MuscleMeat

Turkije-Kroatie

Peiling Peiling wie wint

• turkije

Stemmen: 28 45,9%
  • kroatie

Stemmen: 33 54,1%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Tifus getoeter van al die gare wagens die klaar zijn voor de sloop

hier rijden ze ook rond.
zullen we morgen wel weer in het nieuws te zien krijgen.
net als vorige keer.
toen was de dam helemaal gevuld met turken.
vroeg me eigen af waar ik was.

Whahahaha schitterend! Ik gun het die Turken wel! En nou lekker volgende week hier Duitsland Turkijke kijken, te vet!

Turken hebben de trouwste fans, ik hoop dat de Nederlanders ook wat actiever worden als we in de halve finale komen.

man man !! vind het ech terg !! die 2 doelpunten zo op het einde , en dan zoveel penalties missen !!

Dit zou je ook doen bij een Turks vaantje?

Er wonen hier geen Turken, dat scheelt. Maar het boeit me verder niet welke zooi ze ophangen of beter gezegd het boeit me wel. Lekker leeg laten die straten, tokkiezooi hangen ze maar ergens anders op.

Hier in Rijen is het weer flink getoeter zeg, ik kan amper de muziek horen die ik heb opgezet

Ik vraag me af waarom Rijen ook wel als Turkrijen bekend staat...

Als ze hier 1 oranje vaantje ophangen in de straat fl**ker ik persoonlijk de ruiten er uit. Leuk dat voetbal maar verder geen gekloot er omheen dan.

Nou nou, niet te agressief Eric. Iedereen is nog altijd vrij om zijn huis vol te hangen met zooi.

Er wonen hier geen Turken, dat scheelt. Maar het boeit me verder niet welke zooi ze ophangen of beter gezegd het boeit me wel. Lekker leeg laten die straten, tokkiezooi hangen ze maar ergens anders op.
Mensen mogen gerust hun eigen huis versieren. Maar dat asociaal getoeter op straat gaat wel te ver.

Wat is er mis mee om een tokkie te zijn dan? die mensen zijn ook maar zo geboren.

Stelletjes oma's, het is vrijdag 12:00 uur man, wat een gejank!

Terug
Naar boven