Fitness Seller

Tren gyno

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Vraagje over gyno en wat te doen...

Kuur: test 250 tren 400

Sinds me tepels jeukt arimidex 1mg ed toegevoegd

Dit helpt niet. Ondertussen een bobbeltje grootte van een erwt en gevoelig/pijnlijke tepels.

Wat moet ik doen? Vind het heel raar aangezien ik nooit last heb van gyno zelfs niet op gram testo icm bold oid.

Test verlagen en mast toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
125 test ew?

Provi ook goed? En waarom zou dat moeten helpen?

Ik zou mast pakken, dat is tenminste anabool. Provi zou ik alleen gebruiken bij libido problemen.

Op welke dosering?

Ik heb net zelf wat research gedaan. aangezien ik ari slikt is het niet estrogen related leek mij? Prolactin blijft dus over.

Ik lees iets over L-Dopa wat een dopamine antagonist is die mij zou kunnen helpen?

iemand bekend hiermee?

Vraagje over gyno en wat te doen...

Kuur: test 250 tren 400

Sinds me tepels jeukt arimidex 1mg ed toegevoegd

Dit helpt niet. Ondertussen een bobbeltje grootte van een erwt en gevoelig/pijnlijke tepels.

Wat moet ik doen? Vind het heel raar aangezien ik nooit last heb van gyno zelfs niet op gram testo icm bold oid.

Ik heb het ook nooit totdat ik tren neem
Kan je vertellen wat je winsten waren me met deze kuur?

ben pas net bezig man. Word wat droger en wat ronder. niks bijzonders.

net in tepel geknepen als test.

er kwam bruin vocht uit. anyone? stressing out here

Hmm lactatie, dus prolactine verhoogt.
Caber zien te regelen.

Yeap, prolactine dan als het goed is. Lijkt me toch wel kut als je lactatie hebt.
Cabergoline is wel moeilijk te verkrijgen denk ik.

Nee hoor, hebben de meeste dealers wel.

het loopt er niet echt uit in rust ofzo.. net me begeleider gecontact die zegt dat ik best spoken zie omdat er visueel niks verschrikkelijks is aan me tepel.

Maarjaa erin knijpen en lactatie is nou ook niet niks, denk ik dan?

Wat zijn je stats ?
Dat je op zulke low doseringen die shit heb.

Hoog VP?

Lees je topic nu pas.. Wat een begeleider heb jij! (Sorry dat ik het zeg)
Altijd luisteren naar je lichaam en niet denken van oh die knoppel is een spook ( :p )
Er is tijd zat, als je wat minder pakt in een kuur omdat er omstandigheden zijn als Gyno (of erger, gezondheid) dan is dat zo.. Je kunt er altijd nog een cruise/blast achteraan knallen of de kuur wat doortrekken maar voortekenen negeren of onnodig risico nemen (zoals in ander topic besproken) is gewoon niet goed... Hoop dat het snel beter word maat!

Tren eruit en mast erin. Hoe lager je test hoe slechter de verhouding A:E (Galen) dus als je van 1g test al geen gyno krijgt en wel met tren dan kun je gewoon best die tren eruit kieperen.

Tren eruit en mast erin. Hoe lager je test hoe slechter de verhouding A:E (Galen) dus als je van 1g test al geen gyno krijgt en wel met tren dan kun je gewoon best die tren eruit kieperen.
ik had eerste trenkuur geen last maar de tweede wel ineens, 1e keer was 500 tren 300 test, en nu 150 test, 500 tren en 400 mast met 2x 500 iu hcg en sinds een week begonnen met proviron nog geen verschil.
ik ga het even aankijken zonder hcg

Ben inderdaad op de hoogte dat dit probleem niet opgelost gaat worden mits ik de tren er niet uit haal.. Baal hier wel echt van aangezien ik al een lange tijd cruise en nu pas weer ging knallen (qua gear) en dan gelijk dit krijg.

Heb je evt een voorstel voor een vervangende cut kuur? Waarmee ik niet echt stagneer. Kan me voorstellen dat een overvang van 250 test 400 tren naar test 250 mast 400 een groot verschil is

High primo ?

Ben inderdaad op de hoogte dat dit probleem niet opgelost gaat worden mits ik de tren er niet uit haal.. Baal hier wel echt van aangezien ik al een lange tijd cruise en nu pas weer ging knallen (qua gear) en dan gelijk dit krijg.

Heb je evt een voorstel voor een vervangende cut kuur? Waarmee ik niet echt stagneer. Kan me voorstellen dat een overvang van 250 test 400 tren naar test 250 mast 400 een groot verschil is

Test dosis verhogen en masteron ook eventueel, is een leuk kuurtjes.. zeker op je VP gaat het goed knallen ;-) + het alphafeel van de masteron en test is geweldig

Terug
Naar boven