XXL Nutrition

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
t was een goeie wedstrijd met een paar leuke wendingen

blanke voetballers zijn beter naar mijn mening. kijk nederland... het elftal bestaat voornamelijk uit blanken en ineens spelen ze een stuk beter:D alleen de jong en engelaar zijn n*ger (toch?:D)

Je merkte bij het Nederlands elftal wel dat er sprake was van groepjesvorming toen er wat meer n*gers in het team zaten. Dit komt de teamgeest natuurlijk niet ten goede.

En iedereen komt er zonder waarschuwing van af :rolleyes:.

wat een haat overal

Goed dat Turkije heeft gewonnen:)

Man man man ... die Turken met hun feestvieren hebben de boel hier weer aardig
afgebroken. Waar voetbal toch weer goed voor is. Enkele wagens beschadigd,
grasperkjes overreden met hun wagens, overal vuil ...

K*t ik had online gewed op Tsjechie, ik dacht dat ik binnen was. Hetzelfde had ik de dag ervoor met Spanje, had op gelijkspel gewed winnen die hufters. :mad:

Had een leuk bedrag gewonnen anders, maar de inzet was gelukkig geld uit eerdere winsten.

Na koniginnedag of elk ander feest heb je ook her en der schade en vuil.

Was gister van plan om even in de stad te gaan rijden om de turken te zien feestvieren. Maar had daarvoor gehoord dat ze 2-0 achterstonden dus toch maar niet gedaan. Achteraf thuisgekomen en dan krijg je te horen dat ze 3-2 winnen :D , toch wel knap hehe.

Na koniginnedag of elk ander feest heb je ook her en der schade en vuil.

haha, dat is hetzelfde ja :p
OT: welk land het ook is maakt geen zak uit, al was het irak of iran dat tegen belgie wint, als ze het verdienen is het goed! Het is en blijft sport!

Jezus, echt elke topic moet gewoon verziekt worden hier.

Nouja, ik had het gister opgegeven. Na de eerste helft ben ik weer gaan leren, heb namelijk examens. Toen het 2-1 werd toch maar weer gaan kijken en daarna natuurlijk afgekeken. Ik was echt BLIJ. Echt geweldig gewoon! Helaas moeten wij altijd wakker schieten, gebeurt gewoon elke wedstrijd :D Ik hoop dat we tegen Croatie toch een stuk beter gaan spelen. En tja, jullie kunnen zeggen wat jullie willen over de Turken, maar de Nederlanders zijn net zo erg.
Gister ben ik na de wedstrijd weer gaan leren.

Maar vrijdag was ik na Nederland-Frankrijk nog effe stad in geweest (was geweldig trouwens). Zag je een hele groep Nederlanders rond een kleine franse auto, gingen ze die mensen erin wat vervelen enz...En nog van alle gekte. Ook tot 's nachts getoeter. Ik heb er geen problemen mee, maar dan moeten jullie ECHT niet zeiken als de Turken wat gaan toeteren! EK = weken met gekte, zo'n dingen mogen gebeuren.

triest is dat he. dat ze in turkije maar rotzooi maken ipv hier..

met al dat lawaai kunnen kinderen en oudjes ook niet eens slapen

• Topic Starter Topic Starter
Elke weer de zelfde personen die het verzieken.

En dan maar zeuren dat er Turken stelletje mong*len zijn die gaan toeteren, kijk eerst naar jezelf. Want jullie verpesten een voetbal topic en maken er een haat topic van.

Wees er trots op internet helden.

En leuk om te zien dat de Mods hun werk goed doen hier. :roflol:

Elke weer de zelfde personen die het verzieken.

En dan maar zeuren dat er Turken stelletje mong*len zijn die gaan toeteren, kijk eerst naar jezelf. Want jullie verpesten een voetbal topic en maken er een haat topic van.

Wees er trots op internet helden.

En leuk om te zien dat de Mods hun werk goed doen hier. :roflol:

Ach.. internet is toch weer een mooi medium.. jongetjes die in het echte leven bang zijn voor hun eigen schaduw zijn hier de grootste helden.. het zijn idd ook vaak dezelfde leeghoofden die elke keer er op aandringen om zichzelf voor schut te zetten op deze site.. ach vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen een voordeel, het kan namelijk ook tegen je werken maar dat zien ze niet eens...

Verder moet je niet te veel verwachten van het 'bestuur'.. optreden dat zal er idd niet bij zitten.. sterker nog.. sommigen zijn het er nog mee eens ook en dat dit tegenwoordig een niet-serieus-te-nemen-board is met heel veel pubertjes met het IQ van een pasgeboren baby met het downsyndrom lijkt hun ook niet echt dwars te zitten..

OT by the way :D : leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..

Ach.. internet is toch weer een mooi medium.. jongetjes die in het echte leven bang zijn voor hun eigen schaduw zijn hier de grootste helden.. het zijn idd ook vaak dezelfde leeghoofden die elke keer er op aandringen om zichzelf voor schut te zetten op deze site.. ach vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen een voordeel, het kan namelijk ook tegen je werken maar dat zien ze niet eens...

Verder moet je niet te veel verwachten van het 'bestuur'.. optreden dat zal er idd niet bij zitten.. sterker nog.. sommigen zijn het er nog mee eens ook en dat dit tegenwoordig een niet-serieus-te-nemen-board is met heel veel pubertjes met het IQ van een pasgeboren baby met het downsyndrom lijkt hun ook niet echt dwars te zitten..

OT by the way :D : leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..

hehehe wat kan ik zeggen.... :stupid:

+1

Ik zag persoonlijk liever Tjechië doorgaan en had gelijkspel gepouled dus was wel blij met de 2-2. Alleen baalde ik van de 2-3 maargoed, puike prestatie van Turkije en lullig voor Tjechië!

• Topic Starter Topic Starter
Een oorlogsmonument in Hank is vrijdagnacht oranje geschilderd. Vermoedelijk hebben Oranjesupporters in hun feestvreugde na de 4-1 overwinning op Frankrijk het monument beklad, zegt een woordvoerder van de Brabantse politie. De gemeente Werkendam, waaronder Hank valt, doet maandag aangifte van vandalisme.

Het monument aan de Oranjepolderweg is een propeller van een Britse Halifax. Toen die in 1944 neerstortte, kwamen zeven bemanningsleden om. De gemeente is 'zeer ontstemd' over de actie. "Het bekladden van het monument getuigt van een gebrek aan respect", staat op de gemeentewebsite Het is nog onbekend hoeveel het schoonmaken van het monument gaat kosten.

En dan maar zeuren over de Turken

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven