Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mijn conditie was al niet om over naar huis te schrijven, maar ook op 700mg tren-e ew is er weinig van over.. Afgelopen weekend op MOH steeds 3 hakjes doen en bijkomen 10 minuten :o

haha denk dat je brol hebt dan;p , deed er 4 weken over om 2.5km aan 1 stuk te kunnen hardlopen @ tren;p en dat was op 50mg/day

Heb zelfde merk wat jij hebt gebruikt hoor

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Denk eerder dat jij 120 mg per dag placebo aan het zetten bent ;)

No offence maar heb je foto's gezien en ik niet echt waar die gram + tren zit waar je het zovaak over hebt

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

No offence maar heb je foto's gezien en ik niet echt waar die gram + tren zit waar je het zovaak over hebt

pics?

Hmm, wedstrijd in November 88kg @7% clean (zoals jij dus, maar dan zonder **** all juice) . Een blast later 106kg @12%. Blast was overigens 12 weken aan 1.7g, waarvaan 800mg tren (minder dan het equivalent van 120mg per dag ace dus)

Tell me again how bad I'm doing ? Of mss foto's gezien van voor ik begon of zo ? :p

Hoe zit het met spieropbouw van tren en vetverlies en dergelijken, is het echt zo'n goed spul als je tegen de side's kunt of valt het ook allemaal wel mee? Heb af en toe het idee dat tren je van het is. Dat zal ook wel zo maar het is natuurlijk geen wondermiddel of zijn de meningen hierover verdeeld?

Hoor ook liever wat facts.
Leuke al die (sterke) verhalen.
Maar....... >

just the.jpg

Ervaringen topic heet het toch?! Niet het Tren Feitjes topic...

Hoor ook liever wat facts.
Leuke al die (sterke) verhalen.
Maar....... >

Denk dat we de facts al een aantal keer gehad hebben :p

Trenbolone een heel ambigue hormoon dat bind aan veel receptoren. Is uiteraard al bekend dat het een sterk androgeen is, goed binding aan de AR, gelijk aan DHT, maar stuk resistenter tegen metabolisatie. Het bind en blokkeert de GR, en vermindert adrenale productie van glucocorticoids, dit zorgt voor het gros van zen effecten want chronisch lage cortisol zorgt voor daling EPO en uithouding, voor bloedsuikerdrops wegens toegenomen insulinegevoeligheid, voor drogere, gevoeligere pezen en gewrichten wegens minder anti-inflammatoire effecten en toegenomen irritatie/agressie wegens minder efficient omgaan met stress. Het bind ook de Progesterone receptor, maar er is wat discussie over of het nu een agonist, antagonist of ergens ertussen is. Van Mibolerone weten we bv dat het een progestageen is die bepaalde transcripts activeert via de PR, maar tegelijkertijd fungeert het grotendeels zoals medroxyprogesterone dat ook gebruikt wordt om estrogene effecten in de baarmoeder tegen te gaan, wat zou wijzen op het effect van een selectieve progesterone receptor modulator. Want de effecten van trenbolone zijn duidelijk ook tegengesteld aan die van progesterone (die uithouding en vetmassa doet toenemen), dus een meer antagonistische werking lijkt hier beter te passen. Last but not least bind en blokkeert tren ook de mineralocorticoide receptor, en het effect van aldosterone, dit leidt tot reductie van vocht (en het initiele visuele effect van tren dat er voor zorgt dat je er leaner uitziet ook als het niet zo is) en zout, wat bij veel mensen er ook voor zorgt dat ze frequenter naar het toilet moeten.

Die komen toch ook wel voorbij?

Toch grappig hoe een groep trenners veranderd in een flair/viva groepje en alleen maar loopt te b**chen over van alles en nog wat, dat niets van doen heeft met tren zelf :roflol:

Die komen toch ook wel voorbij?

Toch grappig hoe een groep trenners veranderd in een flair/viva groepje en alleen maar loopt te b**chen over van alles en nog wat, dat niets van doen heeft met tren zelf :roflol:

True, maar houd het topic wel gaande in afwachting van meer ervaringen :p Tren maakt je ook wel sociaal vind ik, je hebt meer behoefte aan aandacht ook. Maakt je ook veel opener, is het niet in agressie, dan is het in emotionele zin (ik zou niet graag een emo aan de tren zien :s). En met al die irritatie en agressie helpt het wel als je eens wat kan luchten :p

Haha idd. Ik ben ook veel socialer @ tren. Denk meer aan wat mijn vriendin voelt bij bepaalde dingen die ik zeg of doe. Terwijl ik normaal niet zo snel stilsta bij die dingen en er te laat achter kom welke schade ik nu weer aangericht heb.

Emo ben ik van tijd tot tijd op tren, voel me dan echt een vrouw in de overgang die altijd kinderen heeft willen hebben maar geen vent kon vinden oid. Tenminste ik denk dan dat zo een vrouw zich zo moet voelen. Dat je naar SBS6 kijkt en een traantje uit je ooghoek moet pinken om de meest idiote achterlijke k*tmongool. Terwijl ik normaal in cruise al lang de afstandsbediening door de tv en door de muur had zien vliegen. Maar gelukkig zijn die momenten spaarzaam :o

Haha idd. Ik ben ook veel socialer @ tren. Denk meer aan wat mijn vriendin voelt bij bepaalde dingen die ik zeg of doe. Terwijl ik normaal niet zo snel stilsta bij die dingen en er te laat achter kom welke schade ik nu weer aangericht heb.

Emo ben ik van tijd tot tijd op tren, voel me dan echt een vrouw in de overgang die altijd kinderen heeft willen hebben maar geen vent kon vinden oid. Tenminste ik denk dan dat zo een vrouw zich zo moet voelen. Dat je naar SBS6 kijkt en een traantje uit je ooghoek moet pinken om de meest idiote achterlijke k*tmongool. Terwijl ik normaal in cruise al lang de afstandsbediening door de tv en door de muur had zien vliegen. Maar gelukkig zijn die momenten spaarzaam :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uitzonderingen qua sociaal worden ON TREN die zijn er natuurlijk altijd :roflol:

True, maar houd het topic wel gaande in afwachting van meer ervaringen :p Tren maakt je ook wel sociaal vind ik, je hebt meer behoefte aan aandacht ook. Maakt je ook veel opener, is het niet in agressie, dan is het in emotionele zin (ik zou niet graag een emo aan de tren zien :s). En met al die irritatie en agressie helpt het wel als je eens wat kan luchten :p

Hou het dan maar gaande.....
8 mei komt er 400 tren bij.
Kan ik misschien beter mee lullen

Hmm, wedstrijd in November 88kg @7% clean (zoals jij dus, maar dan zonder **** all juice) . Een blast later 106kg @12%. Blast was overigens 12 weken aan 1.7g, waarvaan 800mg tren (minder dan het equivalent van 120mg per dag ace dus)

Tell me again how bad I'm doing ? Of mss foto's gezien van voor ik begon of zo ? :p

Welke merk zit je aan dan? kan via pm

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.760
Mag je ook via PM aan mij vertelen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven