XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke oke... tren is me eerste keer wat is dit mega lekker spul was al geil ventje maar nu nog erger hahaha :D had ik dit eerder maar gezet :p aankomende donderdag weer kijk er naar uit :)

vorige keer zonder T3 gedaan en vond het effect hemels, verbrande niet echt vet maar zag na week 2 wel aders die ik nog nooit had gezien..

Dit keer ga ik het combineren met Superdrol, kan niet veel vinden over de combinatie maar als ik voor mezelf bedenk dat:

tren A je huid dunner maakt en aders beter door laat komen en SD je hele spieren van binnenuit volpompt met vocht
verwacht ik iets heel leuks haha

vorige keer zonder T3 gedaan en vond het effect hemels, verbrande niet echt vet maar zag na week 2 wel aders die ik nog nooit had gezien..

Dit keer ga ik het combineren met Superdrol, kan niet veel vinden over de combinatie maar als ik voor mezelf bedenk dat:

tren A je huid dunner maakt en aders beter door laat komen en SD je hele spieren van binnenuit volpompt met vocht
verwacht ik iets heel leuks haha

dat effect is idd leuk, ook met oxy bv. wat veel in contest prep word gebruikt tijdens t opblazen.
maar uiteraard alleen handig als je goed droog staat.

gooi tren eruit. Nu week 7 en effect is wel leuk maar zie eruit alsof ik 2 weken op een onbewoond eiland heb geleefd zonder te slapen..

ajuuu

Hoe bedoel je dat? (ik ga over 15 min mn eerste tren inject zetten)
ben je zo mager geworden?

Zonde, ben echt blij dat ik als een roosje ervan kan slapen....
Zwetend wakker worden is me ook onbekend.

Hoeveel zet je, hoevaak, en welke e of a? Misschien al voorbij gekomen, maar om nou 50 pagina's door te bladeren.

dat effect is idd leuk, ook met oxy bv. wat veel in contest prep word gebruikt tijdens t opblazen.
maar uiteraard alleen handig als je goed droog staat.

superdrol is een dry compound hea ( naja dry als in niet vochtig ogen) dacht eerder ook altijd dat het '' wet'' was.. is een masteron afgeleide die blijkbaar veel sterker word nadat het 17aa word.

Hopen dat het nu eindelijk goed gaat met me rijbewijs( qua kosten) indien het nu goed gaat en werk blijft aan dan gaan jullie een intressant logje kunnen volgen, anders word het alleen tren A omnadren t3 en SD

Zonde, ben echt blij dat ik als een roosje ervan kan slapen....
Zwetend wakker worden is me ook onbekend.

Hoeveel zet je, hoevaak, en welke e of a? Misschien al voorbij gekomen, maar om nou 50 pagina's door te bladeren.

250 test e 600 tren e. Slaap prima maar blijf er zo uitzien

Trok net mn zak met spuiten open, zie ik dat er 12x3ML niet steriele spuiten in zitten... alleen voor orale toepassing staat er op. Had ook de naalden daar gehaald, haha wat een eikels.
Gelukkig had ik nog 5ml wel steriele spuiten. Dus injecteren kon ik wel :D

Had vannacht voor het eerst Trensomnia. Werd om het uur zwetend wakker denkende dat het al ochtend was.

Trok net mn zak met spuiten open, zie ik dat er 12x3ML niet steriele spuiten in zitten... alleen voor orale toepassing staat er op. Had ook de naalden daar gehaald, haha wat een eikels.
Gelukkig had ik nog 5ml wel steriele spuiten. Dus injecteren kon ik wel :D

Haha dat is k*t.

Krijg ook vaak soort van koortsaanvallen, dat ik echt uit het niets ineens warm krijg en begin te zweten. Zowel overdag als s'nachts

..

gay.jpg

Vrijdag mn eerste keer tren gezet :D ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven