Fitness Seller

TREY BREWER vet als een varken op het podium?

index.php?action=dlattach;topic=210885.jpg

is gwn old off-season kijk is naar clarence off season? grote gorilla :D

Serieus? Ok? Dat had ik niet verwacht. Was altijd van mening dat zijn aanpak (extreem bulen) niet werkte. Goede begeleiding was in mijn ogen heel belangrijk. Dus andere benadering! Jammer....

Er zat denk ik gewoon nooit een topper in hem. Zelfs toen heel veel mensen riepen dat hij een toekomstig Mr O kandidaat was zei ik al dat hij moeite zou hebben om überhaupt Pro te worden. Gewoon teveel zwakke punten en IMO was dat geen extreem bulken, maar gebrek aan discipline.

Er zat denk ik gewoon nooit een topper in hem. Zelfs toen heel veel mensen riepen dat hij een toekomstig Mr O kandidaat was zei ik al dat hij moeite zou hebben om überhaupt Pro te worden. Gewoon teveel zwakke punten en IMO was dat geen extreem bulken, maar gebrek aan discipline.

Ja heb je gelijk in maar een Pro had hij mijn inziens wel kunnen worden (voor wat dat waard is natuurlijk wanneer je de top nooit zou halen). Hoe is het verder Axe?

Hij moet zich vast wel schamen

Schamen ? ?

Hij lacht zich zijn l@l uit zijn broek !

Niet meer zwaar dieten , een baan die hij leuk vindt en ook nog gastoptredens doen waar hij goed voor betaalt wordt...

Gastoptredens? Deze pic is van een paar jaar terug!

Of mis ik wat?

Terug
Naar boven