- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het trieste is ook dat iedereen het allemaal zo maar aanneemt.
Zoals hier heb je er ook gasten van 18 bij zitten die nog nooit gekuurd hebben, iemand vraagt om advies en hij schrijft een test 500mg kuurtje uit.
Daar vraagt iemand om advies en heeft geen AI of anti prolactine in zijn voorstel staan dan lachen die onwetende gasten van 18 hem direct uit van heb je je wel ingelezen, zonder AI?!
Iemand als Big Cat zou eens een maandje op zo'n forum moeten spenderen.
In hoeverre stemt wat pete in deze en zijn vorige video zei overeen met wat jullie hebben ervaren?
http://www.youtube.com/watch?v=YqnlDFiLE60
Hij overdrijft echt enorm. Ik weet niet wat voor dosis hij knalt maar hij doet net of je in een agressieve coïtusverslaafde psychopaat veranderd

Nou hier heeft ie wel gelijk in, maar agressief. Tegenovergesteld eigenlijk. Assertiever ja dat wel!! Denk dat hier veel mensen de fout mee ingaan!
Btw 4de week 250/400 test/tren. Honger niet normaal. Weet gewoon van gekkigheid niet meer wat ik moet eten![]()

Wanneer moet je dat gaan merken dan? Vanochtend derde inject gezet, maar ik merk of voel geen verschil.als je niet agressief wordt van tren vind ik dat wel raaar
bijna iedereen die het gebruikt heeft kan daar over meepraten imo...
zit te twijfelen tussen tren van rood wit doosje en tren van harde koren laberen
als je niet agressief wordt van tren vind ik dat wel raaar
zit te twijfelen tussen tren van rood wit doosje en tren van harde koren laberen

als je niet agressief wordt van tren vind ik dat wel raaar