AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat het trouwens nog te veel is 1 ml per dag.

En denk dat ik het eerst zonder tren ga proberen, zombiekop heb ik niks aan.

Dus 0.5ML test p en 0.5ML mast P per dag ga ik even proberen

Zit op 700 ace pw en merk echt niet veel sides hoor.. het is ook een hoog dosis imo en verwachtte wel meer imo

bitches

Ga binnenkort eindelijk voor het eerst tren ace proberen. hoop nu eindelijk een keer geen underdosed shit te hebben

Sta ik verdomme bij de fitshop voor een gesloten deur omdat die homo's te lui zijn om de tent op maandag open te gooien. Rij ik vervolgens naar een of andere klote winkel in Breda voor een bus whey. Staat er zo'n lelijk tokkiewijf in de zaak. Ik vraag of ze een goeie whey isolaat voor me heeft. Komt ze aan met een busje Dymatize van 900 gram voor 45 euro!! Ik zeg dus meteen dat dat veel te duur is en dat ik normaal 57 euro betaal voor een bus van 2kg. Zegt dat pleuriswijf dat dat zeker te weten nep isolaat is. Domme k*t!

Waarom ik dit vertel? Geen idee, ik zit nu zonder whey en ben ik zwaar geirriteerd :mad::army:. Ik had zin om die hele k*t tent te verbouwen. Komt dat door de tren? :shoot:

Sta ik verdomme bij de fitshop voor een gesloten deur omdat die homo's te lui zijn om de tent op maandag open te gooien. Rij ik vervolgens naar een of andere klote winkel in Breda voor een bus whey. Staat er zo'n lelijk tokkiewijf in de zaak. Ik vraag of ze een goeie whey isolaat voor me heeft. Komt ze aan met een busje Dymatize van 900 gram voor 45 euro!! Ik zeg dus meteen dat dat veel te duur is en dat ik normaal 57 euro betaal voor een bus van 2kg. Zegt dat pleuriswijf dat dat zeker te weten nep isolaat is. Domme k*t!

Waarom ik dit vertel? Geen idee, ik zit nu zonder whey en ben ik zwaar geirriteerd :mad::army:. Ik had zin om die hele k*t tent te verbouwen. Komt dat door de tren? :shoot:

wat een grafk*t dat wijf :o

ben zelf ook snel gerriteerd :D

had dat wijf maar verbouwd :roflol: wou je klein potje whey aan smeren totaal geen verkoop ervaring denk :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.675

Wat een dom wijf, gelijk klacht geschreven neem ik aan...

Komt sowieso door de Tren :roflol:

Hey freuden!

Wat vinden jullie van zo'n bulk kuurtje met tren?

Anadrol 100mg 1-4
Test 750 1-14
Bold 900 1-14
Tren 700 1-12
Mast 350 1-12

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.677
Ik ben nu in mijn 4de week Test E 250mg - Tren E 400mg e/w

ik eet meer dan mijn dagelijkse behoefte dus zeg maar een cleanbulk..

Na deze bulkcuur wil ik Tren Ace en Test P gebruiken met hetzelfde dosis voor mijn cut.. Hoeveel weken zou er moeten zijn tussen deze 2 cycles of zou ik gewoon bridgen?

Al drie dagen bijna non stop coïtus hebben :roflol: M'n vriendin is blij dat ik morgen weer aan het werk moet :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven