MuscleMeat

Tren versus Test

Waarom wel?

nooit mast gebruikt, maar zou zeggen dat je aan hoger tren in principe meer hebt dan aan zulke hoge mast dosering. test/tren/mast 2:2:1 zoals BC zei (geloof dat ik het zo goed zeg)

maar neem aan dat jij wel weet wat voor jou werkt.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Beetje het verhaal "niks veranderen wat goed werkt" gok ik

ja kale zou wel weten wat werkt, maar was gewoon benieuwd naar zijn reden

Zo heeft iedereen wel zijn eige ervaringen met aas denk ik.
Het is ook gewoon zelf een beetje proberen en experimenteren.
Net zoiets als bold.
De een is er bijna verliefd op en de ander vind het echt helemaal niks.

Zo heeft iedereen wel zijn eige ervaringen met aas denk ik.
Het is ook gewoon zelf een beetje proberen en experimenteren.
Net zoiets als bold.
De een is er bijna verliefd op en de ander vind het echt helemaal niks.

ja idd, heb zelf nauwelijks ervaring maar kan op moment zeggen dat primo op hoge dosering voor mij niet zo gewldig veel doet. beetje ter vergelijking met mast op hoge dosering lijkt me. maar voor kale zou het wel goed effect geven denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, je zou denken dat tren ook voor bulken bijvoorbeeld heel handig is (in theorie).

Want het zou sterk anabool werken, maar geen hoop vocht door aromatisering.

Toch hoor je dan weer, nee beter bulken bijv. op test met deca.

Maar ja, waarom zou je vocht meetellen als gains?

ja idd, heb zelf nauwelijks ervaring maar kan op moment zeggen dat primo op hoge dosering voor mij niet zo gewldig veel doet. beetje ter vergelijking met mast op hoge dosering lijkt me. maar voor kale zou het wel goed effect geven denk ik zo.

hoge dosering mast werkt zo lekker.. ongekende hardheid ;-) en tren vind ik hoog genoeg. Het werkt top zo :-)

hoge dosering mast werkt zo lekker.. ongekende hardheid ;-) en tren vind ik hoog genoeg. Het werkt top zo :-)

Damn prijzige stack. Klinkt wel goed. Ken niemand die zulke hoge doseringen mast gebruikt waarvan ik weet dat ie er bruut uitziet :D

Ga je nog updates posten van je huidige shape? Nieuwe squat filmpjes bv:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Nog een klein vraagje over tren:

Je hoort bij tren en deca dat het herstel soms belachelijk lang duurt.

Maar ik vraag me af hoe dat kan? Stel je neemt HCG tijdens je kuur, dat als een soort imitatie-LH werkt, dan blijven je testikels testosteron produceren.

En als je dat blijft doen tot je tren helemaal uit je bloed is, waarom duurt het herstel daarna dan zo lang? Als je met de HCG stopt dan moet je lichaam weer zelf LH aanmaken, maar dat duurt toch geen jaar??

En tren aromatiseert niet, dus je hebt dan toch geen truckloads aan oestrogeen na je cycle? (behalve dan van test die je erbij neemt dan)

Damn prijzige stack. Klinkt wel goed. Ken niemand die zulke hoge doseringen mast gebruikt waarvan ik weet dat ie er bruut uitziet :D

Ga je nog updates posten van je huidige shape? Nieuwe squat filmpjes bv:cool:

Ik denk dat daar het probleem ook ligt. De meesten gebruiken een te lage dosering en roepen dat mast waardeloos is. Ik dacht te menen dat de medicinale dosering al rond de 600mg lag. Vorig jaar ook een gram gezet met 500 test en werd poepie hard. Ik denk toch ook wel dat mast in hoge doseringen een vetverbrandende eigenschap heeft. Je zweet net als met tren als een otter.

Ik denk dat daar het probleem ook ligt. De meesten gebruiken een te lage dosering en roepen dat mast waardeloos is. Ik dacht te menen dat de medicinale dosering al rond de 600mg lag. Vorig jaar ook een gram gezet met 500 test en werd poepie hard. Ik denk toch ook wel dat mast in hoge doseringen een vetverbrandende eigenschap heeft. Je zweet net als met tren als een otter.

zit nu op 600 primo, en merk wel het harde effect maar had er iets meer van verwacht. Denk jij dat ik hiermee kan concluderen dat 600 mogelijk net wat te weinig is of zou je dat niet durve zeggen? Ga mogelijk bridgen en daarna test/tren/mast 250/600/600 alleen ben ik nu bang dat die 600 mogelijk te weinig is. Nog steeds aardige dosering maar wil liever zeker voor onzekere nemen

test, deca, tren
werkt het beste voor me :P

zit nu op 600 primo, en merk wel het harde effect maar had er iets meer van verwacht. Denk jij dat ik hiermee kan concluderen dat 600 mogelijk net wat te weinig is of zou je dat niet durve zeggen? Ga mogelijk bridgen en daarna test/tren/mast 250/600/600 alleen ben ik nu bang dat die 600 mogelijk te weinig is. Nog steeds aardige dosering maar wil liever zeker voor onzekere nemen

zet m op een gram en je maakt wat mee ;-) 600 is te weinig om echt het maximale uit deze compound te halen

Terug
Naar boven