XXL Nutrition

TV kijken met monitor?

Gast 104861

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Is het ook mogelijk om TV te kijken met je monitor? We hebben een Ziggo abonnement en daar hebben we van die kaartjes die je in de TV kunt stoppen. het gaat om een Samsung Syncmaster LED monitor met enkel VGA aansluiten en zou me bij gods niet weten hoe je er TV mee kunt kijken. ik zelf heb al een goed werkende tv, deze is voor mn broer. weten jullie misschien of dit kan en hoe dit moet? heb al op google gekeken maar daar kreeg ik alleen resultaten waar ik niet veel verder mee kon komen

nope als er geen input is in je monitor voor ontvanger gaat het niet lukken, je heb zeker digitaal tv digitaal ontvanger moet je verbinden met je tv met een startkabel en ik denk niet dat je monitor dat heeft

Scart naar VGA-kabel kopen, als tenminste je Ziggo-decoder hebt met een scart-aansluiting heeft in de buurt van de monitor staat.

Als je geen decoder hebt voor Ziggo maar alleen aansluit via een CI+-slot zal je een decoder er bij moeten kopen.

Gebruik alleen me tv als monitor, bij mij kan t nie.

• Topic Starter Topic Starter
Scart naar VGA-kabel kopen, als tenminste je Ziggo-decoder hebt met een scart-aansluiting heeft in de buurt van de monitor staat.

Als je geen decoder hebt voor Ziggo maar alleen aansluit via een CI+-slot zal je een decoder er bij moeten kopen.

ik heb idd geen decoder en ook geen ziggokaart meer. wij hebben een voor de TV beneden, voor mijn tv en voor mn oma's tv. kan je ze ook extra bijbestellen? en hoe duur zou zon decoder zijn dan?

Terug
Naar boven