Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Want dat doet hij niet?;)

Bc is ook actief op gh15

En het trieste is ook dat iedereen het allemaal zo maar aanneemt.
Zoals hier heb je er ook gasten van 18 bij zitten die nog nooit gekuurd hebben, iemand vraagt om advies en hij schrijft een test 500mg kuurtje uit.
Daar vraagt iemand om advies en heeft geen AI of anti prolactine in zijn voorstel staan dan lachen die onwetende gasten van 18 hem direct uit van heb je je wel ingelezen, zonder AI?!
Iemand als Big Cat zou eens een maandje op zo'n forum moeten spenderen.

PCT protocolen zijn daar ook veel zwaarder met zowel nolva en clomid en nog andere zooi. En inderdaad constant een AI mee laten lopen anders word je volgens hun gelijk wakker met een c-cup van de gyno en een opgeblazen buik van vochtretentie.

In hoeverre stemt wat pete in deze en zijn vorige video zei overeen met wat jullie hebben ervaren?
[Link niet meer beschikbaar]

Hij overdrijft echt enorm. Ik weet niet wat voor dosis hij knalt maar hij doet net of je in een agressieve coïtusverslaafde psychopaat veranderd

Nou hier heeft ie wel gelijk in, maar agressief. Tegenovergesteld eigenlijk. Assertiever ja dat wel!! Denk dat hier veel mensen de fout mee ingaan!

Btw 4de week 250/400 test/tren. Honger niet normaal. Weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ik moet eten:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.268
Ik vind hem ontzettend negatief! Hij heeft blijkbaar last van ALLE sites en dan nogeens erg heftig ook...

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Nou hier heeft ie wel gelijk in, maar agressief. Tegenovergesteld eigenlijk. Assertiever ja dat wel!! Denk dat hier veel mensen de fout mee ingaan!

Btw 4de week 250/400 test/tren. Honger niet normaal. Weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ik moet eten:o

En de gains etc? :)

als je niet agressief wordt van tren vind ik dat wel raaar

bijna iedereen die het gebruikt heeft kan daar over meepraten imo...

zit te twijfelen tussen tren van rood wit doosje en tren van harde koren laberen

zit te twijfelen tussen tren van rood wit doosje en tren van harde koren laberen
Wanneer moet je dat gaan merken dan? Vanochtend derde inject gezet, maar ik merk of voel geen verschil.

Agressief? Niet echt last van hoor... niets meer dan tijdens een cruise...

Hier alleen maar (positieve) ervaring met tren uit het rood witte doosje :)

Ik heb het ook niet, niet uit het niks iig. Merk wel dat als ik boos ben k ook goed boos ben maar dat heb ik ook zonder Tren.

rood wit

of harde karen laberen

twijfel boys

Die zijn ook zo mooi oranje haha

1week_zps69c75b7b.jpg

219_zpsc42a3f09.jpg

Fysiek van die gast uit dat filmpje.

Zit al ong 3 weken op tren ace , momenteel op 100-120 mg ED en merk veel :

Zweten ( tijdens slapen alleen)
Ben chagrijnig als ik mijn omgeving moet geloven.
Veel aders erbij en zie er ''harder eruit''
Urine is geel/bruinig door de tren

Weeg jij echt maar 42 kilo ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven