Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff die coïtusverslaving die met tren gepaard gaat begint echt uit de hand te lopen. Denk eigenlijk de hele dag enkel aan vreemdgaan en anale coïtus. :o

Wat? Je droomt over je eigen vrouw? Damn!
Jep nog steeds. En dat na 16 jaar. Met tren heeft ze al helemaal geen probleem, want ze heeft nu elke dag coïtus. :D

Die arme kerel durfde je natuurlijk niet af te wijzen :D
Ik heb zelfs gezegd dat ie een dikke kop had:o (Was een interen sollicitatie en hij is bekent)

Waarom niet ? Ik wou dat ik over men vrouw droomde :p kan me niet veel beter indenken om van te dromen, tenzij het mijn vrouw met nog een paar andere vrouwen is :p
Ik vind dat ik een lekker wijf heb. Ben nog steeds niet op haar uit gekeken. Ik denk dat wij een beetje ouderwets zijn. Andere vrouwen zijn ook welkom, maar dat wil zij weer niet.

Laatst bewerkt:
Volgende week ook beginnen met test tren kuurtje , aangezien ik normaal al snel zweet hoop ik op een milde voor zomer.

vandaag begonnen aan 10 weken tren 12 weken test

come on lets kick some ....

kijken hoe vaak ik per week de vrouw uit elkaar trek
misschien mag ik wel on blijven

"misschien mag ik wel on blijven"

Hmm als je 43 bent en dat niet zelf kunt beslissen, volgens mij heb je of een enorme KENAU thuis zitten, of een playboymodel van 22 die je niet kwijt wil... Gok de eerste :D

Hmm als je 43 bent en dat niet zelf kunt beslissen, volgens mij heb je of een enorme KENAU thuis zitten, of een playboymodel van 22 die je niet kwijt wil... Gok de eerste :D

Als je normaal een ter***lijer op AAS wordt is het niet gek dat de vrouw/kids dan liever hebben dat je cycled.. :p

Ik had zaterdag een feest bij een vriend, later in de avond was het echt erg. We doete elkaar bijna letterlijk. Greep dr in dr slipje en zij bij mij, waar iedereen bij was. Likte dr oor helemaal alsof ik een hond was! Was wel monsterlijk ik zoende dr en keek vervolgens naar een andere chick, die mij geil aankeek haha :D

een kenau is het zeker niet en als ik al de verhalen mag geloven van tren dan kan ze der lol op
beslissen doe ik inderdaad zelf wat ik doe maar op mijn leeftijd altijd in samenspraak met de partner toch
ik heb geen geheimen en dus staat zei achter de kuur die ik nu doe en de andere kuren die ik heb gedaan ook
en ja het oog wil ook wat.

Ik had zaterdag een feest bij een vriend, later in de avond was het echt erg. We doete elkaar bijna letterlijk. Greep dr in dr slipje en zij bij mij, waar iedereen bij was. Likte dr oor helemaal alsof ik een hond was! Was wel monsterlijk ik zoende dr en keek vervolgens naar een andere chick, die mij geil aankeek haha :D

63f0fefb363cb37781c9ca3a11b0c498c6df3f6004ff805f6639ec6bc6eca74f.jpg

Dat heeft niks met tren te maken maar gewoon met 't feit dat je je niet normaal kunt gedragen.

Jullie 2 zijn gewoon een stel jaloerse fl**kers die geen chicks kunnen regelen!! <3<3<3;)

iemand ook vreet kicks van tren ?

Echt niet normaal hoe snel je droog wordt van Tren zodra het werkt. 1 week voorbij en ik kon mijn gewichtsriem al veel strakker doen vandaag. En het is maar nog het begin:D

Als het echt bevalt dan ga ik een jaar B&Cen met Tren

(10 weken Tren 6 weken cruisen)

dat ligt niet aan de tren maar aan je dieet.
de magische vetverbrandende AAS moet ik iig nog tegenkomen..

heb zojuist weer wat vialtjes tren binnen :) kan niet wachten om in april te gaan cutten.
dit keer met T3 er bij.

wat was t verschil voor jullie met/zonder T3 ? en op welke doses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven