walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Na de eerste paar pagina's helemaal geen reports meer?
Ben op p20 maar gestopt![]()

) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast
Dus ik naar die andere chick, dat slagersmeisje.. Sta ik daar in de rij, komt er zo'n te dikke, kale knakker de winkel binnengelopen met zijn pinpas. Die was hij dus kennelijk vergeten.. Gaat die pipo gewoon vooraan staan
WTF?! Ik moest echt tot tien tellen om niet helemaal uit mijn plaat te gaan. Uiteindelijk maar de boodschappen bij Mr. Clearasil afgerekend 
Nou ik kan je verzekeren dat die vent echt niet voor mij zou gaan afrekenen. Daar hoef ik niet voor aan de tren te zitten. Ik heb wel eens van die situaties mee gemaakt en ik heb echt een vreselijk kort lontje. Een keer mee gemaakt dat er een turk voor mij in het parkeervak reed terwijl ik al stond te wachten. Hij heeft dus echt wel de auto er weer uit gereden! Ik ben echt een bloedhond in dat soort situaties.Gloeiende
Van de gym onderweg naar huis bedacht dat ik toch niet zo'n zin in gehakt heb, dus ff "snel" naar de jumbo.
Kipfilet gevonden, komkommertje erbij en de keuze uit 3 kassa's. 1 leuk klein dingetje, zo 1 die je in elke houding kunt wurmen met 1 arm. De andere 1 of andere kneus van 15 met meer pukkels dan de gemiddelde trenblaster en kassa 3 zat een boers meisje van de slager die bij moest draaien. Pun gaat dus voor het eerste meisje, ondanks dat dat misschien niet de snelste rij is (LEES: de langste) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast
Dus ik naar die andere chick, dat slagersmeisje.. Sta ik daar in de rij, komt er zo'n te dikke, kale knakker de winkel binnengelopen met zijn pinpas. Die was hij dus kennelijk vergeten.. Gaat die pipo gewoon vooraan staan
![]()
WTF?! Ik moest echt tot tien tellen om niet helemaal uit mijn plaat te gaan. Uiteindelijk maar de boodschappen bij Mr. Clearasil afgerekend
Voortaan als ik van smaak verander onderweg naar huis, vreet ik gewoon wat ik al in huis heb.......
Nou ik kan je verzekeren dat die vent echt niet voor mij zou gaan afrekenen. Daar hoef ik niet voor aan de tren te zitten. Ik heb wel eens van die situaties mee gemaakt en ik heb echt een vreselijk kort lontje. Een keer mee gemaakt dat er een turk voor mij in het parkeervak reed terwijl ik al stond te wachten. Hij heeft dus echt wel de auto er weer uit gereden! Ik ben echt een bloedhond in dat soort situaties.

That anticlimaxGloeiende
Van de gym onderweg naar huis bedacht dat ik toch niet zo'n zin in gehakt heb, dus ff "snel" naar de jumbo.
Kipfilet gevonden, komkommertje erbij en de keuze uit 3 kassa's. 1 leuk klein dingetje, zo 1 die je in elke houding kunt wurmen met 1 arm. De andere 1 of andere kneus van 15 met meer pukkels dan de gemiddelde trenblaster en kassa 3 zat een boers meisje van de slager die bij moest draaien. Pun gaat dus voor het eerste meisje, ondanks dat dat misschien niet de snelste rij is (LEES: de langste) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast
![]()
Voortaan als ik van smaak verander onderweg naar huis, vreet ik gewoon wat ik al in huis heb.......

Haha ik plof al zonder Tren in dat soort situaties
Heb je zn nummer geregeld Pun? ;o

Hahaha
Ik was met vrouwtje, dus moet me wel een beetje gedragen![]()
Zo heb ik wel eens een gillende ex naast me in de auto gehad omdat ik met hoge snelheid iemand aan het achter volgen was die mij afgesneden hadHahaha
Ik was met vrouwtje, dus moet me wel een beetje gedragen![]()
.Zo heb ik wel eens een gillende ex naast me in de auto gehad omdat ik met hoge snelheid iemand aan het achter volgen was die mij afgesneden had.

Zo heb ik wel eens een gillende ex naast me in de auto gehad omdat ik met hoge snelheid iemand aan het achter volgen was die mij afgesneden had.
Nou nee dank je
. Ik formuleer het verkeerd, ik bedoel dat ze nu mijn ex is
.Gloeiende
![]()
Dat zou er bij mij zo niet ingaan op tren
Ik houd me in als het moet, maar als iemand voor steekt aan de kassa dan zet ik hem op zen luidst te kakken hoor
Zou letterlijk het enige zijn die me genoeg zou kalmeren om zen smoelwerk niet te vertimmeren.Nou nee dank je. Ik formuleer het verkeerd, ik bedoel dat ze nu mijn ex is
.

Niet echt rode puisten maar veel witte puntjes in gezicht erg irritant en lelijk