AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Er schijnt een probleem te kunnen zijn met het wettelijk onderscheid tussen elektrische fietsen en fatbikes, ik zie die mogelijke overlap als win/win!
:D

En meer dan een verdubbeling van de zorgkosten in de tussentijd. Een groot deel overigens door personeelskosten.
Als in meer personeel of dat het personeel meer geld krijgt.
Beide opties lijken niet te kloppen.

Zijn het niet de zorgverzekeraars die zich verrijken?

:roflol::roflol:
Lekker bolletjes tellen. Man wat een tijden.

1727500923044.png

ik weet niet ik geloof niet in complotten:rolleyes:
Ook zonder complotten.

Naar ik begrepen heb is deze regel ook een soort voorwaarde voor geld uit een "coronaherstelfonds" van de EU. Het begint al te lijken op die gekkigheid die ze in Amerika hebben waar een wet dan een hele mooie naam, vaak een acroniem, krijgt en er allerlei andere "dealtjes" en schimmige maatregelen meeliften.

Een paar jaar geleden hoorde je al wat landen als Italië deden en/of moesten doen om steun uit een coronafonds te krijgen. Het was of gekkigheid (genderwaanzin) of afpersing, maar het lang niet altijd te maken met corona.

Wellicht is het een opstapje naar onderstaande. Of het heeft helemaal niets met elkaar te maken.

Laatst bewerkt:

@Mentat, ben jij nog trouw?

Zijn er alweer verkiezingen?

Tuurlijk, maar de partij heeft wel wat resultaten nodig voor de volgende verkiezingen.
Hoe kijk jij hier zelf tegenaan @Steks, hoe zie jij NSC sinds het kabinet?

Hoe kijk jij hier zelf tegenaan @Steks, hoe zie jij NSC sinds het kabinet?
Het is te makkelijk om achteraf te zeggen dat je het wel had verwacht, maar ik heb hier wel vaker gezegd dat ik Omtzigt een goede politicus en controleur vind, maar ik geen leider in hem zie. De rest van de NSC zijn volgens mijn vooral mensen met veel kwaliteiten, maar niet per se politici, aangevuld met achtergestelde CDA’ers. Verder heb ik recent gehoord dat de ledenvergaderingen er vreemd aan toe gingen , dus al met al ben ik niet verbaasd over hoe het nu loopt. Ik denk dat het beter voor ze was geweest als ze met max 5 zetels in de TK waren gekomen.

Goede docu mbt immigratie

CDA 1.0 groter dan 2.0 en 3.0 bij elkaar.

BBB en NSC moeten zich profileren, maar als iedereen zich gaat profileren zal het kabinet exploderen.

Je boodschappen betalen op afbetaling. Kwalijk hoor, zo breng je een kwetsbare groep toch verder in de shit?

Terug
Naar boven