AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gloeiende :D

Van de gym onderweg naar huis bedacht dat ik toch niet zo'n zin in gehakt heb, dus ff "snel" naar de jumbo.
Kipfilet gevonden, komkommertje erbij en de keuze uit 3 kassa's. 1 leuk klein dingetje, zo 1 die je in elke houding kunt wurmen met 1 arm. De andere 1 of andere kneus van 15 met meer pukkels dan de gemiddelde trenblaster en kassa 3 zat een boers meisje van de slager die bij moest draaien. Pun gaat dus voor het eerste meisje, ondanks dat dat misschien niet de snelste rij is (LEES: de langste :o) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast :mad: Dus ik naar die andere chick, dat slagersmeisje.. Sta ik daar in de rij, komt er zo'n te dikke, kale knakker de winkel binnengelopen met zijn pinpas. Die was hij dus kennelijk vergeten.. Gaat die pipo gewoon vooraan staan :mad: :mad: WTF?! Ik moest echt tot tien tellen om niet helemaal uit mijn plaat te gaan. Uiteindelijk maar de boodschappen bij Mr. Clearasil afgerekend :rolleyes:

Voortaan als ik van smaak verander onderweg naar huis, vreet ik gewoon wat ik al in huis heb.......

• Like
Waarderingen: mat
Haha ik plof al zonder Tren in dat soort situaties:(
Heb je zn nummer geregeld Pun? ;o

Van de gym onderweg naar huis bedacht dat ik toch niet zo'n zin in gehakt heb, dus ff "snel" naar de jumbo.
Kipfilet gevonden, komkommertje erbij en de keuze uit 3 kassa's. 1 leuk klein dingetje, zo 1 die je in elke houding kunt wurmen met 1 arm. De andere 1 of andere kneus van 15 met meer pukkels dan de gemiddelde trenblaster en kassa 3 zat een boers meisje van de slager die bij moest draaien. Pun gaat dus voor het eerste meisje, ondanks dat dat misschien niet de snelste rij is (LEES: de langste :o) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast :mad: Dus ik naar die andere chick, dat slagersmeisje.. Sta ik daar in de rij, komt er zo'n te dikke, kale knakker de winkel binnengelopen met zijn pinpas. Die was hij dus kennelijk vergeten.. Gaat die pipo gewoon vooraan staan :mad: :mad: WTF?! Ik moest echt tot tien tellen om niet helemaal uit mijn plaat te gaan. Uiteindelijk maar de boodschappen bij Mr. Clearasil afgerekend :rolleyes:

Voortaan als ik van smaak verander onderweg naar huis, vreet ik gewoon wat ik al in huis heb.......
Nou ik kan je verzekeren dat die vent echt niet voor mij zou gaan afrekenen. Daar hoef ik niet voor aan de tren te zitten. Ik heb wel eens van die situaties mee gemaakt en ik heb echt een vreselijk kort lontje. Een keer mee gemaakt dat er een turk voor mij in het parkeervak reed terwijl ik al stond te wachten. Hij heeft dus echt wel de auto er weer uit gereden! Ik ben echt een bloedhond in dat soort situaties.

Nou ik kan je verzekeren dat die vent echt niet voor mij zou gaan afrekenen. Daar hoef ik niet voor aan de tren te zitten. Ik heb wel eens van die situaties mee gemaakt en ik heb echt een vreselijk kort lontje. Een keer mee gemaakt dat er een turk voor mij in het parkeervak reed terwijl ik al stond te wachten. Hij heeft dus echt wel de auto er weer uit gereden! Ik ben echt een bloedhond in dat soort situaties.

Hahaha :D

Ik was met vrouwtje, dus moet me wel een beetje gedragen :engel:

That anticlimax :(
Haha ik plof al zonder Tren in dat soort situaties:(
Heb je zn nummer geregeld Pun? ;o
:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Hahaha :D

Ik was met vrouwtje, dus moet me wel een beetje gedragen :engel:

Oke dan is het goed

Nee toch :p Dat zou er bij mij zo niet ingaan op tren :p Ik houd me in als het moet, maar als iemand voor steekt aan de kassa dan zet ik hem op zen luidst te kakken hoor :p Zou letterlijk het enige zijn die me genoeg zou kalmeren om zen smoelwerk niet te vertimmeren.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Nou nee dank je :). Ik formuleer het verkeerd, ik bedoel dat ze nu mijn ex is :).

Omwille van je "korte lontje" ? :p

SD net besteld van dragonnutrition, beetje bij beetje gaat men tren based cycle vormen aannemen.
zal tegen die tijd ook loggen natuurlijk, ben altijd een beetje een proefkonijn want doe dingen op mijn manier.

Komen nog wat dingen bij maar daar ben k nog niet over uit,

SD
Tren A
Omnadren

zullen er sowieso inzitten en ga het nog wat invullen met injects ( tren E waarschijnlijk en bold)

Krijg wel veel onzuiverheden op tren :(

Big cat wat vond je client van superdrol? ben voor de dragonnutrition versie gegaan aangezien dat merk goed aangeschreven staat, dosis zal 25mg op 4 weken zijn als kick

Ik merk juist dat ik rustiger wordt met Tren. In mijn hoofd speel ik wel geweldadige scenarios af als ik mij irriteer aan iemand maar daarom blijf ik naar buiten toe juist extra rustig omdat als ik er aan toegeef ik niet weet wat ik zou doen

Voor de rest vind ik dat mensen zwaar overdrijven over de sides hoewel ik pas in eind week 3 zit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven