MuscleMeat

Tren gyno

• Topic Starter Topic Starter
Noem is een voorbeeld van doseringen? Zet trouwens ook 2iu HGH

Als geld geen probleem is.

Test 750mg, masteron 600 a 800mg en anavar 80mg p/d voor min. 8 weken lang, 10 weken voorkeur. Als je anavar echt is en gear niet ondergedoseerd ga je harder knallen dan je huidige cycle met minder sides.. enkel bloeddruk kan een probleem vormen maar is genetisch bepaald en persoonsgebonden. Anavar kan je ook evt vervangen door dbol voor de kosten wat te drukken.

Test 750mg, masteron 600 a 800mg en anavar 80mg p/d voor min. 8 weken lang, 10 weken voorkeur. Als je anavar echt is en gear niet ondergedoseerd ga je harder knallen dan je huidige cycle met minder sides.. enkel bloeddruk kan een probleem vormen maar is genetisch bepaald en persoonsgebonden. Anavar kan je ook evt vervangen door dbol voor de kosten wat te drukken.

Lekker in de vuilbak als je naast zo'n kuur nog anavar gaat nemen.

OT:
250 Test
400 Mast
3IU HGH
50-100mcg T3

De overgang van tren naar mast ga je overmijdelijk merken, al vind ik visueel niet zo veel verschil, wel qua mentale effecten. Het beste dat ik me kan bedenken is de HGH wat verhogen naar 3IU want 2IU is maar wat pienter. HG interageert ook zeer goed met T3, wat op zich al aangenaam is in een cutkuur.

is inderdaad wellicht een goede optie!

misschien wat bold erbij? vind vasculair zijn wel leuk

komt de mast wel tot zijn recht als je test zo hoog zet?

is inderdaad wellicht een goede optie!

misschien wat bold erbij? vind vasculair zijn wel leuk
Bold zou ik niet aanraden aangezien dat net zoals test via aromatase converteert naar estro als ik me niet vergis. Veel mensen die ik ken krijgen er ook zieke honger van, en zeker zonder tren is dat niet zo aangenaam in de cut. Vasculair wordt je in de cut zowieso wel, zeker met AAS.

wat vind je van 500mg test 400mg mast?

Ik zou iets van 250 test en 600/800 primo pakken.

komt de mast wel tot zijn recht als je test zo hoog zet?

Zeker en vast, masteron is een super compound als je het goed doseert. Ik heb geen ervaring met test zo hoog, maar wel rond mij en die kerels gaan er goed op. Ik heb al ervaring met 500 test 600 masteron en 70 a 80mg anavar (echte) icm T3. Was een van mijn betere cycles, beter als test tren. Bovendruk was wat aan de hoge kant, maar ik voelde me sterk, zag er hard uit, belachelijke pompen, aders op plekke waar ik het normaal niet heb, had een enorme mentale boost, geen vocht. Super.

Ik zou iets van 250 test en 600/800 primo pakken.

Als je primo echt is natuurlijk, meeste primo op de markt is test + mast of test + bold..

Dergelijke staat nog zeker op mijn bucketlist maar dat zit momenteel nog niet in mijn budget. En primo ook langer al 12 weken laten lopen zeker?

cabergoline oftwel dostinex 2 maal daag per week zal je tren gyno doen minderen. beter dan mast etc

Caber moet hij sws opzoeken idd. En dat bv ma en do pakken.

Daar heb ik ervaring mee, leuke combo. Ik zou er persoonlijk nog var bijnemen.. Heb erg goede ervaringen met anavar, zelfs betere dan met tren tot nog toe

Var beter dan tren? Whut??
Er bestaat niks beters dan tren. Dan was je gear zwaar underdosed.

Laatst bewerkt:
Var beter dan tren? Whut??
Er bestaat niks beters dan tren. Dan was je gear zwaar underdosed.

Hangt er vanaf hoe je het woord beter interpreteert. Als ik het geld had zou ik sowieso Anavar en Primo nemen, super gains met vrijwel geen bijwerkingen. Tren is effectief maar het heeft echt zoveel bijwerkingen. Voordeel is dat het erg goedkoop is vergeleken var en primo.

Gewoon beter.
Sterker per ml, krachtgains, look. Tren, the nectar of the gods.

ik ben er nog niet over uit of ik het ook zo fantastisch vind... eerste run liep ik erop leeg. Tweede run dus nu heb ik dit. Me shape word wel beter ronder en harder.

Terug
Naar boven