MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb eigelijk geen last van sides meer behalve de verhoogde libido. Vrouwen die ik normaal niet eens zou willen aankijken wil ik nu uitelkaar trekken:mad:

Mijn pis werd echt behoorlijk donkerbruin. Drie dagen nadat ik mijn laatste injectie Ace had gezet was het weer een normale kleur.

Wat is jullie mening over Cocaine/XTC/MDMA tijdens een (tren)kuur?

Eigenlijk is alle drugs tijdens een kuur een no-go.
Dat gezegd hebbende heb ik alleen ervaring met Speed en 4fa tijdens kuren. Maar meestal zit ik dan gewoon in mijn cruise en niet in mijn blast.

Puntjes van aandacht zijn je temperatuur, hartslag en hydratatie. Normaliter natuurlijk ook, maar nu extra op letten mocht je het willen doen.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Drugs zijn een aanslag op het lichaam, niet aan beginnen!

:roflol:

Hmm.. ik houd t wel bij mn spatje rood dan ;)

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Drugs zijn een aanslag op het lichaam, niet aan beginnen!

Donder op uit dit topic, t*ring natty!

Hahaha raging in the dark side :D

Hoeveel zetten jullie? En weleens slaappillen (benzo) geprobeerd? Niet aan te raden voor elke dag, maar het lijkt me wel een uitkomst voor 1 à 2 keer in de week, als tren je anders opbreekt.

Ik ben true natty :o
Slaappillen wil ik liever niet aan beginnen, ben bang dat het alleen maar moeilijker wordt om dan goed te slapen.

Ik ben true natty :o
Slaappillen wil ik liever niet aan beginnen, ben bang dat het alleen maar moeilijker wordt om dan goed te slapen.

Heb je ook niet nodig imo, tenzij je echt hele nachten wakker ligt. Maar eigenlijk ken ik niemand die daar last van heeft. Elke dag vroeg wakker en een paar x per nacht wakker worden vind ik niet zo'n ramp. Mijn meissie des te meer :D

Heb je ook niet nodig imo, tenzij je echt hele nachten wakker ligt. Maar eigenlijk ken ik niemand die daar last van heeft. Elke dag vroeg wakker en een paar x per nacht wakker worden vind ik niet zo'n ramp. Mijn meissie des te meer :D

Ik heb er ook geen problemen mee. Meisje inderdaad wel haha :D Ik wakker, zij ook wakker! Anders is het niet eerlijk.

Ja zoals het heurt :p

Die van mij is echt mega sacho dan in de ochtend :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven