MuscleMeat

TURKEN uitgeschakeld WK (rellen)

vatoslocos10 zei:
jij weet er niks van!!! je hebt zelfs niet gekeken naar de wedstrijd!!! ik zeg u!!! je moet volledig het wedstrijd gezien hebben!!! samenvatting is niks want ze tonen niet alles!!! ik kan niet tegen m'n verlies want die vuile arbieter heeft meer dan 80% in voordeel van zwitserland gefloten!!! ik kan er niet tegen omdat een land zoals turkije het niet verdient zomaar uitgeschakeld te worden door een achterlijke arbieter die ervoor betaald is!!!!!! EN IK WEET BETER DAN JOUW DAT TÜRKIJE MEER AMBITIE EN TALENT HEEFT DAN DIE VUILE ZWITSERS EN ZEKER ALS HET IN DUITSLAND AFSPEELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want dat is onze 2de NATIONALITEIT!!!!!!!!!!!!

Jongen ik ben zelf ook een turk van afkomst en ik schaam me voor mensen als jij. Turkije heeft verloren, dus doen ze niet mee in het WK zo simpel is het. Er is dan geen excuus om te vechten (geldt ook voor de zwitserse spelers die vochten). Denk je dat als je in hoofdletters schrijft en 100 uitroeptekens gebruikt dat er dan beter naar je geluisterd wordt? Je zet jezelf alleen voor lul :rolleyes:

vatoslocos10 zei:
hij jij daar!!!!! als je goed oplet, of liever als je naar de wedstrijd kijkt dan zie je met zelfs 1 oog dat de vuile zwitsers hebben begonnen!!!!!!!!! wat ik 1 ding kan zeggen over de laatste wedstrijd is... arbieter FRANCK DEBLEECKERE DE V*ILE BELGGGGG HEEFT TÜRKIJE MET ZIJN EENTJE VERKOCHT AAN ZWITSERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die is een grote VLAAMS BLOKKKKK gij is een grote racistttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar bon, het is nu eenmaal voorbij en we kunnen niks veranderen, en let met woorden van sukkels te zeggen enzo, want je weet echt niet goed waarmee je bezig bent ook al is het WANNA BE uitgangen achter de scherm!!!!!!!!! want als je kijkt naar volledig wedstrijd dan zal je ook wel weten wat die vuile arbieter allemaal niet gedaan heeft, want gij is blind, gij is achterlijk, en gafffff zomaar alles in voordeel van zwitserland!!!!!!!!!!! je zal zien, zwitserland is het niet waard om in wk duitsland te spelen, moest turkije meedoen, was het tenminste nog ambitieuzer..... ik vind het ALLEEN maar jammer voor de spelers van turkije, want zij hadden deze wk echt wel verdient.....................

Ik heb die hele wedstrijd niet gezien, maar of nou die Zwitsers of de Turken begonnen zal me eerlijk gezegd schijt wezen, zoiets hoort gewoon niet op de voetbalvelden thuis (waar wel trouwens.....). Misschien was ik iets te voorbarig om te zeggen dat alleen de Turken losgingen maar vond wel dat de Turkse inbreng in deze rellen toch wel groter was dan de Zwitserse, dit bazeer ik op hetgene wat ik gehoord en gelezen heb.

VatocLocos, doen we even normaal?

corazon als je echte turk bent ADAMI DELI ETME... YADA FUTBOLDAN ANLADIGIM YOK DE VE ORTADAN CEKILLLL..... türkler çildirmaktayken sen gidip nediyosun...

vatoslocos10 zei:
corazon als je echte turk bent ADAMI DELI ETME... YADA FUTBOLDAN ANLADIGIM YOK DE VE ORTADAN CEKILLLL..... türkler çildirmaktayken sen gidip nediyosun...
Goede dag zeg wat lul je nou (sorry eric) dit kan ik nie anders zegge

vatoslocos10 zei:
jij weet er niks van!!! je hebt zelfs niet gekeken naar de wedstrijd!!! ik zeg u!!! je moet volledig het wedstrijd gezien hebben!!! samenvatting is niks want ze tonen niet alles!!! ik kan niet tegen m'n verlies want die vuile arbieter heeft meer dan 80% in voordeel van zwitserland gefloten!!! ik kan er niet tegen omdat een land zoals turkije het niet verdient zomaar uitgeschakeld te worden door een achterlijke arbieter die ervoor betaald is!!!!!! EN IK WEET BETER DAN JOUW DAT TÜRKIJE MEER AMBITIE EN TALENT HEEFT DAN DIE VUILE ZWITSERS EN ZEKER ALS HET IN DUITSLAND AFSPEELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! want dat is onze 2de NATIONALITEIT!!!!!!!!!!!!

Kijk als ik dit lees, is het weer een bevestiging dat we blij mogen zijn dat turkije zich niet heeft geplaatst;)

Vatoslocos, als dit vertaalt wordt naar gescheld in het Turks is jouw forumaanwezigheid waarschijnlijk van korte duur. Wat begrijp je niet aan normaal doen?

Mooi zo hebben we ook geen last van die idioten, die al toeterend en met een heleboel turkse vlaggen door de straten scheuren als een stelletje idioten wanneer er een wedstrijd is gewonnen...... of die de hele teringzooi afbreken als ze verloren hebben.

Zielig dat je na een nederlaag je eigen zo moet verlagen (geld niet alleen voor turkije, maar voor alle supporters/spelers)

Volgens mij voel je je gewoon teveel persoonlijk aangevallen. Ik zou me persoonlijk schamen als een wedstrijd van het Nederland of Spaanse elftal (ben kwart Spaans) op zo'n manier uit de hand zou lopen. Qua voetbal had ik ook liever Turkije op het WK gezien, ik ben niet echt fan van het Zwitserse voetbal verder ofzo. Ik probeer alleen te zeggen dat ik niet tegen de Turken ben ofzo alleen tegen dit soort praktijken bij voetbal. Wat zijn dit nu voor tijden dat er mensen met de dood bedreigd worden als ze een penalty missen? (Wome, na het missen van een penalty voor Kameroen). Hoe je het ook went of keer het blijft een spelletje......

vatoslocos10 zei:

Voor mij mag die gozer onmiddelijk geband worden :rolleyes:

Laat het bannen nou maar aan ons over ;) Corazon mag mij vertellen wat Vatoslocos in het Turks heeft gebrabbeld, bevalt het me niet dan neem ik afdoende maatregelen.

EricR zei:
Laat het bannen nou maar ons over ;) Corazon mag mij vertellen wat Vatoslocos in het Turks heeft gebrabbeld, bevalt het me niet dan neem ik afdoende maatregelen.
Je vergat eens tussen maar en ons.Zo is het niet te lezen ;)

Kelvin die mij corrigeert, het moet niet gekker worden. :D Heb het gewijzigd

vatoslocos10 zei:

Psst Ali, het is beter dan jij.

Terug
Naar boven