Dit kabinet doet écht ALLES wat ze niet beloofd hebben.
Rechts is het nieuwe links, wat zullen al die arme PVV stemmers toch ontstemd zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik wel aan het trainen ben, met name op de racefiets, rij ik soms het dubbele of meer, wat natuurlijk ook weer op felle klachten stuit.Ik ben haast de enige die geen e-bike heeft en ook haast de enige de max 20km fietst als ik niet aan het trainen ben.
Rubbertegeltjes genereratie naar het front, met Ron voorop.Dit land wordt met de dag vrouwelijker en zwakzinniger.
Komt nog, ff de doelpaal 2 x verleggenIk stel voor dat we kentekens op fietsen zetten en de fietspaden in dit land voltyfen met flitspalen.
Fietst u harder dan 30km/u? Boete
Draagt u geen helm? Boete
Fietst u harder dan 40km/u? Inbeslagname fiets en 2 maanden voorwaardelijke rijontzegging.
Fatbike is direct een kogelIk stel voor dat we kentekens op fietsen zetten en de fietspaden in dit land voltyfen met flitspalen.
Fietst u harder dan 30km/u? Boete
Draagt u geen helm? Boete
Fietst u harder dan 40km/u? Inbeslagname fiets en 2 maanden voorwaardelijke rijontzegging.
Vinden jullie de gemiddelde fatbike rijder niet gewoon problematisch ipv de fatbike zelf? Zou er zelf geen halen door het stereotype maar zijn volgens mij best toffe dingen
Toffe dingen? Het is rommel.Vinden jullie de gemiddelde fatbike rijder niet gewoon problematisch ipv de fatbike zelf? Zou er zelf geen halen door het stereotype maar zijn volgens mij best toffe dingen
wrom?
De enige reden dat die dingen popular zijn is dat ze goedkoop en makkelijk te modificeren zijn.Vinden jullie de gemiddelde fatbike rijder niet gewoon problematisch ipv de fatbike zelf? Zou er zelf geen halen door het stereotype maar zijn volgens mij best toffe dingen
Ah oke daar geen ervaring meeDe enige reden dat die dingen popular zijn is dat ze goedkoop en makkelijk te modificeren zijn.
Ze fietsen echt voor geen meter
Een normale elektrische fiets van €1000 met een geveerde voorvork is al niet veel soeps. Daarnaast is het idee van trappers maar geen in hoogte verstelbaar zadel ontzettend dom.
Ik wel.Vinden jullie de gemiddelde fatbike rijder niet gewoon problematisch?
Ik wel.
En zoals gewoonlijk zorgt het verkeerstechnisch roekeloze gedrag van een dergelijke groepering er weer voor, dat er een zogenaamde noodzaak ontstaat om regels aan te scherpen voor iedere verkeersdeelnemer.
Dit dan maar weer in plaats van het aanpakken van het werkelijke probleem, want dat kunnen, willen of durven we niet.
Idem dito voor de eerdere helmplicht op snorfietsen.
Het zijn net zwarte kikkers.Ik wel.
En zoals gewoonlijk zorgt het verkeerstechnisch roekeloze gedrag van een dergelijke groepering er weer voor, dat er een zogenaamde noodzaak ontstaat om regels aan te scherpen voor iedere verkeersdeelnemer.
Dit dan maar weer in plaats van het aanpakken van het werkelijke probleem, want dat kunnen, willen of durven we niet.
Idem dito voor de eerdere helmplicht op snorfietsen.
Die is aan zuip.

geloof ik meteen haha
Dank voor de welgemeende goede zorgen, had er gisteren al eea over gepost in het Live News Topic.