XXL Nutrition

TURKEN uitgeschakeld WK (rellen)

big kelvin zei:
Yoehoe we doen mee en als we verliezen hebben we pech dan gebruiken we geweld.

"we?" Daar zorgen de Duitsers wel voor. Die hebben als 2e nationaliteit toch de Turkse en die houden wel van lekker keten heb ik ergens gehoord :thumbs:

Tractortje zei:
"we?" Daar zorgen de Duitsers wel voor. Die hebben als 2e nationaliteit toch de Turkse en die houden wel van lekker keten heb ik ergens gehoord :thumbs:
He vieze freddie dan moet je de engelse hebben hooligans staat garant voor rellen.

who cares???

belangrijker is dat IRAN wel meedoet !!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111112222 enzoverder :p :coffee: :hornyna:

"O dierbaar Iran
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)"

opgepast vuile infidels ;)

goeie dag zeg, just kidding ;)

roxxe zei:
who cares???

belangrijker is dat IRAN wel meedoet !!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111112222 enzoverder :p :coffee: :hornyna:

opgepast vuile infidels ;)

goeie dag zeg, just kidding ;)

Ik zou inderdaad ook heel hard achter een bal aan gaan rennen als ik in het Iraanse team zat. Anders heb je ineens 11.000 zweepslagen op je lieve ruggetje.

Salam aleikum mijn broeder

EricR zei:
Vatoslocos, als dit vertaalt wordt naar gescheld in het Turks is jouw forumaanwezigheid waarschijnlijk van korte duur. Wat begrijp je niet aan normaal doen?

Nee hij scheldt niet. Meer in de richting van waarom zeg je zoiets en bemoei je er niet mee ;)

tsjooooooooo...... pilletjes vergeten in te nemen miklo?

Stel dat dit Nederland-Turkije was geweest....

Hallo, wij hebben van alles in ons team lopen.
Marokanen, Surinamers, Boeren;), Nederlanders.
Stelletje schorriemorrie van Turkije kan daar niet tegenop hoor.

Blijkt dat het vliegtuig 2,5 uu oponthoud heeft gekregen van de Zwiters.
Triest volk die turken (deel althans)!

Waarschijnlijk krijgen ze uitsluiting WK2010!
Mag ik vet lijen.
Hoop ook dat ze nu niet mogen toetreden tot de EU.
Achterlijk gedrag. Zelfs een klein kind wordt al geleerd om tegen zijn verlies te kunnen, maar een volwassen Turk kan het nog niet eens.
Zelfs politie en douane doet hier aan mee. Te triest voor woorden.

En tegen onze vaderlievende Turk op dit board.
Leer typen, en blijf gewoon in de geeigende taal spreken welke hier wordt toegepast. Is een forumn voor ons allen, en niet alleen voor jou.
Dus het bestraffende toespreken van je collega turk wordt door mij ook niet op prijs gesteld.
Hij is namelijk wel een vast onderdeel van het board!

vatoslocos10 zei:
corazon als je echte turk bent ADAMI DELI ETME... YADA FUTBOLDAN ANLADIGIM YOK DE VE ORTADAN CEKILLLL..... türkler çildirmaktayken sen gidip nediyosun...
ja lekker, met een beetje salade erbij. En nog één cola light a.u.b.

En dit wil bij de EU ?

hahah damm hoe dom kunnen ze zijn :D

goed voor ze. Zwitserland verdiende het ook gewoon.De eerste play off wedstrijd hadden ze gewoon met 3 a4-0 moeten winnen. En deze zomer gaan "wij" met ze allen door de straten rijden als NL kampioen is..(dream on).grts

• Topic Starter Topic Starter
Wat vertelde die vocoslocos....

in het turkss

ferry1 zei:
Wat vertelde die vocoslocos....
in het turkss

Dat heb ik al verteld..lees een paar posts terug.

Trouwens die opmerkingen over de EU slaan natuurlijk nergens op. Het gedrag van voetballers en supporters is niet representatief voor een heel land. Na de rellen tussen ajax en feyenoord supporters zei ik toch ook niet: en dat zit in de EU :rolleyes:

Natuurlijk is zo'n actie niet representatief voor een heel land. Maar negatieve publiciteit is natuurlijk nooit goed. Maar het wel of niet toetreden tot de EU heeft hier natuurlijk geen hol geen mee te maken.

Guido20 zei:
Natuurlijk is zo'n actie niet representatief voor een heel land. Maar negatieve publiciteit is natuurlijk nooit goed. Maar het wel of niet toetreden tot de EU heeft hier natuurlijk geen hol geen mee te maken.

In dit geval wel. Waarom? Het is Turkije..

ferry1 zei:
Zoals ik al zei had ik wel gekeken, Vocoslos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is geen het wedstrijd maar de. En als jij dat allemaal beter weet moet je een rechtzaak aanspannen tegen de arbieter. Kom maar met bewijzen. Oh ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is ook arbiter en geen arbieter ;)

@andere forumleden; mensen, laten we niet kinderachtig doen door dit te linken naar de toetreding van de EU. Dat is nergens voor nodig. Dit is een gebeurd feit ok, laten we het ook beperkt houden tot het gedrag daar in het stadion.

Laatst bewerkt:
Tractortje zei:
In dit geval wel. Waarom? Het is Turkije..
gij salle sussie van marokko..... jij bent te jaloers mahboulllll hahahahhahah vroeg of laat zal turkije in EU behoren en jij zal lekker in je broek doen, hahahahha die is gewoon JALOERS salle mahrebian!!!!!!!!!! TURKEYYYYY ON FORCE!!!!!:cool:

Terug
Naar boven