MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je probeert gewoon mijn tren onder mijn neus weg te kapen :mad:

Ik hoef geen tren, zou ik toch niet zetten :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

inbe4 tremendes voegt daad bij het woord mbt mannen nken.

Scared-gif.gif

Den Haag

Dit gaan jullie trouwens niet rapporteren he!? Dat ik niet straks kwartier aan het vegen ben hier!

Trein, tren. 1 lettertje verschil is gewoon ontopic!

Helemaal :p Morgen volgen de trein ervaringen :p

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Ik zie mezelf al naar deventer rijden om daar aan te horen dat de vials tren een grapje was

Tren-h**r :p

Vraag me af of trem er al bij stil stond wie jij gaat pakken als jullie met twee in de auto zitten :p

Helemaal :p Morgen volgen de trein ervaringen :p

Word wel wat later want de eerste k*t trein sluit, voor dat ik de deur gevonden heb, voor m'n neus de deuren en rijd weg! Ik zweer het! Zit alweer aan de koffie thuis en vertrek dus uur later.
Helemaal pissed eigenlijk..:roflol:

Tre(i)nRage?!

Ja is ook niet offtopic dit allemaal. Deel de ervaring wat tren nog doet 4wkn na einde kuur. Neuk ze allemaal de moeder zometeen in de coupe! Mits ik, nu wel, op tijd die k*t deur vind natuurlijk...

Mijn tren werkt voor geen meter als ik dit zo lees :O

Wie kan er dan ook de deur niet vinden van een trein :roflol:
Jammer dat ik dat niet heb kunnen aanschouwen, middle aged man, trying to find his way to get into the train. This Season coming to you first on TRENBC!

Wie kan er dan ook de deur niet vinden van een trein :roflol:
Jammer dat ik dat niet heb kunnen aanschouwen, middle aged man, trying to find his way to get into the train. This Season coming to you first on TRENBC!

Ja kon wel vinden maar is deur die beweegt man. Je denkt dat je 'm hebt, knippert met je ogen en is metertje of 50 verder. Jij ben ook al duidelijk lang niet met de trein geweest!

Nee klopt! Laatste keer dat ik met de trein ging kreeg ik een boete van 1 of andere marginale k*thoer die het onacceptabel vond dat ik zonder kortingskaart toch een kaartje met korting had gekocht :rolleyes:

Sindsdien zorg ik gewoon ALTIJD voor een BoB!

Bejaarden en het OV is echt een ramp... daar moet nodig verandering in komen!

Goed nu voel ik me weer verplicht het verhaal af te maken.
Was naar FYM Fest, heenweg met zijn 3en waarvan 1 studente. Dus kon met korting kaartje kopen.. Maar omdat alles totaal verkeerd viel die dag ging ik eerder weg. Heb toen nog het verhaal uitgelegd aan die h**r, maar kennelijk vond ze dat ik er niet slecht genoeg uitzag om mijn verhaal te geloven..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven