XXL Nutrition

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

İk ben hier niet te gast ben hier geboren.
Ben net als jij dus ook op papier een nederlander.
We hebben geen beter leven maar een k*t leven door dit onzinnige dom gedrag van jullie.
Meer een stressvol leven dus.

Ps. Wanneer je een homo buiten ziet zegt iedereen van die moet dood, oftewel ****** homos let it burn.
Denk na als zo een jongen naast homos en lesbisch groeit wat zal dat kind dan wel niet worden?
Als het nou gewoon normale mensen waren wat voor geloof dan ook zou er niet zoveel haat opgewekt worden tegenover jullie.

Als je maar niet denkt dat er wordt toegegeven aan homofobisch gedrag van een stel achtergestelden met een nog achtergestelder gedachtengoed.

De enige manier om achterlijkheid te bestrijden is hetgene wat de achterlijken willen bestrijden nooit te verbieden. Zeker niet als het verworvenheden zijn waarvoor gestreden is.

Natuurlijk mogen de achtergestelden proberen te tornen aan die verworvenheden maar ze moeten niet vreemd op kijken als de liberaal ingestelde Nederlanders op een gegeven moment ook geen millimeter meer gaan toegeven en zich eveneens volledig tegen die achterlijkheid gaan keren.

Kijk mijn link eens de eerste 20 seconden en op 0.46. Onze burgers....."in een val loopt waar hij langzaam wordt geassimileerd. Assimilatie is het resultaat" En die dreigende assimilatie is dus een agenda voor Erdogan.

Het kan wel zo zijn dat wij ze beschouwen als Nederlanders en dat door de jaren heen Turken zijn gaan wennen aan ons en wij aan hen. Maar waar waar jij pleit om x-ste generatie Turken te zien als Nederlander en integratie ziet als een positieve ontwikkeling pleit deze meneer, die niet zomaar een Turk is die van de straat geplukt is maar een vrij officieel figuur is, voor dat een Turk en alle nakomelingen altijd Turk zijn en ook Turks moeten blijven.

Dat is iets heel anders als een Limburger in Holland. Laten we elkaar nu niet voor de gek houden. Het spreekt boekdelen wat die meneer zegt en ik vermoed maar zo dat wat hij daar zegt officieel beleid is en dat daar ook nog eens een grote maatschappelijke achterban voor is. Stel je voor Rutte naar Canada die hetzelfde soort verhaal gaat houden. Dat is toch bezopen als je er bij nadenkt!

Integratie is voor mij genoeg, assimilatie gaat mij ook nu weer net wat te ver.
Verder moet de bemoeienis vanuit de herkomstlanden sowieso ophouden.

yasmine;7535132[I zei:
"Turks premier Recep Tayyip Erdogan zei afgelopen woensdag op een bijeenkomst van de Verenigde Naties in Wenen volgens de Engelse vertaling: ‘We should be striving to better understand the culture and beliefs of others, but instead we see that people act based on prejudice and exclude others and despise them. And that is why it is necessary that we must consider -just like Zionism or anti-Semitism or fascism- Islamophobia as a crime against humanity.’ [/I]

Als je één mens red, red je de hele mensheid. Om er maar eens een mooi joods spreekwoord tegenaan te gooien.

Lees dit oudere stuk van 20-1-09 - 11:14in het AD eens
http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haa.../01/20/Broertjes-kwijnen-weg-in-Turkije.dhtml

Deze zaak speelt dus al in 2004. Toen was er met de broertjes al mishandeling pedagogische onmacht van de ouders en die Yunus die had een gebroken arm en een gezwollen hoofd toen hij 4 maanden was! Yunus is dus al vanaf hij een paar maanden is bij dat stel. Dat stel is zijn ouders.

Lees ook de Volkskrant van vandaag met veel achtergronden
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...-over-de-pleegzoon-van-lesbische-ouders.dhtml

In het Parool van vandaag stond dat het Lesbische stel Turks geleerd heeft en meerdere malen naar Turkije geweest is kortom hun stinkende best doen om Yunus onderdak te geven en zelfs de Turkse taal en cultuur te leren.

Kan je als Premier wel slap lopen ouwehoeren over crime against humanity maar dat stel dat zag een kind in nood en keek niet naar huiskleur, religie, achtergrond of wat. Wat dat stel deed doet is menslievendheid in optima forma en hen aanspreken op in Nederlanderschap en hun geaardheid is verschrikkelijk onder de gordel. Zo'n premier moet niet de VN vertellen wat misdaden tegen menselijkheid is. Zo'n premier moet zich de ogen uit zijn kop schamen!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 18:22 ----------

Integratie is voor mij genoeg, assimilatie gaat mij ook nu weer net wat te ver.
Verder moet de bemoeienis vanuit de herkomstlanden sowieso ophouden.

Ik heb het woord assimileren niet in mijn mond genomen. Dat woord krijg ik mijn bek niet uit. Dreigende assimilatie kwam die Turkse meneer.

@EricR ++ dat ze ziekten nu weg zijn uit dit topic. Vind dat behalve pauperachtig zo kwetsend. :thumb:

Laatst bewerkt:
Tuurlijk moet een kind weg uit een gezin waar het mishandeld wordt. Dat stelt niemand in vraag. Aangezien ik in België woon en deze specieke zaak hier niet besproken wordt, baseerde ik me op het artikel, goed wetende dat dit artikel niet alle nodige info bevat.
Daarom bleef ik ook heel oppervlakkig en zei ik dat indien een moeder haar kind afstaat voor adoptie, die moeder, en om het even welke moeder, liefst heeft dat haar kind opgroeit in een gezin die zo dicht mogelijk bij haar eigen leefwereld staat. En inderdaad, er zijn ook Nederlandse ouders die helemaal niet willen dat hun kinderen zouden opgevoed worden door een homo-koppel.

Tuurlijk moet een kind weg uit een gezin waar het mishandeld wordt. Dat stelt niemand in vraag. Aangezien ik in België woon en deze specieke zaak hier niet besproken wordt, baseerde ik me op het artikel, goed wetende dat dit artikel niet alle nodige info bevat.
Daarom bleef ik ook heel oppervlakkig en zei ik dat indien een moeder haar kind afstaat voor adoptie, die moeder, en om het even welke moeder, liefst heeft dat haar kind opgroeit in een gezin die zo dicht mogelijk bij haar eigen leefwereld staat. En inderdaad, er zijn ook Nederlandse ouders die helemaal niet willen dat hun kinderen zouden opgevoed worden door een homo-koppel.

Op de eerste plaats, Yasmine, gaat het hier niet om adoptie maar over pleegouderschap. Groot verschil.
Verder: als je een kind laat adopteren, heb je alle zeggenschap over dat kind verloren - mijn mening.

Op de eerste plaats, Yasmine, gaat het hier niet om adoptie maar over pleegouderschap. Groot verschil.
Verder: als je een kind laat adopteren, heb je alle zeggenschap over dat kind verloren - mijn mening.

Je eerste zin, ben ik het mee eens. Maar ik dacht dat dat kind al 8 jaar bij dat koppel was. IS die dan nier geadopteerd?

je tweede zin, volledig niet mee akkoord. Een moeder die haar kind afstaat voor adoptie maakt soms de moeilijkste beslissing uit haar leven. Haar geen zeggenschap geven over waar het kind zou terecht kunnen komen is te gek voor woorden.
Doet me een beetje denken aan het debat over orgaandonatie: ik wil graag na mijn dood, mijn lever afstaan aan een ziek kind, maar niet aan een alcoholicus. Geen idee trouwens wat de wet daar over zegt in België.

PS: het is altijd leuk te debatteren met mensen als men niet scheldt of zich gedraagt als een twaalfjarige, zelf als men het niet eens is met elkaar.

Je eerste zin, ben ik het mee eens. Maar ik dacht dat dat kind al 8 jaar bij dat koppel was. IS die dan nier geadopteerd?

je tweede zin, volledig niet mee akkoord. Een moeder die haar kind afstaat voor adoptie maakt soms de moeilijkste beslissing uit haar leven. Haar geen zeggenschap geven over waar het kind zou terecht kunnen komen is te gek voor woorden.
Doet me een beetje denken aan het debat over orgaandonatie: ik wil graag na mijn dood, mijn lever afstaan aan een ziek kind, maar niet aan een alcoholicus. Geen idee trouwens wat de wet daar over zegt in België.

PS: het is altijd leuk te debatteren met mensen als men niet scheldt of zich gedraagt als een twaalfjarige, zelf als men het niet eens is met elkaar.

Nee, het kind is blijkbaar niet geadopteerd.

Ouders hebben overigens ook enige zeggenschap over waar hun kind terecht komt bij adoptie, maar persoonlijk vind ik dat onterecht - mijn mening, net zo goed als jij de jouwe hebt.

Over orgaandonatie: ik moet er zelf niet aan denken, maar je kan zelf niet bepalen bij wie na je dood je organen terechtkomen.
Zou ik ook onterecht vinden, want een alcoholverslaafde bijvoorbeeld kan ook heel wat in zijn leven hebben meegemaakt waardoor hij aan de drank geraakt is. Bovendien krijgt iemand die nog steeds verslaafd is aan alcohol, geen levertransplantatie hoor. Maar nu gaan we off-topic, niet de bedoeling.

Potverdomme, ik geloof dat ik het aantal achterlijke, racistische Turken in Nederland onderschat heb:

Op Facebook hebben al bijna 5000 mensen aangegeven dat ze donderdag gaan demonstreren tegen de opvang van Turkse pleegkinderen bij Nederlandse homocoïtusuele pleeggezinnen. De politie Rotterdam houdt de aangekondigde demonstratie in de gaten.

http://www.rtl.nl/components/actuee...aanwezigen_bij_demonstratie_pleeggezinnen.xml

Dat dat zooitje toch hun NL pas inlevert en oppleurt naar eigen land!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 19:14 ----------

Dit is de facebook-pagina: https://www.facebook.com/events/543261212363373/

Facialbook zegt niks, als er 500 man komen opdagen is het veel. Social mediatroep heb je zo een bende debielen die gaan liken.

Ah zo?? Wil je me aantonen waarop je zoiets baseert?

Dat lijkt me vrij duidelijk. Hij veroordeelt op voorbaat al de 2 homocoïtusuele vrouwen die het kind opvoeden, zonder ook maar naar de vrouwen in kwestie te kijken. Zoals Ymir net aangaf blijken ze zelfs Turks te hebben geleerd en ze leren hem zelfs de cultuur aan. Als je hier tegen bent dan ben je net zo beknopt (ha, i is die weer! :o) als die premier en kijk je absoluut niet naar het welzijn van het kind, maar laat je je leiden door jouw ongegronde moeite met homocoïtusuele ouders.

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/03/16/vvd-toetreding-turkije-verder-weg-door-kwestie-yunus/

VVD: toetreding Turkije tot EU verder weg door kwestie-Yunus

En terecht, denken dat ze zich kunnen inmengen in Nederlands binnenlands beleid!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 19:21 ----------

Facialbook zegt niks, als er 500 man komen opdagen is het veel. Social mediatroep heb je zo een bende debielen die gaan liken.

Laten we hopen dat je gelijk hebt..... mochten het er 5000 worden, dan heeft Nederland een zwaar probleem - en niet alleen omdat het nu onrechtstreeks om homocoïtusualiteit gaat, zeg ik dat.

Wie is we en wie is jullie?...
Wat ben je nou, een turk of een nederlander? je spreekt jezelf tegen :D

(Ben jou papier).
İs wel voldoende voor je.
İk zie/voel en weet dat ik turks ben, ben alleen hier geboren en ben dus wettelijk een nederlander.
Spreek me zelf dus niet tegen.

Ps. İk heb hier niemand beledigt als homo of lesbie, gaf alleen maar een voorbeeld.
Anders moet je even bovenaan op allerlei klikken, En het topic zoeken over homos die mishandelt zijn door twee vrouwen. En wat voor reacties de leden hier wel niet op gezegt hebben.
90% procent van het volk hier mag toch geen homos. En het 10 procent begrijp ik wel door hun laag test gehalte en homo gevoelens;)

(Ben jou papier).
İk zie/voel en weet dat ik turks ben, ben alleen hier geboren en ben dus wettelijk een nederlander.

Ps. İk heb hier niemand beledigt als homo of lesbie, gaf alleen maar een voorbeeld.
Anders moet je even bovenaan op allerlei klikken, En het topic zoeken over homos die mishandelt zijn door twee vrouwen. En wat voor reacties de leden hier wel niet op gezegt hebben.
90% procent van het volk hier mag toch geen homos. En het 10 procent begrijp ik wel door hun laag test gehalte en homo gevoelens;)

Toch nog even een klauw nageven hè, grote jongen!

(Ben jou papier).

Helemaal gestoord ben jij, ze zouden jouw soort moeten afknallen.

-

Laatst bewerkt:
(Ben jou papier).

Ik vermoed zo langzamerhand dat er meer Nederlanders zijn die geen Turken mogen, dan Nederlanders die geen homo's mogen. En ik begin het nog langzaam te begrijpen ook...

Jammer dat jouw soort het verpest voor de Turken die niet zijn zoals jij.

Terug
Naar boven