AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha Joertjuh goeie, ik had het gisterenmorgen nog (trenloos, test only :() maar voel me net een pubertje zo horny.

ABS krrrrrrkkkkkkk ieeehhhh pjoeh nog een paar cm over. Fietste een verdomd lekker meisje aan de verkeerde kant van het fietspad en she caught my attention ^^
Bijna weer een auto gekost

Ik slaap alleen maar langer op Tren. Heerlijk

En geloof me, hij is niet goedkoop!

gisteren gelukkig me blast gestart met oa. 750mg tren p/w :D

vorige week al, nu bevestigd dat er ook op andere plekken geen werk is binnen het bedrijf XD

troost je ,ik al 2x

2de keer bijna me ploegbaas bij strot gehad en een volledige muur omgestampt. Hem dacht gelijk te hebben terwijl ik gelijk had.
Heb al vele en rare en nare ervaringen gehad hierop,teveel om op te noemen :d

Zet nooit een glijbaan voor de kinderen in elkaar zonder handleiding als je aan de tren bent! :fire::fire::fire:
Ik weet zeker dat de hele buurt nog nooit zoveel gevloek heeft gehoord.

Zet nooit een glijbaan voor de kinderen in elkaar zonder handleiding als je aan de tren bent! :fire::fire::fire:
Ik weet zeker dat de hele buurt nog nooit zoveel gevloek heeft gehoord.

Kan het me voorstellen, valt in dezelfde categorie als meubelen van ikea of ander prutswerk :p

Ik vermijd gewoon alle situaties waarin ik mogelijk geïrriteerd kan raken. Ben nog nooit zo kalm geweest!

Ik vermijd gewoon alle situaties waarin ik mogelijk geïrriteerd kan raken. Ben nog nooit zo kalm geweest!
Op een of andere manier kom ik steeds in die situaties terecht. Slome mensen in het verkeer, domme mensen achter de kassa etc... :mad:

Same here. Normaal zoek ik het per ongeluk nog wel eens op maar op Tren ga ik echt alles wat gezeur kan opleveren uit de weg en loop ik de hele dag met een lach op m'n gezicht rond.

Same here. Normaal zoek ik het per ongeluk nog wel eens op maar op Tren ga ik echt alles wat gezeur kan opleveren uit de weg en loop ik de hele dag met een lach op m'n gezicht rond.

met tren een lach op je gezicht?dan ben je toch 1 van de weinigen,hoe doe je dat?
Of je zit op een hele lage dosis mss?

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

ronny on tren :D

normal_DSC_7635.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven