor Mikie.
In welke week ga je wat merken van de tren (e)? Dromen en die feromonen shit enzo![]()

Nee, daar heb je wel wat meer dan tren voor nodig ouwe![]()

Geen idee maar met Tren op wil ik wel alle vrouwen nken.
Moet hem nu zelfs tegen mijn been aan tapen als ik ga trainen omdat ik net als een kind van 14 spontane erecties krijg
Dat is flauw.Je kan op m'n ava zien dat dat niet meer wil..
al de andere gasten die mee waren scheren hun kop en die vrouwen de hele avond "kijk een vin diesel" "en daar nog een !" 
Tren is ook nooit gemaakt voor mensen. De reden dat UG Tren niet zo sterk is komt niet door de veiligheid maar omdat UG labs niet dezelfde productiemiddelen hebben om tot een dergelijke kwaliteit te komen.

Heb het zonder grap eens aangeboden gekregen, maar dacht tja, shit die dieren precies zo in zich gedrukt krijgen is vast niet goed voor Mikie.