corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
vatoslocos10 zei:jij weet er niks van!!! je hebt zelfs niet gekeken naar de wedstrijd!!! ik zeg u!!! je moet volledig het wedstrijd gezien hebben!!! samenvatting is niks want ze tonen niet alles!!! ik kan niet tegen m'n verlies want die vuile arbieter heeft meer dan 80% in voordeel van zwitserland gefloten!!! ik kan er niet tegen omdat een land zoals turkije het niet verdient zomaar uitgeschakeld te worden door een achterlijke arbieter die ervoor betaald is!!!!!! EN IK WEET BETER DAN JOUW DAT TÜRKIJE MEER AMBITIE EN TALENT HEEFT DAN DIE VUILE ZWITSERS EN ZEKER ALS HET IN DUITSLAND AFSPEELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want dat is onze 2de NATIONALITEIT!!!!!!!!!!!!
Jongen ik ben zelf ook een turk van afkomst en ik schaam me voor mensen als jij. Turkije heeft verloren, dus doen ze niet mee in het WK zo simpel is het. Er is dan geen excuus om te vechten (geldt ook voor de zwitserse spelers die vochten). Denk je dat als je in hoofdletters schrijft en 100 uitroeptekens gebruikt dat er dan beter naar je geluisterd wordt? Je zet jezelf alleen voor lul

Heb het gewijzigd