Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik zou Tran gebruiken. Veel beter voor cut.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dan moet je beter lezen dat mn doel diep cutten is wil minimale vocht vandaar test zo laag![]()

ja van 250mg test word je echt een vochtbaldan moet je beter lezen dat mn doel diep cutten is wil minimale vocht vandaar test zo laag![]()

ja van 250mg test word je echt een vochtbal
je hebt tren en mast ernaast, je zult indien goede voeding bijna geen vocht vasthouden G
bos bos konusma
ik vraag hier gewoon om advies.
sende ozaman bos bos yorum yapma.
maar bedankt voor jullie advies weet voldoende.

Niet lullig maar dit topic is bedoeld voor ervaringen etc mbt Tren. Niet voor adviezen
Maak der even een eigen topic voor aan.
laatste 30 pagina's is het topic toch al ontspoort? snap niet waar je je druk om makat, over ervaringen gaat het allang niet meer
Niet lullig maar dit topic is bedoeld voor ervaringen etc mbt Tren. Niet voor adviezen
Maak der even een eigen topic voor aan.
snap dat dit niet de bedoeling van het topic is, maar veel ervaring word er niet gedeeld. En alles wat gedeeld word is of al genoemd qua side's of een leuk verhaaltje. Vind het advies wel fijn, daar leer ik zelf ook nog wat van.

Als je iets wilt leren qua BB moet je niet teveel op DBB kijken man.![]()

laatste 30 pagina's is het topic toch al ontspoort? snap niet waar je je druk om makat, over ervaringen gaat het allang niet meer
En in een apart topic zal hij meer reacties krijgen op ZIJN specifieke vraag, dus eigenlijk is het een tip 

Ja heb 2 auto's maar moet nieuwe Jeep voor m'n vrouw ophalen en ga maar van ellende met de trein omdat al m'n pauper vrienden moeten werken.
Heb jij wat te doen morgen?