Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep nog steeds. En dat na 16 jaar. Met tren heeft ze al helemaal geen probleem, want ze heeft nu elke dag coïtus.

Ik heb zelfs gezegd dat ie een dikke kop hadDie arme kerel durfde je natuurlijk niet af te wijzen![]()
(Was een interen sollicitatie en hij is bekent)Ik vind dat ik een lekker wijf heb. Ben nog steeds niet op haar uit gekeken. Ik denk dat wij een beetje ouderwets zijn. Andere vrouwen zijn ook welkom, maar dat wil zij weer niet.Waarom niet ? Ik wou dat ik over men vrouw droomdekan me niet veel beter indenken om van te dromen, tenzij het mijn vrouw met nog een paar andere vrouwen is
![]()
Dan heb ik het beter getroffenAndere vrouwen zijn ook welkom, maar dat wil zij weer niet.

"misschien mag ik wel on blijven"
Hmm als je 43 bent en dat niet zelf kunt beslissen, volgens mij heb je of een enorme KENAU thuis zitten, of een playboymodel van 22 die je niet kwijt wil... Gok de eerste![]()

Als je normaal een ter***lijer op AAS wordt is het niet gek dat de vrouw/kids dan liever hebben dat je cycled..![]()

"misschien mag ik wel on blijven"
Hmm als je 43 bent en dat niet zelf kunt beslissen, volgens mij heb je of een enorme KENAU thuis zitten, of een playboymodel van 22 die je niet kwijt wil... Gok de eerste![]()
Ik had zaterdag een feest bij een vriend, later in de avond was het echt erg. We doete elkaar bijna letterlijk. Greep dr in dr slipje en zij bij mij, waar iedereen bij was. Likte dr oor helemaal alsof ik een hond was! Was wel monsterlijk ik zoende dr en keek vervolgens naar een andere chick, die mij geil aankeek haha![]()
Bedoel mn chick die mee was 
Ik had zaterdag een feest bij een vriend, later in de avond was het echt erg. We doete elkaar bijna letterlijk. Greep dr in dr slipje en zij bij mij, waar iedereen bij was. Likte dr oor helemaal alsof ik een hond was! Was wel monsterlijk ik zoende dr en keek vervolgens naar een andere chick, die mij geil aankeek haha![]()
Dat heeft niks met tren te maken maar gewoon met 't feit dat je je niet normaal kunt gedragen.
Hahaha idd, ik kan ook me zo de t*fus ergeren aan een koppel die tijdens een verjaardag zich gedragen als een 16 jarig net nieuw stelletje.

Jullie 2 zijn gewoon een stel jaloerse fl**kers die geen chicks kunnen regelen!! <3<3<3![]()
b*ch.Echt niet normaal hoe snel je droog wordt van Tren zodra het werkt. 1 week voorbij en ik kon mijn gewichtsriem al veel strakker doen vandaag. En het is maar nog het begin
Als het echt bevalt dan ga ik een jaar B&Cen met Tren
(10 weken Tren 6 weken cruisen)
kan niet wachten om in april te gaan cutten.