- Waardering
- 15.917
verrie stronk mei frient
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verrie stronk mei frient
Mijn bro science gehalte zegt dat het door bijna iedere dag buik trainen komt en m'n core gewoon veel sterker is nu

Een sterke core is natuurlijk belangrijk bij een squat, deadlift etc. Maar omdat jij highbar squat moet er ook echt wel wat kracht in die pootjes zittenMijn bro science gehalte zegt dat het door bijna iedere dag buik trainen komt en m'n core gewoon veel sterker is nu![]()

Ik denk map, pas ik wel tussen :')Dat koppie heb ik vaker gezien
Welke klasse IM ga je meedoen ?
Ik schrijf of schreef idd alles op, op m'n mobiel ben te afgeleid. Voor nu besloten even op gevoel te trainen voelt even beter nu
Werk in shifts dus dit wisselt enorm sowieso na weekenden en nachtdiensten was vanmorgen weer een kilo lichter :')
Werk in shifts dus dit wisselt enorm sowieso na weekenden en nachtdiensten was vanmorgen weer een kilo lichter :')
Oké. Ik weeg ED als ik net opsta en neem dan weekgem.Werk in shifts dus dit wisselt enorm sowieso na weekenden en nachtdiensten was vanmorgen weer een kilo lichter :')
Is wel te doen, merk er met trainen niks van ben net zo sterk in de ochtend als in de middag. Soms zelfs sterker in de ochtend als ik voor werk train.Lijkt me zwaar kut met bodybuilding te combineren, nachtdiensten en shit.
Als ik ook maar een beetje afwijk van mijn routine en ik schijt eens een keer een ochtend niet of een paar uur later of weet ik veel wat, dan voel ik me gelijk heel de dag ellendig, lol.
Veel broek wel.
Calorieën zijn omhoog en sinds woensdag ochtend weekend mag morgen weer werken dan daalt het weer wat :') atm nog niet echt last van de hitte op m'n werk sowieso niet daar is het altijd rond de 20/21 graden :')Twee kilo zwaarder sinds je cruise? Door het warme weer denk ik?
Lekker glad geschoren bekkie ook.
Staat je net zo goed als met baard trouwens. Zonder lijkt je wel iets jonger.![]()

Jelly op mijn booty i know