- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Denk het wel ja
ga jij ook een log bij houden? jij begint morgen ook, right?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga jij ook een log bij houden? jij begint morgen ook, right?Denk het wel jaga jij ook een log bij houden? jij begint morgen ook, right?

Ik heb vanochtend alweer de tweede tren spuit in m'n kont gedrukt
.Huh begin ik echt morgen? Kunnen ook samen loggen in 1 log
Haha maar nee helaas niet bro, ik heb donderdag een super belangrijk gesprek dus moest het uitstellen. Wil daar met me volle verstand zitten![]()
Ik druk net een uurtje geleden de eerste spuit van dezelfde kuur, alleen iets meer HCG! Suc6 kerel ik volg

Ik heb vanochtend alweer de tweede tren spuit in m'n kont gedrukt.

Ik was vannacht een sletje van 23 aan het batsen die ik een half jaar geleden heb afgewezen omdat ze me net iets te lelijk is. En nu was ze ineens beeldschoonHeb nu bijna iedere nacht dat ik constant aan het dromen ben en het heel dicht tegen de realiteit aanzit.. dit is dusdanig irritant dat ik in de ochtend altijd even een kwartier moet nadenken van wat nou echt is en wat niet.
.Yeah buddy!

Ik ben nu een week aan de tren en sinds mijn eerste inject slaap ik als een blok. Komt jullie dat bekent voor? Of is dat gewoon toeval?
Mocht ook wel weer haha
Donderdag heb ik me selectiegesprek dus als alles goed gaat, volgende week maandag me eerste inject![]()

Ik was vannacht een sletje van 23 aan het batsen die ik een half jaar geleden heb afgewezen omdat ze me net iets te lelijk is. En nu was ze ineens beeldschoon.
Die arme kerel durfde je natuurlijk niet af te wijzen4 weken on en vorige week ook een gesprek gehad voor een andere functie. 1 keer aangenomen. No probs at all![]()

kan me niet veel beter indenken om van te dromen, tenzij het mijn vrouw met nog een paar andere vrouwen is