MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Kom nu toch, als er daar één iemand zit om zichzelf te verrijken dan is het TB. Die heeft daar gewoon z'n niche gevonden.
Nee er is al sinds voor de moord op Fortuyn een rechtse meerderheid maar jij laat je gaslichten dat er nog steeds een 'hele grote linkse' groep is.

1749549916243.png

Mark my words, wat ze met Kaag niet is gelukt gaan ze nu met dat tere poppetje proberen, en ze gaan falen. Mensen moeten deze bs gewwoon niet.

kijk: https://x.com/MeesWijnants/status/1932354077666537833
GtEoDbhXcAA2Jxi.jpeg

Commie Turk met als doel het Westen overspoelen met Islam. Wat ze zegt is taqiyyah

De kiezers komen nog niet terug naar midden of links.

En nog meer in dat draadje.

De kiezers komen nog niet terug naar midden of links.

En nog meer in dat draadje.

Dan laat je mee eerst een podcast van 1,5 uur luisteren waarbij wordt afgesloten met de bewering dat peilingen net zoveel waarde hebben als kijken naar de huidige zetelverdeling en dan kom je nu weer hier mee.

Dan laat je mee eerst een podcast van 1,5 uur luisteren waarbij wordt afgesloten met de bewering dat peilingen net zoveel waarde hebben als kijken naar de huidige zetelverdeling en dan kom je nu weer hier mee.
Ik vond dat er interessante observaties voorbij kwamen.

Peilingen hebben wmn zin voor zover je er een trend in kan ontdekken. Een peiling op dit moment heeft los niet zoveel waarde.

Haar vader is een Turkse commie, haar moeder directeur COA.
Zeg het maar.
Dan reken je de kinderen af op de daden van de ouders, dat lijkt me niet handig. Neem nu Sophie Hermans, oh wacht...
🤭

Altijd een hoofdrol voor D66 met dit soort schimmige praktijken. Lekker het compromitterende app-verkeer wissen.

Dit doet weer heel erg denken aan de Magere Mannetjes die probeerden om Remkes verdacht te maken of de walgelijke praktijken en schandalen binnen de eigen partij waar Kaag niet tegen wilde optreden.

Altijd een hoofdrol voor D66 met dit soort schimmige praktijken. Lekker het compromitterende app-verkeer wissen.

Dit doet weer heel erg denken aan de Magere Mannetjes die probeerden om Remkes verdacht te maken of de walgelijke praktijken en schandalen binnen de eigen partij waar Kaag niet tegen wilde optreden.

D66 is en blijft nou eenmaal een synoniem voor walgelijk schimmige praktijken.
Voor je eigen gemoedsrust zou ik zeggen: Geef het een plekje en laat het los.

P.S. deze Bergkamp is echt hét ultieme voorbeeld van een wolf in schaapskleren en een aan de borst gekoesterde adder..

(of definieer ik nu gewoon de stereotype D66'er? :p)

Er is daadwerkelijk een nog ergere Thierry in Den Haag....

En die wordt mogelijk stas voor een langere periode dan het kabinet missionair was.
:headbang:

Misschien toch nog eens NSC stemmen?
:thinking:

Terug
Naar boven