Fitness Seller

TURKEN uitgeschakeld WK (rellen)

ferry1

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Nadat de Turken zijn uitgeschakeld zijn ze niet zo lief meer en beginnen als een stelletje kippen zonder koppen de spelers van Zwitserland te belagen. Zelfs de Turkse spelers schoppen Zwitserse spelers na de wedstrijd. Wat een gekken zeg. Mooi dat ze er dan uitliggen.
Heb ik tenminste volgend jaar ook geen toeterende auto's door de straat als mijn kinderen slapen.....HiHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!:D http://profielen.hro.nl/archief/1318/cover.jpg

Goede dag zeg het zijn weer de turken hoor.

Ik vind het heerlijk dat ze niet naar het WK gaan. Geen turkse vlaggen en te hard rijdende en toeterende Turken op de weg nadat ze een partijtje hebben gewonnen.

ik zie die zwitser schoppen!

Die schopt omdat er buiten beeld al een fysiotherapeut was geschopt.

Uitsluiten die Turken van de volgende kwalificatie, moeten ze straks ook doen met landen waarvan de supporters gaan rellen in Duitsland.

turkland he :rolleyes:

voetbal is trouwens ook voor idioten :D

Wat een sukkels :rolleyes:

Guido20 zei:
http://www.milliyet.com.tr/2005/11/17/son/sonspo05.html
Filmpje hoe die Turken helemaal uit hun dak gingen tegen die Zwitsers, duurt wel ff een tijdje voor hij geladen is.
hij jij daar!!!!! als je goed oplet, of liever als je naar de wedstrijd kijkt dan zie je met zelfs 1 oog dat de vuile zwitsers hebben begonnen!!!!!!!!! wat ik 1 ding kan zeggen over de laatste wedstrijd is... arbieter FRANCK DEBLEECKERE DE V*ILE BELGGGGG HEEFT TÜRKIJE MET ZIJN EENTJE VERKOCHT AAN ZWITSERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die is een grote VLAAMS BLOKKKKK gij is een grote racistttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar bon, het is nu eenmaal voorbij en we kunnen niks veranderen, en let met woorden van sukkels te zeggen enzo, want je weet echt niet goed waarmee je bezig bent ook al is het WANNA BE uitgangen achter de scherm!!!!!!!!! want als je kijkt naar volledig wedstrijd dan zal je ook wel weten wat die vuile arbieter allemaal niet gedaan heeft, want gij is blind, gij is achterlijk, en gafffff zomaar alles in voordeel van zwitserland!!!!!!!!!!! je zal zien, zwitserland is het niet waard om in wk duitsland te spelen, moest turkije meedoen, was het tenminste nog ambitieuzer..... ik vind het ALLEEN maar jammer voor de spelers van turkije, want zij hadden deze wk echt wel verdient.....................

• Topic Starter Topic Starter
Hadden de Turken maar beter moeten voetballen. Dat ze een keer de halve finale bereikten is al ongelofelijk. Die arbieter vloot redelijk goed. Ik vind het triest dat zo'n trots volkje zo slecht tegen zijn verlies kan.

ferry1 zei:
Hadden de Turken maar beter moeten voetballen. Dat ze een keer de halve finale bereikten is al ongelofelijk. Die arbieter vloot redelijk goed. Ik vind het triest dat zo'n trots volkje zo slecht tegen zijn verlies kan.
jij weet er niks van!!! je hebt zelfs niet gekeken naar de wedstrijd!!! ik zeg u!!! je moet volledig het wedstrijd gezien hebben!!! samenvatting is niks want ze tonen niet alles!!! ik kan niet tegen m'n verlies want die vuile arbieter heeft meer dan 80% in voordeel van zwitserland gefloten!!! ik kan er niet tegen omdat een land zoals turkije het niet verdient zomaar uitgeschakeld te worden door een achterlijke arbieter die ervoor betaald is!!!!!! EN IK WEET BETER DAN JOUW DAT TÜRKIJE MEER AMBITIE EN TALENT HEEFT DAN DIE VUILE ZWITSERS EN ZEKER ALS HET IN DUITSLAND AFSPEELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want dat is onze 2de NATIONALITEIT!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
vatoslocos10 zei:
jij weet er niks van!!! je hebt zelfs niet gekeken naar de wedstrijd!!! ik zeg u!!! je moet volledig het wedstrijd gezien hebben!!! samenvatting is niks want ze tonen niet alles!!! ik kan niet tegen m'n verlies want die vuile arbieter heeft meer dan 80% in voordeel van zwitserland gefloten!!! ik kan er niet tegen omdat een land zoals turkije het niet verdient zomaar uitgeschakeld te worden door een achterlijke arbieter die ervoor betaald is!!!!!! EN IK WEET BETER DAN JOUW DAT TÜRKIJE MEER AMBITIE EN TALENT HEEFT DAN DIE VUILE ZWITSERS EN ZEKER ALS HET IN DUITSLAND AFSPEELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want dat is onze 2de NATIONALITEIT!!!!!!!!!!!!

Zoals ik al zei had ik wel gekeken, Vocoslos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is geen het wedstrijd maar de. En als jij dat allemaal beter weet moet je een rechtzaak aanspannen tegen de arbieter. Kom maar met bewijzen. Oh ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vatoslocos10 zei:
!!!!!! EN IK WEET BETER DAN JOUW DAT TÜRKIJE MEER AMBITIE EN TALENT HEEFT DAN DIE VUILE ZWITSERS EN ZEKER ALS HET IN DUITSLAND AFSPEELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want dat is onze 2de NATIONALITEIT!!!!!!!!!!!!

vraag me af of de duitsers dat ook vinden !!!!!

een rechzaak over arbieter????? de turken zullen vroeg of laat die arbieter POEPEN!!!!!!!!!!

vatoslocos10 zei:
een voorbeeld dat de duitsers dat ook vinden is Her Christoph Daum... hij ziet turkije als zijn 2 de nationaliteit!!! jij ***** pauve type!!!!!!

hahaha ben blij dat je er een gevonden hebt jongen hahaha

Terug
Naar boven