MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle vrouwen willen je nken..10 man de tyfes geslagen...dagelijks verschil in je fysiek. Wat een wonder goedje die tren. Alle jochies smullen van dit topic(30.000 views) en gaan massaal aan de tren.:sukkeltje:

Jammer dat ik blijkbaar altijd fakes gehad heb.;)

Alle vrouwen willen je nken..10 man de tyfes geslagen. Wat een wonder goedje die tren. Alle jochies smullen van dit topic(30.000 views) en gaan massaal aan de tren.:sukkeltje:

Misschien moet je eens Tren van de veearts proberen. Hoor dat het echt 10x zo sterk is dan UG Tren (En 10x zo duur)

Alle vrouwen willen je nken..10 man de tyfes geslagen...dagelijks verschil in je fysiek. Wat een wonder goedje die tren. Alle jochies smullen van dit topic(30.000 views) en gaan massaal aan de tren.:sukkeltje:

misschien een justin bieber kapsel proberen? chicks diggen justin jwz

Nee, daar heb je wel wat meer dan tren voor nodig ouwe :D

Nah.. Alsof die anderen allemaal van die mooi boys zijn! Voor mij moet juist makkelijk zijn, zo'n rijpe man als ik weet tenminste waar alle knopjes zitten enzo. Jullie kiddos rammen er een beetje hard in en zeggen na afloop...lekker he schatje, wil je nog een breezer?:D

Echt he. Beetje GH15 forum op deze manier. Wijsheid is leuk maar overdrijven is ook een kunst natuurlijk. Of ik moet al die plassen om me heen op Tren gewoon niet gezien hebben :P

Misschien moet je eens Tren van de veearts proberen. Hoor dat het echt 10x zo sterk is dan UG Tren (En 10x zo duur)

Is dat ook voor mensen te gebruiken dan? Heb er wel 's aan gedacht maar durf 't niet goed :')

Echt he. Beetje GH15 forum op deze manier. Wijsheid is leuk maar overdrijven is ook een kunst natuurlijk. Of ik moet al die plassen om me heen op Tren gewoon niet gezien hebben :P

Is dat ook voor mensen te gebruiken dan? Heb er wel 's aan gedacht maar durf 't niet goed :')

Ja, het is de heilige graal van AAS, Vet Tren. Alleen erg moeilijk te vinden, vind maar een veearts die het aan je verkoopt

treNmendes slaat weer toe

Ja, het is de heilige graal van AAS, Vet Tren. Alleen erg moeilijk te vinden, vind maar een veearts die het aan je verkoopt

Heb het zonder grap eens aangeboden gekregen, maar dacht tja, shit die dieren precies zo in zich gedrukt krijgen is vast niet goed voor Mikie.

Heb het zonder grap eens aangeboden gekregen, maar dacht tja, shit die dieren precies zo in zich gedrukt krijgen is vast niet goed voor Mikie.

Tren is ook nooit gemaakt voor mensen. De reden dat UG Tren niet zo sterk is komt niet door de veiligheid maar omdat UG labs niet dezelfde productiemiddelen hebben om tot een dergelijke kwaliteit te komen.

als jij echte tren neemt verrander je in buffel.. haha geen ervating tho... wel grappig om de verhalen te lezen. is t echt een lekkere aas?

Zouden dan alle vrouwen met me willen nken, denk je?

Ik vind dat jij ook zeker mee moet op meet ;)

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Nee, daar heb je wel wat meer dan tren voor nodig ouwe :D

Zo lelijk en oud kan ie niet zijn ;)

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Geen idee maar met Tren op wil ik wel alle vrouwen nken.

Moet hem nu zelfs tegen mijn been aan tapen als ik ga trainen omdat ik net als een kind van 14 spontane erecties krijg

Zolang je maar niet bij kinderen van 14 erecties krijgt.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Dat is flauw.:( Je kan op m'n ava zien dat dat niet meer wil..

Normaal maak ik me dan ook zorgen om een dunnende kruin, maar op de laatste uitstap vond ik dat ik teveel haar had :p al de andere gasten die mee waren scheren hun kop en die vrouwen de hele avond "kijk een vin diesel" "en daar nog een !" :p

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Tren is ook nooit gemaakt voor mensen. De reden dat UG Tren niet zo sterk is komt niet door de veiligheid maar omdat UG labs niet dezelfde productiemiddelen hebben om tot een dergelijke kwaliteit te komen.

Negma Parabolan says hi ;)

De reden dat UG zo sterk niet is is omdat ze onderdoseren en minder zuiver product gebruiken :p

Vet products worden dan weer minder hygienisch gemaakt, maar het is wel full grade spul dat er in zit. Als je carts hebt en je weet hoe je ze op een hygienische manier kan converteren is er niet zoveel risk aan.

Maandag aanstaande begint mijn Tren-fase. :thumb:
Ben nu mn carbcycle dieet in elkaar an t zetten :D :( pff wat weinig voer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven