MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja van 250mg test word je echt een vochtbal :roflol:
je hebt tren en mast ernaast, je zult indien goede voeding bijna geen vocht vasthouden G

bos bos konusma

ik vraag hier gewoon om advies.
sende ozaman bos bos yorum yapma.

maar bedankt voor jullie advies weet voldoende.

als je zo diep wilt gaan moet je toch wel wat hoger doseren anders ga je echt wel veel VVM verliezen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.348
Niet lullig maar dit topic is bedoeld voor ervaringen etc mbt Tren. Niet voor adviezen ;)
Maak der even een eigen topic voor aan.

laatste 30 pagina's is het topic toch al ontspoort? snap niet waar je je druk om makat, over ervaringen gaat het allang niet meer

jongens jongens doe is even rustig aan wou even snel tussendoor advies
nu kunnen jullie weer verder met de gekste tren ervaringen hehe :D

Niet lullig maar dit topic is bedoeld voor ervaringen etc mbt Tren. Niet voor adviezen ;)
Maak der even een eigen topic voor aan.

snap dat dit niet de bedoeling van het topic is, maar veel ervaring word er niet gedeeld. En alles wat gedeeld word is of al genoemd qua side's of een leuk verhaaltje. Vind het advies wel fijn, daar leer ik zelf ook nog wat van.

snap dat dit niet de bedoeling van het topic is, maar veel ervaring word er niet gedeeld. En alles wat gedeeld word is of al genoemd qua side's of een leuk verhaaltje. Vind het advies wel fijn, daar leer ik zelf ook nog wat van.

Als je iets wilt leren qua BB moet je niet teveel op DBB kijken man. :)

Als je iets wilt leren qua BB moet je niet teveel op DBB kijken man. :)

nah niet helemaal met je eens, snap wel wat je bedoelt veel broscience en napraten. (doe ik zelf ook wel hoor) maar qua aas snap ik nu enigszins hoe het in elkaar steekt, ff lost van peptides etc. Kan nu tenminste beetje kuurschema in elkaar zetten dat ergens op slaat.

maar vind vooral dat verschillende scenario's hier gevraagd worden qua tren en daar leer ik wel weer wat van. weet niet of het te duidelijk is wat ik met scenario's bedoel :P

• #1.355
laatste 30 pagina's is het topic toch al ontspoort? snap niet waar je je druk om makat, over ervaringen gaat het allang niet meer

Dus? Als TS lijkt me toch wel dat ik dit mag zeggen of niet :o En in een apart topic zal hij meer reacties krijgen op ZIJN specifieke vraag, dus eigenlijk is het een tip ;)

Maargoed back on track :D

Moet morgen voor het eerst na meer als een kwart eeuw met de trein. Jammer dat ik dat niet voorzien had anders had ik m'n tren kuurtje anders ingepland en had ik de hele coupe kunnen nken en terwijl ik nummer 6 keihard van achteren neem de conducteur kunnen molesteren omdat ie het in z'n harses haalt om mij om een ****ING kaartje te vragen, terwijl hij ziet dat ik bezig ben. Jammer..:(

Denk dat ik nu maar een boek mee neem ofzo...

Ga jij met de trein?

Pauper :o

• #1.359
Kijk dit is offtopic maar WEL leuk :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven