- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx man ben er zelf ook blij mee

Tnx man

Dankjewel

Dankjewel man, vondt ik zelf ook kwa volheid en hardheid al blijft het moeilijk om zelf te zien objectiefPrima prestatie kerel. Je beste shape tot nu toe imo.
denk nog steeds altijd het kan harder en voller 
Tnx man!Gefeliciteerd man, hele nette shape
Wat zijn je (wedstrijd) plannen vanuit hier? Of pak je eerst even een offseason
Tnx maat!
Ja was leuk om jullie beide en ook @Strive4muscle weer even te zien irl en leukste was idd met wouter op het podium was ook blij dat die toch besloot de regionals er nog bij te doen ondanks dat die helemaal op was. (Was ook duidelijk te zien
)Echte 💀head had hij inderdaad.Ja was leuk om jullie beide en ook @Strive4muscle weer even te zien irl en leukste was idd met wouter op het podium was ook blij dat die toch besloot de regionals er nog bij te doen ondanks dat die helemaal op was. (Was ook duidelijk te zien)
Die Skeletor face heeft z’n vruchten af geworpenJa was leuk om jullie beide en ook @Strive4muscle weer even te zien irl en leukste was idd met wouter op het podium was ook blij dat die toch besloot de regionals er nog bij te doen ondanks dat die helemaal op was. (Was ook duidelijk te zien)

Haha dat zag je duidelijk

Off season idd en eerst herstellen.
Tnx pik! xoxo
Tnx man ze komen steeds beter door sinds ik door heb hoe ik ze aanspanTop Dirk
Hele brute rear double, vooral de juicy hamstrings

Tnx!