MuscleMeat

Nieuws Turkije: Europeanen zeggen ‘neen!’

Bezoekers in dit topic

Wat is veel ?

En nederland wilt niet minder turken, dat wilt arnoldfan. Nederland wilt deftige turken. :D

Dat maak jij ervan, nederland wil geen turken erbij en de turken die er zijn willen ze deftig hebben.Dat is wel een verschil.
 
Sorry, maar ik zeg ook nee!
 
Ach, ik had ook nee tegen de Euro willen zeggen ,
maar ja, werd mijn niets gevraagd,
Mijn mening is, dat Turkije vroeg of laat wel toetreed in de EU,
misschien duurt het nog wel even, maar ze zullen komen.
 
Ik sluit toekomstige toetreding niet uit (het VB zal dit bijv. wel doen). Als NVA'r vind ik een sterk Europa en Vlaanderen prima. Maar ben wel zeer selectief en kritisch voor nieuwkomers. Zoals je al zegt moeten we inderdaad niet onmiddellijk staan te springen om hen toe te laten. Verder ALS ze ooit lid worden dan moeten de grenzen hier echt dicht anders krijg je weer extra immigratie, wat we nu niet kunnen veroorloven met de huidige staatsschuld en het begrotingstekort.

toekomstdromen helaas...........als ze 20 jaar geleden al wat kritischer en selectiever waren geweest, hadden we nu nooit zo'n groot probleem gehad!

sociaal zijn naar je medemens toe is prima, maar ieder weldenkend mens gaat niet bij de gevangenispoort staan om "criminelen" uit te nodigen thuis.

........hierbij verlies ik niet uit het oog dat een asielzoeker NIET per definitie crimineel hoeft te zijn, maar het % criminelen is weldegelijk drastisch gestegen!
;)
 
'Bikiniverbod dreigt in toeristenoord Alanya'

woensdag 10 september 2008 19:22

Turkse politici in de onder westerlingen zeer populaire badplaats Alanya zien liever geen vrouwelijke toeristen meer in bikini’s. Zij maken zich zorgen om het 'morele verval'.

Vrouwelijke toeristen moeten beter nadenken over hun kleding, vinden Turkse politici Vrouwelijke toeristen moeten beter nadenken over hun kleding, vinden Turkse politici

Dat schrijft dagblad De Telegraaf, dat zich baseert op de Turkse krant Vatan. De politici willen waarschuwingsborden plaatsen om ‘halfnaakte vrouwelijke toeristen te weren uit het centrum’.

‘De toeristen lopen zelfs in straten, steegjes en op markten bijna halfnaakt rond,’ zegt Hilmi Arikan van de conservatieve Democratische Partij in Vatan.

Ramadan
Sükrü Sadullahoglu, gemeenteraadslid van Alanya en lid van de conservatieve islamitische partij AKP, spreekt afkeurend over de schaars geklede toeristes, zeker nu tijdens de ramadan.

‘Een paar dagen geleden sprak ik in het centrum nog een dame aan, die daar nog net niet naakt rondliep in haar veel te kleine badpak. Dit beeld wekte bij mij irritatie op, omdat we nu in de vastenmaand zitten,’ aldus Sadullahoglu.

'Geen slecht idee'
‘Toen ik haar hiermee confronteerde zei ze dat ze nergens waarschuwingsborden had zien hangen. Dus lijkt het mij geen slecht idee dit in de toekomst wel te gaan doen,’ zo vervolgt hij.

Hasan Sipahioglu, de burgemeester van Alanya, heeft nog niet gereageerd op het voorstel om waarschuwingsborden te plaatsen.

Door Claudia van Zanten
Irritatie? Wat een homo's :hahaha:
 
In bikini rondlopen op straat is ook aso natuurlijk, gedraag je gewoon als je op vakantie bent. Bikini op het strand of bij het zwembad, normaal gekleed in alle andere gevallen.
 
Nog 2 weken...
 
In bikini rondlopen op straat is ook aso natuurlijk, gedraag je gewoon als je op vakantie bent. Bikini op het strand of bij het zwembad, normaal gekleed in alle andere gevallen.
Aso? In warmere landen (bijv. californië) is het de normaalste zaak van de wereld dat vrouwen in bikini en mannen in zwembroek en bloot bovenlijf rondlopen op de dijk, maarja als je nog 100 jaar achter bent... Wat ik erover vind is naaktstranden, maar die staan dan ook aangeduid.
 
Aso? In warmere landen (bijv. californië) is het de normaalste zaak van de wereld dat vrouwen in bikini en mannen in zwembroek en bloot bovenlijf rondlopen op de dijk, maarja als je nog 100 jaar achter bent... Wat ik erover vind is naaktstranden, maar die staan dan ook aangeduid.

Eric R ziet liever alle westerse vrouwen in burqa's.Neem hem niet te serieus.
 
Aso? In warmere landen (bijv. californië) is het de normaalse zaak van de wereld dat vrouwen in bikini en mannen in zwembroek en bloot bovenlijf rondlopen op de dijk, maarja als je nog 100 jaar achter bent... Wat ik erover vind is naaktstranden, maar die staan dan ook aangeduid.

Zo normaal is het alleen niet om een stadscentrum in te gaan in badkleding. Op een boulevard rondlopen in badkleding vind ik trouwens ook vrij aso, zeker als mensen dan ook nog winkels gaan bezoeken. Toont de 'klasse' van degenen die zo rondlopen.

'We' verwachten dat niet autochtonen zich aanpassen in Nederland als ze hier zijn maar als iemand onaangepast doet op vakantie is het maar normaal?
 
Zo normaal is het alleen niet om een stadscentrum in te gaan in badkleding. Op een boulevard rondlopen in badkleding vind ik trouwens ook vrij aso, zeker als mensen dan ook nog winkels gaan bezoeken. Toont de 'klasse' van degenen die zo rondlopen.
Maar zou je het echt verbieden (met boetes/arrestatie)?
 
Maar zou je het echt verbieden (met boetes/arrestatie)?

Zou een prima plan zijn als mensen zich niet weten te gedragen.

‘De toeristen lopen zelfs in straten, steegjes en op markten bijna halfnaakt rond,’ zegt Hilmi Arikan van de conservatieve Democratische Partij in Vatan.

Dat is een goed voorbeeld van onaangepast gedrag. Nu maar wachten op de eerste die met het argument komt dat 'zij' hier toch ook rondlopen in niqaab of kleding die onaangepast is.
 
Denk dat het vanwege Ramadan is,
zo niet ,
stuur het mooie weer, en de vrouwtjes in bikini maar hierheen hehehe
 
Irritatie? Wat een homo's :hahaha:

Waarover ging de commotie ook alweer in Antwerpen een paar maanden geleden ? De conservatieve democraten die niet zo van de 'licht erothische' werk hielden van Louis Paul Boon. :o
 
Bron van dit artikel maakt niets uit, de info is gebaseerd op onafhankelijk onderzoek. Als jij de mening van het volk dom vindt (over veralgemening gesproken) dan kan je misschien beter in een dictaruur gaan leven. In een democratisch land regeert het volk.
in onze democratie regeert het volk helemaal niet, in ons land kiest het volk de regeerders.

Stel dat Turkije bij de EU hoort en een decennia later stemt de bevolking voor een nationaal Islamitisch parlement.

Wat ga je dan doen...
7 jarige meisjes nken? dat mag volgens de koran :D

Ik ben het hiermee niet eens. De meeste mensen zijn op de hoogte van de contra argumenten van een toetreding van Turkije. Niet in het minste de schending van de mensenrechten. Of de islamitische regering, die ingaat tegen een eerdere stroming van de seculiere ideologie. Ik huiver van mensen die het volk dom noemen en dan enkele leiders kiezen die dat domme volkje wel even tonen wat de juiste richting is. Als dat de manier van denken is dan heb je een duidelijke minachting voor het democratisch systeem, als alternatief kan ik dan weinig anders bedenken dan de dictatuur.
de meeste mensen weten niet waar ze het over hebben, onderzoek wijst ook dat uit.

het volk is niet per se dom, maar zeer irrationeel en blind. je kunt mensen alleen ook niet volkomen negeren, daarvoor is ons huidige systeem prima. opzich is dictatuur ook niet slecht, het is gewoon een wat ander systeem, een systeem waar amerika meestal een hekel aan heeft.... ga daar maar eens over nadenken.

Een islamitische regering zal altijd zijn weerslag hebben op het land dat zij regeren. Zolang dat zo is vind ik het geen goede zaak om dit land op te nemen in de EU. Bulgarije en Roemenië liggen nu eenmaal centraler, grote nadelen aan hun toetreding zie ik ook niet direct.
turkije heeft geen islamitische regering

De EU bestaat uit landen/staten en die bestaan weer uit mensen, die weer de democratie bepalen. Via referenda kan de EU kijken hoe landen tegenover toetreding van andere landen staan. Zijn die negatief dan is de mening van 'boer charel' en 'skater mathias' net wat belangrijker dan die paar pipo's van de EU in hun ivoren toren die geen reet snappen van hoe de harde realiteit in elkaar zit. Meerderheid tegen toetreding = pech gehad voor Turkije.


Minachting van de bevolking is een bitch. Mensen weten goed wat er mis is met Turkije, anders zouden ze niet tegen stemmen.


Ze staan juist te springen om erbij te mogen :rolleyes:
hahahaha, die mensen snappen niet hoe de harde realiteit in elkaar zit? :roflol: :roflol: denk dat ze het een stuk beter weten dan 95% van de eu, gewoon omdat ze vanwege hun positie toegang tot informatie hebben die anderen niet hebben, ook moeten ze er wel veel van weten voor hun functie. alleen bekijken deze mensen het vooral rationeel, dat is het volk niet.

minachting van de bevolking is prima. de gevolgen van een volk dat de macht heeft zijn in de griekse oudheid goed gedocumenteerd. lees maar wat werk van filosofen als plato.

Deze redenen zijn al genoeg om te zeggen dat we het met een halve eeuw uit moeten stellen !

Als je naar alle andere punten kijkt zeg ik, NOOIT!
die redenen zijn ook de reden dat ze nog niet toegelaten kunnen worden.

Cyan, ook in landen met een stabiele economie pakken veel mensen de koffers om in een ander land te gaan wonen.

Nederland wil MINDER turken, dus elke is teveel.
nederland wil mensen die zich gedragen, jij wil minder turken, dat is het verschil. de meeste turken kotsen die relturken hier ook uit.

Culturen mag je gewoon niet mengen, heeft nooit gelukt en zal ook nooit lukken
culturen zijn geen feiten, in die zijn bestaan er ook geen vaste culturen, culturen zijn dynamisch. in nederland leven al honderden jaren verschillende culturen naast elkaar. onze cultuur staat bekend om z'n tolerantie jegens buitenlanders. of is onze cultuur in ene toch veranderd uit de middeleeuwen? :rolleyes:

Irritatie? Wat een homo's :hahaha:
wij hebben ook de sgp, what's the difference?
 
Zou een prima plan zijn als mensen zich niet weten te gedragen.



Dat is een goed voorbeeld van onaangepast gedrag. Nu maar wachten op de eerste die met het argument komt dat 'zij' hier toch ook rondlopen in niqaab of kleding die onaangepast is.

zij verpesten hier toch ook het straatbeeld met hun burkas, geef mij dan maar
een schaars geklede vamp die over de meir loopt.

aub Turkije niet bij de eu
 
Zou een prima plan zijn als mensen zich niet weten te gedragen.
Voor een dictatuur / communistisch land wel ja.


Dat is een goed voorbeeld van onaangepast gedrag. Nu maar wachten op de eerste die met het argument komt dat 'zij' hier toch ook rondlopen in niqaab of kleding die onaangepast is.
Juist ja...

in onze democratie regeert het volk helemaal niet, in ons land kiest het volk de regeerders.
Lees de andere reacties op die post en mijn reactie daarop eerst eens voor je uit het niets op posts gaat reageren. Ik heb al duidelijk gemaakt hoe dat in elkaar zit wat mij betreft.


de meeste mensen weten niet waar ze het over hebben, onderzoek wijst ook dat uit.
Welk onderzoek? De meeste mensen voelen aan wat slecht en goed is. De meeste mensen weten beter hoe het leven is als je ervoor moet werken (ipv in een ivoren toren te zitten aan een veel te hoog loon). Het democratische systeem werkt juist omdat het rekening houdt met de meerderheid van de bevolking, wat jij dus niet doet met je verdediging van een clubje wereldvreemde EU'rs, die ons wel even gaan dicteren hoe wij onze wetten moeten regelen en dus hoe wij moeten leven.

het volk is niet per se dom, maar zeer irrationeel en blind. je kunt mensen alleen ook niet volkomen negeren, daarvoor is ons huidige systeem prima. opzich is dictatuur ook niet slecht, het is gewoon een wat ander systeem, een systeem waar amerika meestal een hekel aan heeft.... ga daar maar eens over nadenken.
Omg :duh:

hahahaha, die mensen snappen niet hoe de harde realiteit in elkaar zit? :roflol: :roflol: denk dat ze het een stuk beter weten dan 95% van de eu, gewoon omdat ze vanwege hun positie toegang tot informatie hebben die anderen niet hebben, ook moeten ze er wel veel van weten voor hun functie. alleen bekijken deze mensen het vooral rationeel, dat is het volk niet.
Je weet niet eens waarover je het hebt volgens mij. Ze hebben toegang tot precies dezelfde informatie als jij en ik. Onderzoeken zijn voor iedereen toegankelijk. Informatie is voor iedereen toegankelijk. Zij denken rationeel en de bevolking niet? Ok, kom met bewijzen als je met zulke uitspraken komt. Maar die zijn er niet. Meer waarschijnlijk is dat er overal zowel rationele en irationele mensen te vinden zijn.

minachting van de bevolking is prima. de gevolgen van een volk dat de macht heeft zijn in de griekse oudheid goed gedocumenteerd. lees maar wat werk van filosofen als plato.
Jezus, jij spoort echt niet zeg. Einde discussie met jou wat mij betreft. Echt een "evil" persoon ben je.
 
Alsof zoveel Turken nog naar Europa willen komen :roflol:
 
Als je kennis maakt met figuren zoals rebel x, arnoldfan, cutler, gorrilor....dan word je toch heel wat pessimistisch over de graad van rationaliteit onder de 'kleine man'.

Net zoals in marokko community een paar malloten alle hollanders neerstempelen als 'homo's' en 'pedo's'.

Net zoals hier topics worden geopend om moslims/marokkanen in slechte daglicht te stellen, doen ze daar net hetzelfde over hollanders. (heel wat topics over pedo en holland zal je daar gelinkt zien worden).
 
Laatst bewerkt:
@ Big-T laat Riggard lekker , sinds hij 'studeert' vind hij zichzelf beter dan het klootjesvolk. Dit terwijl hij alles uit boekjes heeft of van marginale figuren die les geven.....
 
Back
Naar boven