XXL Nutrition

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Komt het door de foto, of lijkt je linker been minder massief ?
(unilateraal aanpakken)
Links is idd kleiner, heb een tijdje unilateraal geprobeerd maar het verschil bleef. Voel hem overigens wel juist meer werken tijdens squatten etc omdat ik probeer met links iets meer te drukken. Heb me er bij neer gelegd :p

Links is idd kleiner, heb een tijdje unilateraal geprobeerd maar het verschil bleef. Voel hem overigens wel juist meer werken tijdens squatten etc omdat ik probeer met links iets meer te drukken. Heb me er bij neer gelegd :p
113.6kg, beetje droger weer.

20220527_170500_remastered.jpg
Je gaat lekker, shape wordt messcherp! 💪Heb je een bepaald doel qua fysiek? Of gewoon lekker doorbouwen?

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.524
Je gaat lekker, shape wordt messcherp! 💪Heb je een bepaald doel qua fysiek? Of gewoon lekker doorbouwen?
Uhmm kwa doel .. je wilt eigenlijk altijd wel her en der ietsjes groter zijn. Nu eerst over 2 weken cruise in en dan de calorieën weer omhoog tot augustus en dan in prep voor de ironman :)

• #2.525
111.9kg met pomp dit keer .. met pomp is alles beter :roflol:

Vanavond even een refeed/burgerking.

20220530_094014.jpg

Gaat gucci

Veel honger nu of blij dat je minder mag eten?

• Like
Ik volg Neil Currey al een tijdje op insta. Die had dit zelf eerst ook. In samenwerking met een fysio heeft die dit toen verholpen. Wellicht ook iets voor jou

• Like
  • #2.528
Gaat gucci

Veel honger nu of blij dat je minder mag eten?
Moah af en toe honger nu en dat vindt ik persoonlijk fijner dan geen honger en moeten eten :') ben eigenlijk altijd blijer als ik minder mag eten :roflol:

Slaap is door gewichtsdrop ook meteen een stuk beter weer :)

• #2.529
Ik volg Neil Currey al een tijdje op insta. Die had dit zelf eerst ook. In samenwerking met een fysio heeft die dit toen verholpen. Wellicht ook iets voor jou
Zal er eens naar kijken, heb ooit een slechte injectie gehad ook in m'n linkerbeen en ergens denk ik ook dat het er mee te maken heeft :')

(Been was zeker 3cm dikker en 2 weken compleet rood)

• #2.534
*squat geen belt semi paused:
8x180
11x140

*leg extensions:
8x65
11x50 - 5x50 - 4x50

*adductoren:
8x85
11x60

*lying leg curl:
11x35
13x25

*db stiff:
8x30
11x24

Cardio: 15 min incline lopen

*squat geen belt semi paused:
8x180
11x140

*leg extensions:
8x65
11x50 - 5x50 - 4x50

*adductoren:
8x85
11x60

*lying leg curl:
11x35
13x25

*db stiff:
8x30
11x24

Cardio: 15 min incline lopen
Leg curl mag wel wat zwaarder he :whip:, of was het warming-up voor de squats ?
#motivatie

• #2.536
Leg curl mag wel wat zwaarder he :whip:, of was het warming-up voor de squats ?
#motivatie
Ligt er aan of ik begin met hamstrings of quads, na quads zit er amper nog leven in m'n hamstrings. Focus me sowieso niet op het gewicht bij hamstrings heb altijd moeite gehad ze te voelen en dat doe ik nu wel :)

• #2.537
Even gerekend speciaal voor @Bokito en m'n kcals zijn rond de 3k

Dit is zonder belt en zonder sleeves?

Terug
Naar boven