Fitness Seller

trippen van spacecake

Status
Niet open voor verdere reacties.
steebz zei:
ja het is idd moeilijk te doseren.. wat beter werk is als je hash melk maak!.
werkt beter? damn heb het meerdere keren geprobeerd, weet niet waar het aan ligt, hoelang heb je het laten koken!? Melk laten koken, zeker voor lange tijd, werkt natuurlijk niet, dus je moet zorgen dat het net niet kookt.

Effect op mij was heel erg mild, zelfs tot 2 gram per persoon.

ZoutZak zei:
werkt beter? damn heb het meerdere keren geprobeerd, weet niet waar het aan ligt, hoelang heb je het laten koken!? Melk laten koken, zeker voor lange tijd, werkt natuurlijk niet, dus je moet zorgen dat het net niet kookt.

Maar jij bent dan ook een doorgewinterde hashtijger :D

only in vacations I am :D

Heb het 1 keer gehad en nooit weer.
Was stoned als nooit tevoren en wist niet meer wat ik deed op dat moment.
Ook had ik het gevoel dat ik aan het uitdrogen was op dat moment.
Net als dat je bij een joint wel eens een droge bek krijgt maar dan dat me pens erbij ronddraaide.
Dus voor mij geen cake meer

Toevallig 2 weken geleden nog spacecake gegeten. Ik was met wat mensen die ik nauwelijks kende in Amsterdam, ik had al best veel gedronken en toen kwam die cake er nog bij. Op zo'n moment zit je liever niet in een afgeladen kroeg op het Leidseplein. :o

Moeilijk uit te leggen maar snappen jullie wat ik bedoel als ik zeg dat als ik stoned ben dat je denkt dat anderen dan luidsprekers in de oren hebben voor je gevoel?

ZoutZak zei:

Volgens mij moet je ook zorgen dat je er een flinke blok boter bij mikt. THC hecht zich aan vet heb ik me eens laten vertellen.

Ik vond spacecake ook altijd wel geinig. Een hoop gezellige avonden door meegemaakt.
Maar een paar maanden terug kwam een buurjongen een mixer lenen.
Ik ken `m een beetje dus ik voelde al nattigheid. Ik zeg: "Als je maar een stukje voor me bewaard."
Dus de volgende dag komt ie met een piepklein brokje cake in de aluminiumfolie aanzetten. En dat ik maar moest oppassen want hij was heel sterk!
..En dat heb ik geweten. Nou was `t wel een poosje terug dat ik voor `t laatst cake ophad, maar ik dacht dat ik wel iets gewend was.
Mooi niet dus. Om een lang verhaal kort te maken werd ik lichtelijk para en heb ik heel de avond op de bank gelegen omdat ik acuut mensenschuw was geworden. Geen cake meer voor mij.

Rob G zei:
Volgens mij moet je ook zorgen dat je er een flinke blok boter bij mikt. THC hecht zich aan vet heb ik me eens laten vertellen.

That's right bro. Ik heb ook eens thc boter gemaakt, lekker voor op brood. Doordat thc in vet oplosbaar is wordt het tijdens de bereiding vanzelf door de boter geabsorbeerd. Een kind kan de was doen :D BTW in combinatie met suiker schijnt het effect nog heftiger te zijn.

bouwens62 zei:
Heeft niets te maken met je niet laten gaan! Dit zijn nu eenmaal de bijwerkingen van THC! En als je dan ook nog een overdoseerd iets wat met spacecake te snel gebeurt dan zijn de bijwerkingen helemaal heftig!
Cannabis wordt te veel onderschat omdat het in Nederland legaal is! Maar je zou eens moeten weten hoeveel mensen er in het ziekenhuis belanden met hartkloppingen etc. En dit gebeurt ook ervaren mensen!

nee , het is zeker ook gedeeltelijk mentaal.

als je bang wordt kom je in een vicieuze circel terecht en daardoor verergeren de effecten.

heb het twee keer gedaan tot nu toe met een aantal vrienden van me. Eerste keer hadden we er 1 van 45 euro nlx, was echt knetterweg maar ging nog goed. tweede keer hadden we er twee van 80 euro. Ik had een stuk op omdat ik wat later was en kon het nog hebben, maar vrienden van me hadden twee stukken op. was echt teveel. gigantische lachkicks, trillen, paar gingen over hun nek en waren de volgende dag nog stoned. Idd zwaar k*t dus als je teveel neemt.

Vind spacecake moelijker onder controle te houden dan paddo's. Ik heb er misschien wel heftiger van gehallucineerd dan paddo's.

THC kan tot wel 3 maanden in je bloed zitten. Na een tijd met extreem veel wiet kan het hèèl lang duren. Ook als je stopt kan je zelfs dagen erna je nog wel zo af en toe lichtelijk stoned voelen. En geestelijk zelfs weken erna, wat dan ook tussen de oren zit.

Ik heb ook eens een week lang elke dag gesmoked en toen in 't weekend gewaterpijpt en een spacecake. Heb toen 12 uur lang vol gezeten met gedachten en had weinig tot geen coordinatie, pas na 3 dagen had ik 't gevoel weer echt helder te zijn. En als ik wou slapen bleven er maar gedachten door me heen gaan.

Onderschat 't niet, THC blijft heel lang opgeslagen in je vetweefsel, andere drugs zijn binnen 72 uur namelijk weer volledig uit je systeem.

Muis zei:
als je bang wordt kom je in een vicieuze circel terecht en daardoor verergeren de effecten.

Natuurlijk als het je overkomt en je blijft rustig dan gaat het een stuk beter met je! Maar van THC kan je nu eenmaal bijwerkingen krijgen zoals hoge bloeddruk, hartkloppingen koude rillingen etc En deze bijwerkingen worden veroorzaakt door de stof THC en niet zoals jij zegt dat je niet 'go with the flow' gaat! Ik ken meerdere ervaren mensen die altijd met de 'Flow' gaan en die ook bijwerkingen hadden van overdoseren! Eentje daarvan is zelfs in het ziekenhuis beland! En dit was een rasechte cannabis junk!

Bij onervaren mensen is het vaak een combi van overdoseren en angst! De cannabis in nederland heeft een hoog THC gehalte en als je lichaam nog niet gewend is aan THC dan overdoseer je snel(met spacecake nog sneller!)! Angstig worden dat is ook een bijwerking van THC! Ja als je bang wordt verergeren de effecten! Maar deze effecten zijn in werking gezet door THC en niet door je angst!

Het is dus niet zo dat je door angst bijwerkingen krijgt(deze kunnen wel verergeren), je krijgt door de bijwerkingen juist angst!

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
no shit ;)

THC boter is altijd de basis voor al mijn culinaire uitspattingen :D
pannenkoeken en poffertjes doen het ook altijd goed

1 keer nooit meer. Ook teveel genomen kennelijk.

Had 1 plakje op en dat begon pas te werken toen ik weer thuis was. De hele nacht ziek geweest. Zwaar misselijk en als ik probeerde te slapen begon ik helemaal te tollen, bleh.

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Moeilijk uit te leggen maar snappen jullie wat ik bedoel als ik zeg dat als ik stoned ben dat je denkt dat anderen dan luidsprekers in de oren hebben voor je gevoel?

Ik heb als ik trip wel het gevoel dat ik er niet ben maar in een roes leef ofzo. Ik kan niet zo goed contact maken met anderen ik zit als het ware een beetje in mn eigen wereldje. Ook hoor ik de geluiden om me heen niet zo goed net of je een beetje doof bent zeg maar. Bedoel jij dit soms??

Muis zei:
True, daarom heb je ook relatief veel mensne die na een keer fout te zijn gegaan nooit meer een joint kunnen roken. Door hun angs voor herhaling kunnen ze niet meer genieten van een jointje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven