- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Ik ben vrij morgen. Ik doe alles voor een shotje tren
Shotje? 5 vials koop ik voor je en de brandstof vergoed. Zo geen zin in die trein zonder tren. Deal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shotje? 5 vials koop ik voor je en de brandstof vergoed. Zo geen zin in die trein zonder tren. Deal?

Ik ga vanavond met mn trenbakkes naar de kroeg. Ben benieuwd of ik 6 of 7 vrouwen mee naar huis neem!
Ik ben in Deventer af te halen. Jammer dat ik jullie niet geloof. Zie mezelf al staan wachten op jullie en de trein missen.
Rukkers...![]()
72minuten volgens TT.Ik ben in Deventer af te halen. Jammer dat ik jullie niet geloof. Zie mezelf al staan wachten op jullie en de trein missen.
Rukkers...![]()
Ik zie mezelf al naar deventer rijden om daar aan te horen dat de vials tren een grapje was

Deventer is uit de richting, morgen naar Eindhoven. Kan je wel naar het vliegveld brengen als je wil? Kun je met het vliegtuig die Jeep ophalen![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Kun je die op de begrippenlijst zetten?
Den Haag
Dit gaan jullie trouwens niet rapporteren he!? Dat ik niet straks kwartier aan het vegen ben hier!
Trein, tren. 1 lettertje verschil is gewoon ontopic!
Hoe laat?
En je moet alleen afgezet worden in den haag dan?
Ja heb 2 auto's maar moet nieuwe Jeep voor m'n vrouw ophalen en ga maar van ellende met de trein omdat al m'n pauper vrienden moeten werken.
Heb jij wat te doen morgen?
10.30 heb ik de afspraak maar heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon een grote jongen moet zijn en deze ervaring moet ondergaan..

10.30 heb ik de afspraak maar heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon een grote jongen moet zijn en deze ervaring moet ondergaan..

Haha ik moet 9 uur in zwolle een vriendin afzetten (blijft hier pitten) en daarna in deventer wat bij school afgeven, denk dat 10:30 krap zou worden dan
Als je t naar 11 uur kan verplaatsen en je je bedenkt kun je altijd pm sturen![]()

inbe4 tremendes voegt daad bij het woord mbt mannen nken.
zonder gevoel is het goed he