- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Mooie muts heeft die kerel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahha ja kan niet wachten![]()
Iemand ervaring verder met injecteren in kuiten? (slinspuit)

Ik spuit met 0,4 x 20mm in mijn kuiten, voel niks van de tren a. De test p was wel een hel![]()
Geen wekker meer nodig, altijd voor 7 uur wakker :/ ook als ik vrij ben. Blegh en dan wel brak van moe zijn.

Pff 1x in m'n kuiten gezet echt 3 dagen nauwelijks kunnen lopen. Had ze in allebei mij kuiten gezet, echt nooit meer

Ik droomde vannacht dat ik lucht in mn ader had geïnjecteerdwas geen pretje..
Hopen dat dat m'n komende run ook is, heb nog nooit iets toegevoegd op een hogere dose dan de Tren op dat moment, nu met Bold wordt de 1e keer.nu week 7 en kap er nu echt mee. ga wel ff cruisen. Nu al weken de smoes gebruikt dat ik ziek ben maar heb er geen zin meer in.. gain verder ook niks
Ach je raakt hooguit aan 1 kant verlamd.
Zelf normaal nooit last van slaapproblemen, ik ben tegen 10 uur doodop op Tren en slaap dna gewoon lekker door tot de wekkerHopen dat dat m'n komende run ook is, heb nog nooit iets toegevoegd op een hogere dose dan de Tren op dat moment, nu met Bold wordt de 1e keer.

Daarom Ace man. 6 weken Ace is prima, ga je daarna week of 4 tot 6 cruisen enzovoorts. Althans, hoop dat het zo uitpakt hehe.

Hoeveel test/tren/bold ga je zetten?
Ik wil in de loop van dit jaar gaan bulken op test, tren & bold
Zat te denken aan 750/800/600 oid?
Mss maar eens op ace overschakelen de volgende keer, totaal geen zin om te trainen op 600mg E.
Verder wel zweten als een aap en om 6u klaarwakker. Om 22u wel al terug doodmoe.

Haha, dat slaat natuurlijk nergens op
Op Ace zijn de sides over het algemeen ook x2 tov ent.
Maar eigenlijk ben ik gewoon pussie voor de trenhoest en heb ik geen zin ed te prikken.
---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------
Denk je wel om je BP!
Mn benchpress is nu 185kg! (
)
Geen wekker meer nodig, altijd voor 7 uur wakker :/ ook als ik vrij ben. Blegh en dan wel brak van moe zijn.
Hoeveel zetten jullie? En weleens slaappillen (benzo) geprobeerd? Niet aan te raden voor elke dag, maar het lijkt me wel een uitkomst voor 1 à 2 keer in de week, als tren je anders opbreekt.Hahaha de bekende trenwekker
Same here, altijd ergens tussen 5-7 wakker. Wat ik helemaal niet moet doen is een uurtje slapen als ik moe thuis kom uit werk. Dan kom ik in de avond echt never nooit meer in slaap![]()