- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
+84621Elk topic veranderd gewoon in een buitenlander haat topic hier
Dieptriest.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+84621Elk topic veranderd gewoon in een buitenlander haat topic hier
Dieptriest.
blanke voetballers zijn beter naar mijn mening. kijk nederland... het elftal bestaat voornamelijk uit blanken en ineens spelen ze een stuk beteralleen de jong en engelaar zijn n*ger (toch?
)
Elk topic veranderd gewoon in een buitenlander haat topic hier
Dieptriest.
Man man man ... die Turken met hun feestvieren hebben de boel hier weer aardig
afgebroken. Waar voetbal toch weer goed voor is. Enkele wagens beschadigd,
grasperkjes overreden met hun wagens, overal vuil ...
Na koniginnedag of elk ander feest heb je ook her en der schade en vuil.
Ik hoop dat we tegen Croatie toch een stuk beter gaan spelen. En tja, jullie kunnen zeggen wat jullie willen over de Turken, maar de Nederlanders zijn net zo erg.Man man man ... die Turken met hun feestvieren hebben de boel hier weer aardig
afgebroken. Waar voetbal toch weer goed voor is. Enkele wagens beschadigd,
grasperkjes overreden met hun wagens, overal vuil ...

Elke weer de zelfde personen die het verzieken.
En dan maar zeuren dat er Turken stelletje mong*len zijn die gaan toeteren, kijk eerst naar jezelf. Want jullie verpesten een voetbal topic en maken er een haat topic van.
Wees er trots op internet helden.
En leuk om te zien dat de Mods hun werk goed doen hier.![]()
: leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..Ach.. internet is toch weer een mooi medium.. jongetjes die in het echte leven bang zijn voor hun eigen schaduw zijn hier de grootste helden.. het zijn idd ook vaak dezelfde leeghoofden die elke keer er op aandringen om zichzelf voor schut te zetten op deze site.. ach vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen een voordeel, het kan namelijk ook tegen je werken maar dat zien ze niet eens...
Verder moet je niet te veel verwachten van het 'bestuur'.. optreden dat zal er idd niet bij zitten.. sterker nog.. sommigen zijn het er nog mee eens ook en dat dit tegenwoordig een niet-serieus-te-nemen-board is met heel veel pubertjes met het IQ van een pasgeboren baby met het downsyndrom lijkt hun ook niet echt dwars te zitten..
OT by the way: leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..

Ach.. internet is toch weer een mooi medium.. jongetjes die in het echte leven bang zijn voor hun eigen schaduw zijn hier de grootste helden.. het zijn idd ook vaak dezelfde leeghoofden die elke keer er op aandringen om zichzelf voor schut te zetten op deze site.. ach vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen een voordeel, het kan namelijk ook tegen je werken maar dat zien ze niet eens...
Verder moet je niet te veel verwachten van het 'bestuur'.. optreden dat zal er idd niet bij zitten.. sterker nog.. sommigen zijn het er nog mee eens ook en dat dit tegenwoordig een niet-serieus-te-nemen-board is met heel veel pubertjes met het IQ van een pasgeboren baby met het downsyndrom lijkt hun ook niet echt dwars te zitten..
OT by the way: leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..