Fitness Seller

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Mijn bro science gehalte zegt dat het door bijna iedere dag buik trainen komt en m'n core gewoon veel sterker is nu :roflol:
Een sterke core is natuurlijk belangrijk bij een squat, deadlift etc. Maar omdat jij highbar squat moet er ook echt wel wat kracht in die pootjes zitten ;)

• #2.544
Laatste week blast ook, vrijdag nog een check-up weer en dan de kcals weer wat omhoog. Vanmorgen 111.4.

Eerste 2 weken cruise prik ik niks en dan over op 250mg test-e per week. (Even 2 weken rust van prikken etc)

Shape is out of bed pre benen still ecto

20220608_080256.jpg

• #2.545
Cruise gaat beginnen, laagste gewicht gisteren 110.8kg. Nu weer over op 2 hoog en 2 laag.

20220611_153041.jpg

Dat koppie heb ik vaker gezien :laugh:

Welke klasse IM ga je meedoen ?

• #2.547
  • #2.549
Trainingen zijn momenteel wat meer volume en pompen, alles opschrijven werdt me even wat te autistisch op het moment :')

Afgelopen week niet geprikt en moet zeggen dat is best eens lekker, volgende week ook en daarna over op 250mg test in de week. Mentaal atm ook wel even fijn wat minder gear.

• #2.550
Aangekomen in vocht ?

• #2.552
Werk in shifts dus dit wisselt enorm sowieso na weekenden en nachtdiensten was vanmorgen weer een kilo lichter :')

Lijkt me zwaar kut met bodybuilding te combineren, nachtdiensten en shit.

Als ik ook maar een beetje afwijk van mijn routine en ik schijt eens een keer een ochtend niet of een paar uur later of weet ik veel wat, dan voel ik me gelijk heel de dag ellendig, lol.

• Like
Waarderingen: vntl
  • Like
  • #2.555
Lijkt me zwaar kut met bodybuilding te combineren, nachtdiensten en shit.

Als ik ook maar een beetje afwijk van mijn routine en ik schijt eens een keer een ochtend niet of een paar uur later of weet ik veel wat, dan voel ik me gelijk heel de dag ellendig, lol.
Is wel te doen, merk er met trainen niks van ben net zo sterk in de ochtend als in de middag. Soms zelfs sterker in de ochtend als ik voor werk train.

Twee kilo zwaarder sinds je cruise? Door het warme weer denk ik?

Lekker glad geschoren bekkie ook. :thumbup:

Staat je net zo goed als met baard trouwens. Zonder lijkt je wel iets jonger. :D

• Heart
  • #2.559
Twee kilo zwaarder sinds je cruise? Door het warme weer denk ik?

Lekker glad geschoren bekkie ook. :thumbup:

Staat je net zo goed als met baard trouwens. Zonder lijkt je wel iets jonger. :D
Calorieën zijn omhoog en sinds woensdag ochtend weekend mag morgen weer werken dan daalt het weer wat :') atm nog niet echt last van de hitte op m'n werk sowieso niet daar is het altijd rond de 20/21 graden :')

Kapper was aan de zijkant te ver naar onderen gegaan dus kon het of laten terug groeien daar maar dat ziet er niet uit of alles eraf en dan weer terug. Krijg morgen weer de opmerkingen op m'n werk wss dat ik 10 jaar jonger oog :roflol:

Terug
Naar boven