Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoezo? Ligt er toch aan wat je er naast zet? Het lijkt nu alsof je zegt, van;
250 Test-250 Primo krijg je gyno
250 Test only krijg je gyno
250 Test-200 Mast krijg je gyno
In de post die ik citeer staat "vroeger had ik last van Gyno boven 250mg" hier staat niks over mast of primo. Daarna zegt hij dat hij nu zelfs bij 1.5g test zonder mast geen last heeft van Gyno. Mijn reactie hierop is dat low test vragen om Gyno is en dat test boven een gram amper aromatiseert en de kans op Gyno dus minimaal is. Misschien een beetje slecht verwoord idd
In de post die ik citeer staat "vroeger had ik last van Gyno boven 250mg" hier staat niks over mast of primo. Daarna zegt hij dat hij nu zelfs bij 1.5g test zonder mast geen last heeft van Gyno. Mijn reactie hierop is dat low test vragen om Gyno is en dat test boven een gram amper aromatiseert en de kans op Gyno dus minimaal is. Misschien een beetje slecht verwoord idd
Stress speelt ook een grote factor en hoe vaak je erover ligt te piekeren, dat is met alle kwaaltjes zo. Neem die vitamine uit en kijk dan wat het zegt?