XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zoals big cat aanraad op de helft doseren van de tren. Werd er goed vasculair door. Doe geen tren meer zonder. En inderdaad scheelt ook de helft in de kosten anders was het wellicht ed prikken.

400 tren=200mast erbij? ik dacht dat het 1:2:2 was, test tren mast. Of heb ik het fout?

Jeej, 400mg tren i.c.m. mijn Auschwitz 2.0 dieet begint al fysieke veranderingen te showen. Aderen komen meer omhoog, ook bovenste abs zijn "goed" zichtbaar. Dit is dag 6 van mijn dieet. 2004 kcals 250 eiwit 151kh 44vet :)

• Like
Waarderingen: mat
Jeej, 400mg tren i.c.m. mijn Auschwitz 2.0 dieet begint al fysieke veranderingen te showen. Aderen komen meer omhoog, ook bovenste abs zijn "goed" zichtbaar. Dit is dag 6 van mijn dieet. 2004 kcals 250 eiwit 151kh 44vet :)
Ik sta nu ook op een hongerdieet icm tren en ik gain zelfs nog lichtjes. Goed spul dat tren, voor mij niets anders meer! Volgende keer verhoog ik het gewoon naar 600 of 800.

Ik sta nu ook op een hongerdieet icm tren en ik gain zelfs nog lichtjes. Goed spul dat tren, voor mij niets anders meer! Volgende keer verhoog ik het gewoon naar 600 of 800.

Haha lekker man:) hoeveel kcal deficit creëer je wekelijks?
Cycle je je carbs ook? of hou je alles constant?

Bij iedere kuur is het verstandig om HcG mee te laten lopen, echter wat gebeurd er als ik 250 test-e / 400tren-e zet en daarbij geen HcG gebruik.
M'n gf weet het niet en hoeft er ook niet achter te komen. Kan op geen enkele mogelijkheid de HcG bewaren :(:(

Bij iedere kuur is het verstandig om HcG mee te laten lopen, echter wat gebeurd er als ik 250 test-e / 400tren-e zet en daarbij geen HcG gebruik.
M'n gf weet het niet en hoeft er ook niet achter te komen. Kan op geen enkele mogelijkheid de HcG bewaren :(:(

Stiekemerd! Tren kan je prima zonder hCG laten lopen.. verstandiger is uiteraard om hCG wel te gebruiken ;)

Iemand ervaring op 800mg tren?

Haha lekker man:) hoeveel kcal deficit creëer je wekelijks?
Cycle je je carbs ook? of hou je alles constant?
Ik hou alles constant. Normaal zit ik op ongeveer 4100kcal per dag. Nu zit ik op een 2600kcal per dag met wat meer eiwitten dan normaal. Ik gain nog lichtjes, dus ik zou het aantal kcal nog wat naar beneden kunnen brengen.

Stiekemerd! Tren kan je prima zonder hCG laten lopen.. verstandiger is uiteraard om hCG wel te gebruiken ;)
Haha, ze is nog al van t informatie opzoeken. Geen zin dat ze dalijk op dit topic stuit en ziet dat iedereen op tren drang heeft naar (andere) vrouwen nken, moorden, irritatie, nken en dergelijke ;p

Hmm, misschien toch maar een manier vinden om HcG te bewaren, hoorde ooit over een mini USB-koelkast, past precies een vial in maarja risico op het falen van die koelkast kan ik ook niet nemen

Misschien maar goed als ze dat leest. Doet ze extra dr best voor je!

Ikzelf zet ook geen hCG naast mn kuur

Tren a vs tren e alsof er een verschil is.....het is dezelfde stof. En vervolgens prolactine bullshit. De rest is persoonlijke ervaringen die hij generaliserend brengt alsof iedereen op zijn wijze zal reageren. En geilheid.....Ja maar niet zo overdreven. Kortom wat een debiel!

Het zijn inderdaad echt ongelofelijke debielen in de UK/USA.
Gasten gebruiken vanaf dag 1 een AI en caber of prami, praten elkaar allemaal na en niemand doet een bloedtest na oestrogeen of prolactine en progesteron.
Heb wel het idee dat veel afhangt van de fake gear die daar op de markt aanwezig is, ace schijnt ook soms gebruikt te worden en gelabeld als enanthate gezien dat goedkoper is.

Het zijn inderdaad echt ongelofelijke debielen in de UK/USA.

Gasten gebruiken vanaf dag 1 een AI en caber of prami, praten elkaar allemaal na en niemand doet een bloedtest na oestrogeen of prolactine en progesteron.

Heb wel het idee dat veel afhangt van de fake gear die daar op de markt aanwezig is, ace schijnt ook soms gebruikt te worden en gelabeld als enanthate gezien dat goedkoper is.

amerikanen zijn sowieso niet echt snugger volk. moet je eens kijken hoeveel er word gepapegaaid op gh15 fora, lachwekkend.

amerikanen zijn sowieso niet echt snugger volk. moet je eens kijken hoeveel er word gepapegaaid op gh15 fora, lachwekkend.

En het trieste is ook dat iedereen het allemaal zo maar aanneemt.
Zoals hier heb je er ook gasten van 18 bij zitten die nog nooit gekuurd hebben, iemand vraagt om advies en hij schrijft een test 500mg kuurtje uit.
Daar vraagt iemand om advies en heeft geen AI of anti prolactine in zijn voorstel staan dan lachen die onwetende gasten van 18 hem direct uit van heb je je wel ingelezen, zonder AI?!
Iemand als Big Cat zou eens een maandje op zo'n forum moeten spenderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven