XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga vanavond met mn trenbakkes naar de kroeg. Ben benieuwd of ik 6 of 7 vrouwen mee naar huis neem!

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.366
Ik ga vanavond met mn trenbakkes naar de kroeg. Ben benieuwd of ik 6 of 7 vrouwen mee naar huis neem!

Daar zou ik me minimaal wel op voorbereid als ik jou was!

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Ik ben in Deventer af te halen. Jammer dat ik jullie niet geloof. Zie mezelf al staan wachten op jullie en de trein missen.:D

Rukkers...:rolleyes:

Hahah ben wel srs vrij morgen :p 72minuten volgens TT.

:roflol:

Deventer is uit de richting, morgen naar Eindhoven. Kan je wel naar het vliegveld brengen als je wil? Kun je met het vliegtuig die Jeep ophalen ;)

Ik zie mezelf al naar deventer rijden om daar aan te horen dat de vials tren een grapje was

Nee man i'm dead serious...Net de klantenservice van de NS gebeld, had een reisschema uitgeprint, hoe ik in godsnaam kan zien waar ik over moet stappen. Echt.
Krijg het op me heupen dat ik geen controle heb wanneer we gaan rijden en tot waar. Lijk wel labiel/debiel..:D

:roflol:

Deventer is uit de richting, morgen naar Eindhoven. Kan je wel naar het vliegveld brengen als je wil? Kun je met het vliegtuig die Jeep ophalen ;)

Dat is decadent genoeg ja.:)

Waar moet je heen dan tremendes? :roflol:

Ja heb 2 auto's maar moet nieuwe Jeep voor m'n vrouw ophalen en ga maar van ellende met de trein omdat al m'n pauper vrienden moeten werken.

Heb jij wat te doen morgen?

Ik ben vrij morgen. Ik doe alles voor een shotje tren

10.30 heb ik de afspraak maar heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon een grote jongen moet zijn en deze ervaring moet ondergaan..

inb4 valse bommelding op NS traject rond 10.30 :D

10.30 heb ik de afspraak maar heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon een grote jongen moet zijn en deze ervaring moet ondergaan..

Haha ik moet 9 uur in zwolle een vriendin afzetten (blijft hier pitten) en daarna in deventer wat bij school afgeven, denk dat 10:30 krap zou worden dan :o

Als je t naar 11 uur kan verplaatsen en je je bedenkt kun je altijd pm sturen :p

inbe4 tremendes voegt daad bij het woord mbt mannen nken.

Haha ik moet 9 uur in zwolle een vriendin afzetten (blijft hier pitten) en daarna in deventer wat bij school afgeven, denk dat 10:30 krap zou worden dan :o

Als je t naar 11 uur kan verplaatsen en je je bedenkt kun je altijd pm sturen :p

Je probeert gewoon mijn tren onder mijn neus weg te kapen :mad:

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

inbe4 tremendes voegt daad bij het woord mbt mannen nken.

:roflol: zonder gevoel is het goed he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven