MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem als voorbeeld gisteren mijn lerares op mijn opleiding, ze kwam binnen om te vragen of wij ons projecthok wouden verlaten omdat ze er zo een bespreking had. Blijft ze eerst 10 minuten tegen mij aanpraten, nou vervolgens verlaten we het hok. En gingen we in een andere ruimte zitten. Komt ze 30min later terug om nog even door te praten. Werkelijk nog nooit eerder een gesprek met haar gehad. En vertrouw me ze is knap!
En heb je haar gedoet?:ds:

verwachten wel pics natuurlijk, of een naam. dan fben we haar wel even ;)

Zit wel nog heel erg over kcals te twijfelen met tren. Hoor echt veel tegenstrijdige verhalen. Sommige zeggen dat je op onderhoud kan eten om zo te recompen (vet omlaag spiermassa omhoog) terwijl andere weer zeggen dat Tren geen magie is en je gewoon moet cutten wil je significant droger worden

Hier ben ik ook benieuwd naar, iemand?

lol ik moet echt wel ****ing hard cardio doen en op mijn eten letten wanneer ik cut met tren hoor

:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

ik vertrouw niemand online, foto's of it didn't gebeurt.

Die garantie heb je met foto's ook niet hoor :p

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Jongens, laat hem ze eerst op het gemak binnen doen. Kunt ze toch niet te grabbel gooien voor de zaak beklonken is ?

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Hier ben ik ook benieuwd naar, iemand?

Mss beter nog wat verder doorgelezen :s

lol ik moet echt wel ****ing hard cardio doen en op mijn eten letten wanneer ik cut met tren hoor

Poe, cardio en tren... welke dosering gebruik je?
Had in de "top" weken echt 0,0 conditie... Nu 2 weken bridgen en voel dat alles weer wat makkelijker gaat... traplopen, cardio, etc

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Oh we moeten ervaringen delen he...

Heb er vrij weinig op tren eigenlijk... Zweer bij low test/high tren en dan merk je er bijna niks van...
Slaap als een roosje, geen gekke dromen, alleen in de auto en iemand rijdt niet door oeioeioei dan kan ik diegene wel achter z'n stuur vandaan trekken.

Trouwens, heb 1x een droom gehad dat ik heel de tijd achterna gezeten werd... En toen werd ik toch vol in mijn been geschoten, ZEEEEEEEEEEER dat het deed. Werd er recht wakker van, en voelde me best akelig om 2:30 's nachts. Had wel even paar minuutjes nodig voordat ik besefte dat het een droom was.

vandaag begonnen met tren ben benieuwd. me vriendin zal nog zwaar krijgen :eek: die is altijd wel in voor lekker potje coïtus :D

vandaag begonnen met tren ben benieuwd. me vriendin zal nog zwaar krijgen :eek: die is altijd wel in voor lekker potje coïtus :D

benieuwd hoelang jouwe het volhoud, mijne was er zo flauw van na de tren dat ze nu pas weer op haar normale libido zit ( begin januari gestopt)

Verstandig om tren te pakken bij 2e kuur?
Eerste was 400Mg test e per week - 12 weken

0900 niet gestoord.nl :P

punt nl is een website dombo!

Na de eerste paar pagina's helemaal geen reports meer?
Ben op p20 maar gestopt ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven