MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel test/tren/bold ga je zetten?
Ik wil in de loop van dit jaar gaan bulken op test, tren & bold :)
Zat te denken aan 750/800/600 oid?

Mijne wordt iets van 450 test/900 of 1200 Bold en dan 100 mg Ace ED. De Ace cycle ik 6 weken ON en 4 tot 6 off. Test en Bold door laten lopen als m'n bloeddruk dat kan handelen.

Haha, dat slaat natuurlijk nergens op :p
Op Ace zijn de sides over het algemeen ook x2 tov ent.

Maar eigenlijk ben ik gewoon pussie voor de trenhoest en heb ik geen zin ed te prikken. :o

Mwah weet ik niet. Je 'voelt' A wel eerder maar E wordt evengoed vanaf de 1e inject afgegeven. Ik vond 6 weken A iig prettiger dan 10 weken E, op E begon ik ook na een week te zweten en dat duurde gewoon tot week 10, ook een voordeel voor mij :P Maar idd, ieder z'n eigen. Trenhoest lijkt me echt een fabel, snap ook niet hoe het werkt. als dat spul een ader raakt zou dat inhouden dat je niet geaspireerd hebt anders had je wel bloed getrokken. Ik heb het iig nog nooit gehad en heb toch al een keer of 80 Tren gezet :P

Mijn tren ervaring;

hele diepe dromen.
veel zweten.

aan het einde van training legs en abs altijd enorme kramp in quads en abs. (en dat terwijl ik 1.5 liter water tijdens trainen drink, en 0.5liter voor de training met bcaa)

spieren voelde kei-hard aan, vooral tricep en benen.

veder veel acne aan over gehouden op me rug. in week 8-10 ging het als een jekker, k*tzooi :P

Mijne wordt iets van 450 test/900 of 1200 Bold en dan 100 mg Ace ED. De Ace cycle ik 6 weken ON en 4 tot 6 off. Test en Bold door laten lopen als m'n bloeddruk dat kan handelen.

Mwah weet ik niet. Je 'voelt' A wel eerder maar E wordt evengoed vanaf de 1e inject afgegeven. Ik vond 6 weken A iig prettiger dan 10 weken E, op E begon ik ook na een week te zweten en dat duurde gewoon tot week 10, ook een voordeel voor mij :P Maar idd, ieder z'n eigen. Trenhoest lijkt me echt een fabel, snap ook niet hoe het werkt. als dat spul een ader raakt zou dat inhouden dat je niet geaspireerd hebt anders had je wel bloed getrokken. Ik heb het iig nog nooit gehad en heb toch al een keer of 80 Tren gezet :P

Hmm misschien eindig ik deze blast wel met 8 weken ace dan :D

Mn pis was vanochtend ook donkergeel trouwens, GA IK NU DOOD???:(:(

Bold + Tren is trouwens extremebatshit crazy pumps, nog nooit zo'n pomp ervaren.

benieuwd of ik jullie pomps dwarfen ga met die superdrol+ tren ace haha.

ben nog maar 106.7 kg :( ff aan het cutten tot mei.

vind het nog steeds raar hoe tren men schouders aan gepakt heeft met dezelfde training

Tjaaa... Er komt niet alleen maar tuig uit die landen hoor :D

Nee, je nieren hebben het gewoon zwaar.
Nierfalen heb je pas als je pis bruin tot donkerbruin is.

je weet dat dat bij tren gewoon is hea;p ben ff de naam kwijt maar geloof dat die metabolieten ( ?:P) oxideren waardoor het bruin word.

je weet dat dat bij tren gewoon is hea;p ben ff de naam kwijt maar geloof dat die metabolieten ( ?:P) oxideren waardoor het bruin word.

Heb ik echt nog nooit gehad. Als m'n zeik bruin wordt geloof ik er ook weinig van dat dat de bedoeling is, wat ik ook injecteer op dat moment.

mijne word wel wat donkerder maar niet donkerder dan ochtend urine

Je pis wordt natuurlijk ook niet bruin maar donkerder geel/rood achtig door de metabolieten.

Zie weinig verschil met vitaminepillen kleurtjes.
Behalve vit B pillen van de hema, daar krijg je fluorpis van :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven