XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd hoe mijn ervaringen gaan worden, gister voor het eerst tren-a gezet. Elke dag 50 mg...

Klootzakken:(

Straks mn 2e keer tren zetten.
Ik heb trouwens sinds 2 dagen een ontzettende droge bek als ik wakker word, kan dit met de tren te maken hebben?;o

Ik heb trouwens sinds 2 dagen een ontzettende droge bek als ik wakker word, kan dit met de tren te maken hebben?;o

Ik had vanmorgen ook een mega droge bek, nog steeds trouwens. Klote feestjes van al die bejaarden.. Verplicht bier en whiskey drinken :o

Nouuu, misschien komt het door de lucht ofzo.. Ik heb er namelijk ook last van! ****ing irritant wakker worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.288
Hahahah jullie zijn echt overal bezig he met ze 3e :roflol:

De 3 Trenketiers?

• #1.290
Haha ja vind wel schattig :D Nog even en dan mag ik ook!

Ik heb in dit topic gelezen dat tren je fysiek flink kan veranderen. Zijn er eigenlijk ergens foto's van before en after te vinden in dit topic of ergens op het forum? Daar ben ik wel benieuwd naar

Ik heb in dit topic gelezen dat tren je fysiek flink kan veranderen. Zijn er eigenlijk ergens foto's van before en after te vinden in dit topic of ergens op het forum? Daar ben ik wel benieuwd naar
Ik ben drastisch veranderd. Van tweevoeter naar 'n voeter. Tren doet z'n werk maar soms vraag ik mij af of ik mijn been dit waard is geweest.

• #1.298

Who cares about that?, je doet de hele kroeg erop volgens zeggen. Misschien alle kerels ook maar de negatieve geluiden hoor je natuurlijk nooit.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven