Ik dacht dat grote kat ook Vlaams wasKunnen deze niet geweerd worden? Zijn verantwoordelijk voor 90% van de domme vragen hier en ze verkrachten ook nog eens de Nederlandse taal met dat rare Vlaams.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat grote kat ook Vlaams wasKunnen deze niet geweerd worden? Zijn verantwoordelijk voor 90% van de domme vragen hier en ze verkrachten ook nog eens de Nederlandse taal met dat rare Vlaams.

Eerste keer trenbologne, herkenbare feels in dit topic. Moet zeggen dat het bij mij in m'n kop nog mild werkt, maar zie inderdaad dat als je een agressieve aanleg hebt dit spul niet echt mild is.

400, laatste weken 't dubbele geprobeerd just to taste. Merkte weinig verschil in m'n state of mind. Was sneller geïrriteerd maar daar houdt het op. Alhoewel ik denk dat je dan geen ruzie zou willen met me.hoeveel doseer je ?
tot 400-600 is het goed te doen, daarboven word ik best een vervelend ventje
400, laatste weken 't dubbele geprobeerd just to taste. Merkte weinig verschil in m'n state of mind. Was sneller geïrriteerd maar daar houdt het op. Alhoewel ik denk dat je dan geen ruzie zou willen met me.
400, laatste weken 't dubbele geprobeerd just to taste. Merkte weinig verschil in m'n state of mind. Was sneller geïrriteerd maar daar houdt het op. Alhoewel ik denk dat je dan geen ruzie zou willen met me.

Nope, volgende keer ws wel.je neemt Ace gok ik? t heeft wel een tijdje nodig om zn werk te doen (visueel dan)
Ik kan gewoon rennen kidmonster maak je niet drukmeeste mensen rennen wss sneller dan jij
sry flauw grapje kon het niet laten
Nope, volgende keer ws wel.
Ik kan gewoon rennen kidmonster maak je niet druk
Kunnen deze niet geweerd worden? Zijn verantwoordelijk voor 90% van de domme vragen hier en ze verkrachten ook nog eens de Nederlandse taal met dat rare Vlaams.

Nee rennen zonder protheseOok met je prothese? Ja sorry heb geen verstand van zoiets :/

zou ik willen zien

.Ze heeft een hersenbeschadiging door zuurstofgebrek gehad manBedoelde meer dat als je na lingo kijkt. Dat vrouwtje loopt met prothese best mank. Dus vond het raar dat jij dan wel kunt rennen met prothese als zij al mank loopt snap je.
Zonder wil ik wel zien als het gaat xd

Waren vast Marokkanen verkleed als politie, dus ik gok op zn portemonnee!

Mijn ervaring op de tren? Ik zet tren a op 350 per week, dus dagelijks 50mg. Vrouwen? Overal hoor, ik zie ze gewoon kijken, kom ik dichterbij dan houden ze het niet meer hoor.
Neem als voorbeeld gisteren mijn lerares op mijn opleiding, ze kwam binnen om te vragen of wij ons projecthok wouden verlaten omdat ze er zo een bespreking had. Blijft ze eerst 10 minuten tegen mij aanpraten, nou vervolgens verlaten we het hok. En gingen we in een andere ruimte zitten. Komt ze 30min later terug om nog even door te praten. Werkelijk nog nooit eerder een gesprek met haar gehad. En vertrouw me ze is knap!