XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Denk het wel ja:) ga jij ook een log bij houden? jij begint morgen ook, right?

Huh begin ik echt morgen? Kunnen ook samen loggen in 1 log :heart:

Haha maar nee helaas niet bro, ik heb donderdag een super belangrijk gesprek dus moest het uitstellen. Wil daar met me volle verstand zitten :)

Huh begin ik echt morgen? Kunnen ook samen loggen in 1 log :heart:

Haha maar nee helaas niet bro, ik heb donderdag een super belangrijk gesprek dus moest het uitstellen. Wil daar met me volle verstand zitten :)

Sorry was in de war:
Ik druk net een uurtje geleden de eerste spuit van dezelfde kuur, alleen iets meer HCG! Suc6 kerel ik volg

:D

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Ik heb vanochtend alweer de tweede tren spuit in m'n kont gedrukt :lick:.

Feest gaat bijna beginnen dus! :D

Heb nu bijna iedere nacht dat ik constant aan het dromen ben en het heel dicht tegen de realiteit aanzit.. dit is dusdanig irritant dat ik in de ochtend altijd even een kwartier moet nadenken van wat nou echt is en wat niet.

Heb nu bijna iedere nacht dat ik constant aan het dromen ben en het heel dicht tegen de realiteit aanzit.. dit is dusdanig irritant dat ik in de ochtend altijd even een kwartier moet nadenken van wat nou echt is en wat niet.
Ik was vannacht een sletje van 23 aan het batsen die ik een half jaar geleden heb afgewezen omdat ze me net iets te lelijk is. En nu was ze ineens beeldschoon :ds:.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Feest gaat bijna beginnen dus! :D
Yeah buddy! :hedbang:

Kijk aan..het topic rolt weer de goede kant op!

• Topic Starter Topic Starter
Mocht ook wel weer haha :D

Donderdag heb ik me selectiegesprek dus als alles goed gaat, volgende week maandag me eerste inject :cool:

Ik op twee weken van volgende blast nu.

Ik ben nu een week aan de tren en sinds mijn eerste inject slaap ik als een blok. Komt jullie dat bekent voor? Of is dat gewoon toeval?

Nog 3 tot 4 weken hiero :)

Mocht ook wel weer haha :D

Donderdag heb ik me selectiegesprek dus als alles goed gaat, volgende week maandag me eerste inject :cool:

Net of dat je na je eerste inject helemaal los gaat in zo gesprek:rolleyes:

4 weken on en vorige week ook een gesprek gehad voor een andere functie. 1 keer aangenomen. No probs at all :D

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ik was vannacht een sletje van 23 aan het batsen die ik een half jaar geleden heb afgewezen omdat ze me net iets te lelijk is. En nu was ze ineens beeldschoon :ds:.

Ik droom nu ook, maar dan over mijn eigen vrouw. De ene nacht trek ik ze uit elkaar en de andere nacht breekt ze de relatie. Maarja, het hoort erbij!

Wat? Je droomt over je eigen vrouw? Damn!

:roflol: irl

Echt niet normaal hoe snel je droog wordt van Tren zodra het werkt. 1 week voorbij en ik kon mijn gewichtsriem al veel strakker doen vandaag. En het is maar nog het begin:D

Als het echt bevalt dan ga ik een jaar B&Cen met Tren

(10 weken Tren 6 weken cruisen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven