XXL Nutrition

Tren gyno

Var beter dan tren? Whut??
Er bestaat niks beters dan tren. Dan was je gear zwaar underdosed.

Mg voor mg bestaat er inderdaad niets beter.. hoe ik me voel on cycle is voor mij ook belangrijk en geloof me, als je anavar correct gedoseerd is moet het zeker niet onder doen voor tren. Als ik voor hetzelfde geld een anavar + test of tren + test kon doen kies ik anavar + test voor in de cut. Bulk is een ander verhaal weliswaar. Ieder zijn voorkeur, ik spreek alleen maar uit eigen ervaring en geloof me ik ga niet de enige persoon zijn die anavar boven tren prefereert..

kleine update, misschien informatief.
heb m'n hcg eruit geknikkerd, mast naar 600 (van 400) tren nog steeds 500 en test nog steeds 150 (per week enanthaat allemaal)
1 proviron (25mg) per dag erbij en m'n gyno begint al te slinken aan allebei de kanten

• Topic Starter Topic Starter
kleine update, misschien informatief.
heb m'n hcg eruit geknikkerd, mast naar 600 (van 400) tren nog steeds 500 en test nog steeds 150 (per week enanthaat allemaal)
1 proviron (25mg) per dag erbij en m'n gyno begint al te slinken aan allebei de kanten

Dankjewel! Ik lig echt in dilemma. Moet toch maar even op zoek gaan naar caber. Begin me er echt aan te storen dat ik me tepels door me shirt zie. Liefste ga ik door op tren want tjaa tren is wel de shit.

Maar als ik die gyno door ontwikkel ben ik verder van huis dus ik moet denk ik beter een nieuw kuur schema verzinnen die ik hier op door laat lopen. Ben nu net 5wk bezig op lange esters tren

Ik wil ook niet roekeloos gear toevoegen etc ik heb wel winny en provi liggen weetniet of dat kan helpen? Anders maar mast toevoegen. Of dan toch tren eruit fl*kkeren verlies pakken en zo snel mogelijk over gaan op een nieuwe blast die niet gyno geeft

Heb toch besloten om helemaal te stoppen met tren.. Ga maar test mast doen. Op aanraden van @Cools

Nog niet over uit. Denk 300 test 600 mast. Lees veel dat mast doorgaans minimaal op 600-800 moet worden gezet

Om er effect van te hebbn maatje. Ben benieuwd wat voor invloed (negatief) het geeft om van tren op mast over te gaan

Jezus wat staat hier allemaal :p 100mg t3, anavar beter dan tren, 400 mast, caber is een must xD

Zoals je weet wilde ik ook stoppen met tren maar door tren mast test solo te doen ( geen orals ) test op max 150mg is de gyno binnen 1 week 3x zo klein geworden. Ik maak de tren cycle lekker af :cool: mast e zou ik tussen de 800 en 1000 zetten als het zonder tren is, mast p 100mg ED

High primo geeft idd een heel mooi effect op 1000mg, anders dan tren maar zeker niet slechter!

Aan echte mast komen is alles behalve moeilijk :o je hebt grote kans dat je fakes hebt als je HG primo koopt, dan zal het vast mast zijn ipv primo maar met ieder nl UG lab die een beetje een naam heeft kun je al zeker weten dat er echt primo in zit. Alleen papegaaien weten van de oempaloempa alle primo is nep verhalen

Jezus wat staat hier allemaal :p 100mg t3, anavar beter dan tren, 400 mast, caber is een must xD

Zoals je weet wilde ik ook stoppen met tren maar door tren mast test solo te doen ( geen orals ) test op max 150mg is de gyno binnen 1 week 3x zo klein geworden. Ik maak de tren cycle lekker af :cool: mast e zou ik tussen de 800 en 1000 zetten als het zonder tren is, mast p 100mg ED

High primo geeft idd een heel mooi effect op 1000mg, anders dan tren maar zeker niet slechter!

Aan echte mast komen is alles behalve moeilijk :o je hebt grote kans dat je fakes hebt als je HG primo koopt, dan zal het vast mast zijn ipv primo maar met ieder nl UG lab die een beetje een naam heeft kun je al zeker weten dat er echt primo in zit. Alleen papegaaien weten van de oempaloempa alle primo is nep verhalen
ja ik wil ook niet stoppen met die tren (verslaafd? - maybe)
maak lekker m'n weken af ze zijn wel al aan het slinken dus ben al tevreden

ja ik wil ook niet stoppen met die tren (verslaafd? - maybe)
maak lekker m'n weken af ze zijn wel al aan het slinken dus ben al tevreden

Ik zet Zelf nooit meer meer dan 150mg test naast tren. Zal zelf ook nooit meer iemand een 250 test 400 tren cycle aanbevelen. 250 test is gewoon veel te veel

Begin kei hard te twijfelen door jullie hahaha

Ik heb de hcg er ook uit gelaten. Heb ook ineens weer vol libido sinds ik het eruit gegooid heb

TS: niet met anti-e's gaan kloten, kuur voortzetten op 125 test 400 tren 200 mast

Edit: en die maca shit waar we het in een ander topic over gehad hebben natuurlijk

Ik heb de hcg er ook uit gelaten. Heb ook ineens weer vol libido sinds ik het eruit gegooid heb

TS: niet met anti-e's gaan kloten, kuur voortzetten op 125 test 400 tren 200 mast

Edit: en die maca shit waar we het in een ander topic over gehad hebben natuurlijk
ik heb zelf wel m'n mast naar de 600 geknald, toen begon ik pas verandering in m'n gyno te zien

Terug
Naar boven