XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

:rolleyes: je praat weer tegen jezelf.

Dit land wordt met de dag vrouwelijker en zwakzinniger.
Rubbertegeltjes genereratie naar het front, met Ron voorop.

Ik stel voor dat we kentekens op fietsen zetten en de fietspaden in dit land voltyfen met flitspalen.

Fietst u harder dan 30km/u? Boete
Draagt u geen helm? Boete
Fietst u harder dan 40km/u? Inbeslagname fiets en 2 maanden voorwaardelijke rijontzegging.
Komt nog, ff de doelpaal 2 x verleggen

Vinden jullie de gemiddelde fatbike rijder niet gewoon problematisch ipv de fatbike zelf? Zou er zelf geen halen door het stereotype maar zijn volgens mij best toffe dingen
De enige reden dat die dingen popular zijn is dat ze goedkoop en makkelijk te modificeren zijn.

Ze fietsen echt voor geen meter

Vinden jullie de gemiddelde fatbike rijder niet gewoon problematisch?
Ik wel.

En zoals gewoonlijk zorgt het verkeerstechnisch roekeloze gedrag van een dergelijke groepering er weer voor, dat er een zogenaamde noodzaak ontstaat om regels aan te scherpen voor iedere verkeersdeelnemer.

Dit dan maar weer in plaats van het aanpakken van het werkelijke probleem, want dat kunnen, willen of durven we niet.
Idem dito voor de eerdere helmplicht op snorfietsen.

Laatst bewerkt:
Ik wel.

En zoals gewoonlijk zorgt het verkeerstechnisch roekeloze gedrag van een dergelijke groepering er weer voor, dat er een zogenaamde noodzaak ontstaat om regels aan te scherpen voor iedere verkeersdeelnemer.

Dit dan maar weer in plaats van het aanpakken van het werkelijke probleem, want dat kunnen, willen of durven we niet.

kijk: https://youtu.be/lrEcvK0DSrM?si=MuDV17gGlZDOII6W

Ik wel.

Het zijn net zwarte kikkers.

Yo Mentat!..

Laatst bewerkt:
Er is werkelijk niets zo hypocriet als een D66’er.

Terug
Naar boven