- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje het verhaal "niks veranderen wat goed werkt" gok ik
Zo heeft iedereen wel zijn eige ervaringen met aas denk ik.
Het is ook gewoon zelf een beetje proberen en experimenteren.
Net zoiets als bold.
De een is er bijna verliefd op en de ander vind het echt helemaal niks.
ja idd, heb zelf nauwelijks ervaring maar kan op moment zeggen dat primo op hoge dosering voor mij niet zo gewldig veel doet. beetje ter vergelijking met mast op hoge dosering lijkt me. maar voor kale zou het wel goed effect geven denk ik zo.
hoge dosering mast werkt zo lekker.. ongekende hardheid ;-) en tren vind ik hoog genoeg. Het werkt top zo :-)

Damn prijzige stack. Klinkt wel goed. Ken niemand die zulke hoge doseringen mast gebruikt waarvan ik weet dat ie er bruut uitziet
Ga je nog updates posten van je huidige shape? Nieuwe squat filmpjes bv![]()
Ik denk dat daar het probleem ook ligt. De meesten gebruiken een te lage dosering en roepen dat mast waardeloos is. Ik dacht te menen dat de medicinale dosering al rond de 600mg lag. Vorig jaar ook een gram gezet met 500 test en werd poepie hard. Ik denk toch ook wel dat mast in hoge doseringen een vetverbrandende eigenschap heeft. Je zweet net als met tren als een otter.
zit nu op 600 primo, en merk wel het harde effect maar had er iets meer van verwacht. Denk jij dat ik hiermee kan concluderen dat 600 mogelijk net wat te weinig is of zou je dat niet durve zeggen? Ga mogelijk bridgen en daarna test/tren/mast 250/600/600 alleen ben ik nu bang dat die 600 mogelijk te weinig is. Nog steeds aardige dosering maar wil liever zeker voor onzekere nemen
zet m op een gram en je maakt wat mee ;-) 600 is te weinig om echt het maximale uit deze compound te halen