AndroidHealthClinic

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
Week 3 cruise, minder broek wel schoenen.

Eind van m'n weekend was ik tegen de 114, vanmorgen na 2 dagen werken 111kg.

20220628_102342.jpg20220628_102238.jpg20220628_102302.jpg

Overgestapt naar ballet?

• #2.565
Week 4 cruise gaat alweer in.

Bodyweight: 109kg vanmiddag, foto's direct uit bed. Had al 2 extra hoge dagen gedaan ivm bw aan het droppen is weer, nu weekend dus gaat vanzelf weer omhoog.

20220702_133718.jpg20220702_133644.jpg

Je moet je Samsung wel op breedbeeld zetten :p
Geintje ouwe, gaat lekker :rocker:

• #2.567
Was wat moe, weinig geslapen maar toch gegaan.

Benen:

*squat:
10xbb
10x60
15x100
10x140
4x180

*leg press:
Volgens mij geëindigd op 8x240, sets ervoor telkens met 4 platen verhoogd.

*leg extensions, unilateral:
10x25
8x25
7x25
7x25
10x45 - beide benen

*abductoren:
10x45
7x52
6x52
5x52

*seated leg curl:
4 sets gewicht telkens verhoogd

*lying leg curl:
12x18
10x18
8x23
6x23

*toe press:
2 sets

*cable triceps extensions:
4 sets

20220706_165700.jpg

Echt fucking bizar hoe jij 24/7 shredded blijft. Ik heb werkelijk nog nooit een vadsige foto van jou gezien. Produceer jij DNP natty?

• Haha
Waarderingen: vntl
Calorieën zijn omhoog en sinds woensdag ochtend weekend mag morgen weer werken dan daalt het weer wat :') atm nog niet echt last van de hitte op m'n werk sowieso niet daar is het altijd rond de 20/21 graden :')

Kapper was aan de zijkant te ver naar onderen gegaan dus kon het of laten terug groeien daar maar dat ziet er niet uit of alles eraf en dan weer terug. Krijg morgen weer de opmerkingen op m'n werk wss dat ik 10 jaar jonger oog :roflol:
Hoe gaat het nu met die kapper? Maar je ziet er inderdaad beter uit zonder baard.

• Like
  • #2.573
Echt fucking bizar hoe jij 24/7 shredded blijft. Ik heb werkelijk nog nooit een vadsige foto van jou gezien. Produceer jij DNP natty?
Het kost me idd echt moeite om 'echt' dik te worden dan zou ik moeten stoppen met trainen wss :')

Blijf ook iedere bulk droger en droger maar krijg ook gewoon na een tijdje m'n eten niet meer weg helaas.

Het kost me idd echt moeite om 'echt' dik te worden dan zou ik moeten stoppen met trainen wss :')

Blijf ook iedere bulk droger en droger maar krijg ook gewoon na een tijdje m'n eten niet meer weg helaas.

En als je nou bijvoorbeeld iedere dag naast je standaard 5k calories ofzo nou een pizza of McDonalds ofzo eet a la Dave Palumbo? Heb je dat al wel eens geprobeerd?

Al moet ik zeggen dat me dat na een paar dagen ook extreem kut lijkt :roflol: Elke dag een fucking pizza naast al dat andere voer. Bah

En rip anus, sowieso.

• Like
  • #2.575
En als je nou bijvoorbeeld iedere dag naast je standaard 5k calories ofzo nou een pizza of McDonalds ofzo eet a la Dave Palumbo? Heb je dat al wel eens geprobeerd?

Al moet ik zeggen dat me dat na een paar dagen ook extreem kut lijkt :roflol: Elke dag een fucking pizza naast al dat andere voer. Bah

En rip anus, sowieso.
Ik at al iedere dag voor rond de ~1000kcal aan koeken maar dat wordt zelf een drama op het eind om naar binnen te werken. Die mini cut voor 3 weken heeft me wel goed gedaan tho, vertering en honger is weer super :)

• #2.576
Week 5 cruise gaat maandag al weer in, bw 109.8kg vanmorgen, hoge dagen iets geuppt in calorieën aangezien ik weer begon te droppen, kleine 'refeed' gehad afgelopen week met een pizza (2200kcal) 2x cinnestix en nog een zak chips maar deed weinig want dropte alweer vandaar de kcals iets omhoog.

Al kriebelt het wel om gewoon even 11 weken te preppen nu.

Gear:
300mg test-e
2iu gh
10iu slin pre workout bij armen,rug en delts

20220709_095736.jpg

Week 5 cruise gaat maandag al weer in, bw 109.8kg vanmorgen, hoge dagen iets geuppt in calorieën aangezien ik weer begon te droppen, kleine 'refeed' gehad afgelopen week met een pizza (2200kcal) 2x cinnestix en nog een zak chips maar deed weinig want dropte alweer vandaar de kcals iets omhoog.

Al kriebelt het wel om gewoon even 11 weken te preppen nu.

Gear:
300mg test-e
2iu gh
10iu slin pre workout bij armen,rug en delts

20220709_095736.jpg
Echt een ziek fysiek man.

• Heart
2iu GH ?
Das wel laag voor de massa die jij hebt

• #2.579
2iu GH ?
Das wel laag voor de massa die jij hebt
Yes 2iu maar, vindt het sowieso een twijfelachtige compound mbt of het wat doet of niet. Na prep weer mee begonnen na een tijdje niet en hiervoor ooit eens een tijdje 4iu gedaan maar de cts was niet te harden. :')

Terug
Naar boven