MuscleMeat

De komst van Turkije bij de Europese Unie

Peiling Peiling Toetreding Turkije tot de Europese Unie

• Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .
Cyprus:
* 77% Grieken
* 18% Turken
* 5% Overige, waaronder Armeniërs

meer Grieken weer dan Turken, dus Europees.

Cyprus:
* 77% Grieken
* 18% Turken
* 5% Overige, waaronder Armeniërs

meer Grieken weer dan Turken, dus Europees.

De bewoners van Cyprus zijn Cyprioten. Je had het in je vorige post over de ligging, niet over de inwoners.
Ik begrijp in die zin ook je post niet.

De bewoners van Cyprus zijn Cyprioten. Je had het in je vorige post over de ligging, niet over de inwoners.
Ik begrijp in die zin ook je post niet.

Ik zie (in mijn visie) Turken niet als westerlingen. Cyprus ligt ook voor een deel in Azië, maar het merendeel van de bevolking is westers.

Wat is de definitie van een westerling dan volgens jou? Niet-moslim?

Het is namelijk zo dat volgens de ligging van Cyprus, zij ook geen westerlingen zijn.

Ik wilde nee stemmen :s

Ik zie (in mijn visie) Turken niet als westerlingen. Cyprus ligt ook voor een deel in Azië, maar het merendeel van de bevolking is westers.

Wat maakt het huidige Griekenland dan zo Westers? Het mag dan de bakermat van het 'Westers denken' zijn, maar zoals het land nu bezig is... :rolleyes:

http://www.trouw.nl/krantenarchief/2006/12/05/2265180/Turkije_noch_Griekenland_past_in_de_EU.html

http://www.z24.nl/economie/europa/artikel_115949.z24/Moody_s_blijft_negatief_over_Griekenland.html

Nee zie er geen voordelen van in

Ik ben tegen, turkije is een mooi land maar ben niet zo aan die opdringerige turken.

Wat is de definitie van een westerling dan volgens jou? Niet-moslim?

Het is namelijk zo dat volgens de ligging van Cyprus, zij ook geen westerlingen zijn.

Dé definitie van een westerling is er niet echt, dus wat ik aan zou halen zou alleen maar subjectief zijn.

Wat je al zegt, Griekenland is de bakermat. Ik vind hun in mijn ogen dan ook onmisbaar voor de EU aangezien ''Europa'' bij hun begon.

Maar dat vind ik gewoon, ik kan nog meer redenen aan gaan halen maar dan krijg ik hier een naam straks :D

Nee, want ze voegen niets toe. Sowieso voegt die EU bar weinig toe en is het eigenlijk tijd om ons terug te trekken.

Meest genoemde 'nee-reden':
"[omdat Turkije] een moslimland is dat niet past in de christelijke wortels van de EU"

Godskolere. Achterlijke randebielen. Godvergeten minkukels. De EU is een seculiere staat. Die 'christelijke wortels' zijn van begin af aan geweerd uit statuten. Jezus.

Ontopic: Ja.

Uiteraard niet, redenen zat voor wie zich verdiept heeft.

Niet goed bij je hoofd als je (zeker op dit moment) ja durft te stemmen.

Roemenie en Bulgarije eruit! Grootste fout ooit!

Uiteraard niet, redenen zat voor wie zich verdiept heeft.

Niet goed bij je hoofd als je (zeker op dit moment) ja durft te stemmen.

Stel je voor dat te durven , en dan ook nog eens op DBB! Misschien een brug te ver voor je, maar niet iedereen is chickenshit wat dat betreft Big-T :D

Veel plezier met het subsidiëren van het schenden van de mensenrechten.

Terug
Naar boven