waaskaas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 255
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vorige keer zonder T3 gedaan en vond het effect hemels, verbrande niet echt vet maar zag na week 2 wel aders die ik nog nooit had gezien..
Dit keer ga ik het combineren met Superdrol, kan niet veel vinden over de combinatie maar als ik voor mezelf bedenk dat:
tren A je huid dunner maakt en aders beter door laat komen en SD je hele spieren van binnenuit volpompt met vocht
verwacht ik iets heel leuks haha
Hoe bedoel je dat? (ik ga over 15 min mn eerste tren inject zetten)
ben je zo mager geworden?
dat effect is idd leuk, ook met oxy bv. wat veel in contest prep word gebruikt tijdens t opblazen.
maar uiteraard alleen handig als je goed droog staat.
Zonde, ben echt blij dat ik als een roosje ervan kan slapen....
Zwetend wakker worden is me ook onbekend.
Hoeveel zet je, hoevaak, en welke e of a? Misschien al voorbij gekomen, maar om nou 50 pagina's door te bladeren.
250 test e 600 tren e. Slaap prima maar blijf er zo uitzien

Ook dat hoort bij de "tren-look"
Beetje make up doet wonderen![]()

Trok net mn zak met spuiten open, zie ik dat er 12x3ML niet steriele spuiten in zitten... alleen voor orale toepassing staat er op. Had ook de naalden daar gehaald, haha wat een eikels.
Gelukkig had ik nog 5ml wel steriele spuiten. Dus injecteren kon ik wel![]()
Krijg ook vaak soort van koortsaanvallen, dat ik echt uit het niets ineens warm krijg en begin te zweten. Zowel overdag als s'nachts
welkom in de overgangnee ga prima vooruit maar ben zo moe en heb dikke wallen enzo, alsof ik paar nachten heb doorgehaald.