Fitness Seller

Tren gyno

Kun je zeker doen, mast verhoging doet imo meer goed dan kwaad. Ik zie mensen ook vaak op 500 test 400 mast kuren. Als beginner is dat leuk maar als je al wat kuurtjes erop hebt zitten kun je die mast makkelijk naar de 1 gram uppen. Het effect van mast is erg ondergewaardeerd. Zet eens voor de lol 100mg mast-p ED. HEERLIJK!! :p ga je echt geen spijt van krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de hcg er ook uit gelaten. Heb ook ineens weer vol libido sinds ik het eruit gegooid heb

TS: niet met anti-e's gaan kloten, kuur voortzetten op 125 test 400 tren 200 mast

Edit: en die maca shit waar we het in een ander topic over gehad hebben natuurlijk

Zit al aan arimidex 1mg ed. Hou die erin ben bang voor een evt rebound

Var beter dan tren wat een mong**l

Heb je ervaring met echte var dan? Ik daag je uit dit eens te proberen (voor een cut) en dan hoor ik je graag nogmaals :-) qua vetverbranding is het gelijkaardig maar dan zonder het zweten en je conditie dat achteruit gaat, zo goed als geen sides en je staat een pak harder op anavar dan op tren. Als geld geen kwestie zou zijn dan is mijn keuze snel gemaakt hoor ;-)

Heb je ervaring met echte var dan? Ik daag je uit dit eens te proberen (voor een cut) en dan hoor ik je graag nogmaals :-) qua vetverbranding is het gelijkaardig maar dan zonder het zweten en je conditie dat achteruit gaat, zo goed als geen sides en je staat een pak harder op anavar dan op tren. Als geld geen kwestie zou zijn dan is mijn keuze snel gemaakt hoor ;-)
op anavar harder staan dan op tren LIJKT mij echt intense bullshit, heb zelf nog nooit var gedaan, maar ik zie niet hoe een oral het gaat winnen over tren.
heb jij misschien een slechte ervaring met tren gehad?

ik snap werkelijk waar niks van mijn lichaam. Ik voel net aan me tepel en het is stukken minder... Ik heb geen caber gebruikt geen verschil in dosering in me gear. Alleen mucuna puriens en b6 toegevoegd.. kan dit echt het probleem hebben verminderd?

Ik heb enige tijd geleden in iemands kuurlog ook een reeks vitamines gepost. Deze gaan de prolactine shit allemaal tegen, en kwam zelfs in de buurt van de effecten van cabergoline, ja met vitamines inderdaad. Ik doe het zelf ook, en heb nog nooit zo'n controle over m'n gyno gehad als nu

op anavar harder staan dan op tren LIJKT mij echt intense bullshit, heb zelf nog nooit var gedaan, maar ik zie niet hoe een oral het gaat winnen over tren.
heb jij misschien een slechte ervaring met tren gehad?

Probeer het en dan zal je wel zien, nog maar 1 slechte ervaring gehad op tren. Ben nu zelf bezig met Parabolan en tevreden tot nu toe dus...

ik snap werkelijk waar niks van mijn lichaam. Ik voel net aan me tepel en het is stukken minder... Ik heb geen caber gebruikt geen verschil in dosering in me gear. Alleen mucuna puriens en b6 toegevoegd.. kan dit echt het probleem hebben verminderd?

Stress speelt ook een grote factor en hoe vaak je erover ligt te piekeren, dat is met alle kwaaltjes zo. Neem die vitamine uit en kijk dan wat het zegt?

Ga niet nu die vitamine eruit halen om te kijken of het dan terugkomt.. Vind ik achterlijke logica.

Gyno hebben vitamine slikken met doel gyno te verminderen, gyno is verminderd en dan vitamine eruit om te kijken of het verergert??

Slaat in mijn optiek nergens op

Belangrijk is nu wtf ik met me tren cycle ga doen... Ben nu 5wk bezig. En wou er dus mee kappen en overgaan op test mast

Kijk het een weekje aan, waarschijnlijk trekt alles weer naar normaal

En anders gewoon alsnog de mast toevoegen? Word het wel een flinke knaller dus hahahah

Ik zet Zelf nooit meer meer dan 150mg test naast tren. Zal zelf ook nooit meer iemand een 250 test 400 tren cycle aanbevelen. 250 test is gewoon veel te veel

Niet iedereen is toch gevoelig voor gyno?
Ik bedoel de een heeft er geen tot nauwelijks last van en de ander is er erg gevoelig voor?

Ik wil gaan leanbulken over 4 weken op
500 test
600 tren later 800
200 mast

Is dit dan een bad idea?
Tot nu toe helemaal geen laat gehad van gyno op me cutkuur

250 test
600 tren

Niet iedereen is toch gevoelig voor gyno?
Ik bedoel de een heeft er geen tot nauwelijks last van en de ander is er erg gevoelig voor?

Ik wil gaan leanbulken over 4 weken op
500 test
600 tren later 800
200 mast

Is dit dan een bad idea?
Tot nu toe helemaal geen laat gehad van gyno op me cutkuur

250 test
600 tren

Het is een cliché maar iedereen reageert anders. Mocht je tijdens je kuur last krijgen dan weet je dat je test kan verlagen naar 250 of zelfs 150. Zoals ik lees lost dat het probleem vaak voor een groot deel op :)

Ik heb beide gebruikt en denk dat jij gewoon ondergedoseerde tren hebt gehad of maar 200mg per week gebruikte.
Zat op 100mg var, pomp was insane en vasculariteit was wel leuk. Maar beter dan tren? Nooit.
De psycho trainingen, krachtgains in een cut en de trenlook overstijgt alles.

Die nasty tren look gaat voor mij ook boven alles, heerlijk gewoon. Alleen is mijn koppie na een week of 8 tren a die psycho modus wel zat.

Voorheen ook vaak last gehad van gyno door test. Klinkt heel apart maar het lijkt alsof mijn lichaam zich aanpast. Ik had vroeger al gyno op test boven de 250mg per week. Nu zit ik op 1,5gr test per week, zonder anti e's of mast of iets. Raar maar waar

Die nasty tren look gaat voor mij ook boven alles, heerlijk gewoon. Alleen is mijn koppie na een week of 8 tren a die psycho modus wel zat.

Voorheen ook vaak last gehad van gyno door test. Klinkt heel apart maar het lijkt alsof mijn lichaam zich aanpast. Ik had vroeger al gyno op test boven de 250mg per week. Nu zit ik op 1,5gr test per week, zonder anti e's of mast of iets. Raar maar waar

Hoezo raar? 250mg test is vragen om Gyno. Op 1g+ test is de kans heel klein om Gyno op te lopen

Hoezo raar? 250mg test is vragen om Gyno. Op 1g+ test is de kans heel klein om Gyno op te lopen
Hoezo? Ligt er toch aan wat je er naast zet? Het lijkt nu alsof je zegt, van;
250 Test-250 Primo krijg je gyno
250 Test only krijg je gyno
250 Test-200 Mast krijg je gyno

Maar dat is natuurlijk niet zo.

Terug
Naar boven