houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Hoor hier niks, maar goed je hoort ook niks als Nederland wint.
Hoog tijd dat jij je oren laten uitspuiten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor hier niks, maar goed je hoort ook niks als Nederland wint.
Tifus getoeter van al die gare wagens die klaar zijn voor de sloop
Moffen? Beetje respect voor onze Duitse medemens is wel op zijn plaats Mikki.

Dit zou je ook doen bij een Turks vaantje?Als ze hier 1 oranje vaantje ophangen in de straat fl**ker ik persoonlijk de ruiten er uit. Leuk dat voetbal maar verder geen gekloot er omheen dan.
Waar heb je het over? Wat boeien mij die Turken nou, had liever de Kroaten zien doorgaan.
Als ze hier 1 oranje vaantje ophangen in de straat fl**ker ik persoonlijk de ruiten er uit. Leuk dat voetbal maar verder geen gekloot er omheen dan.
Nou nou, niet te agressief Eric. Iedereen is nog altijd vrij om zijn huis vol te hangen met zooi.
Mensen mogen gerust hun eigen huis versieren. Maar dat asociaal getoeter op straat gaat wel te ver.Er wonen hier geen Turken, dat scheelt. Maar het boeit me verder niet welke zooi ze ophangen of beter gezegd het boeit me wel. Lekker leeg laten die straten, tokkiezooi hangen ze maar ergens anders op.
Er wonen hier geen Turken, dat scheelt. Maar het boeit me verder niet welke zooi ze ophangen of beter gezegd het boeit me wel. Lekker leeg laten die straten, tokkiezooi hangen ze maar ergens anders op.