- Waardering
- 27.818
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was m'n tutu vergeten helaas ja

Ik weet het, kon je nog wat van leren

Hoe gaat het nu met die kapper? Maar je ziet er inderdaad beter uit zonder baard.Calorieën zijn omhoog en sinds woensdag ochtend weekend mag morgen weer werken dan daalt het weer wat :') atm nog niet echt last van de hitte op m'n werk sowieso niet daar is het altijd rond de 20/21 graden :')
Kapper was aan de zijkant te ver naar onderen gegaan dus kon het of laten terug groeien daar maar dat ziet er niet uit of alles eraf en dan weer terug. Krijg morgen weer de opmerkingen op m'n werk wss dat ik 10 jaar jonger oog![]()
Hij leeft nog, is m'n turkse broerHoe gaat het nu met die kapper? Maar je ziet er inderdaad beter uit zonder baard.
Het kost me idd echt moeite om 'echt' dik te worden dan zou ik moeten stoppen met trainen wss :')Echt fucking bizar hoe jij 24/7 shredded blijft. Ik heb werkelijk nog nooit een vadsige foto van jou gezien. Produceer jij DNP natty?
Het kost me idd echt moeite om 'echt' dik te worden dan zou ik moeten stoppen met trainen wss :')
Blijf ook iedere bulk droger en droger maar krijg ook gewoon na een tijdje m'n eten niet meer weg helaas.
Elke dag een fucking pizza naast al dat andere voer. BahIk at al iedere dag voor rond de ~1000kcal aan koeken maar dat wordt zelf een drama op het eind om naar binnen te werken. Die mini cut voor 3 weken heeft me wel goed gedaan tho, vertering en honger is weer superEn als je nou bijvoorbeeld iedere dag naast je standaard 5k calories ofzo nou een pizza of McDonalds ofzo eet a la Dave Palumbo? Heb je dat al wel eens geprobeerd?
Al moet ik zeggen dat me dat na een paar dagen ook extreem kut lijktElke dag een fucking pizza naast al dat andere voer. Bah
En rip anus, sowieso.

Echt een ziek fysiek man.Week 5 cruise gaat maandag al weer in, bw 109.8kg vanmorgen, hoge dagen iets geuppt in calorieën aangezien ik weer begon te droppen, kleine 'refeed' gehad afgelopen week met een pizza (2200kcal) 2x cinnestix en nog een zak chips maar deed weinig want dropte alweer vandaar de kcals iets omhoog.
Al kriebelt het wel om gewoon even 11 weken te preppen nu.
Gear:
300mg test-e
2iu gh
10iu slin pre workout bij armen,rug en delts
![]()
Yes 2iu maar, vindt het sowieso een twijfelachtige compound mbt of het wat doet of niet. Na prep weer mee begonnen na een tijdje niet en hiervoor ooit eens een tijdje 4iu gedaan maar de cts was niet te harden. :')
Tnxxx