Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Troll die Meeuwissen :lol:

Niet voor niks dat de lieve gezellige stad Amsterdam kampt met een schuld van 4,2 miljard euro. Al die inclusieve ideetjes kosten klauwen vol geld. Zijn tegen zwarte piet, maar spelen al jaren voor Sinterklaas.
In de ene zin lekker inclusief doen en de volgende gelijk al die slachtoffers en liefhebbers daarvan opzetten tegen fvd/thierry want 'fascist,' gevaarlijke gekken

Zou er eigenlijk niet iets moeten komen zoals bij reclame aan controle/wetten gedaan wordt, dat je geen beweringen mag doen die je niet waar kunt maken etc. Zou volgens mij een hoop van de verkiezingscampagne /politieke propaganda zo op kunnen lossen.

Dat er ook geen smaad meer richting andere producten/de tegenpartij mag in de campagne..

Lijkt mij ook een heel goed idee, want de Nederlandse politiek is verworden tot een media-circus vol leugenaars en bedrog.

Waarom zou iemand daar aangifte van doen? Op wat voor manier zijn zij gedupeerd?

Past goed in het pauper topic.

Als je vaderland wordt geregeerd door gecorrumpeerde ratten als Penthouse Pechtold, dan ben je als burger per definitie gedupeerd.
Het wordt tijd dat dit voor iedereen zichtbaar wordt gemaakt in het grotere geheel.
(Helemaal als ze er ook nog mee weg dreigen te komen, daarom heb o.a. ik ook aangifte gedaan. Ik ben het echt spuugzat.)

Politici dienen in dat opzicht een onberispelijke voorbeeldfunctie te hebben, want hoe kun je anders nog vertrouwen hebben in de overheid?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat D66 gedecimeerd gaat worden volgende tweede kamer verkiezingen en dat Pechtold moet wieberen. Ik zou alleen niet weten wie hem zo 1 2 3 zou moeten opvolgen aangezien Alexander de grote natuurlijk alleen maar onderkruipers om zich heen verzamelt in de huidige partij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.166

Goed om te zien welke partijen met meel in de mond praten als het over islam gaat vanwege de achterban.

• #2.167

Rotterdam restzetel gaat naar DENK :roflol: PVV mad.

Voor Hans Kamperman: gedeeld

Lieve familie en vrienden
Vergeef mij deze daad, ik moet dit doen om de politiek wakker te schudden. Ik kan ze niet bereiken met mijn boodschap. Ik heb een oplossing voor een duurzame aarde en sta hier al 2 maanden aandacht te vragen voor medicinale cannabis gebruikers die door deze overheid gecrimminaliseerd worden, ze luisteren niet!! Keren zich tegen de mensheid. Gooien onze rechtsstaat te grabbel. Tabaksindustrie veroorzaakt 5 miljoen doden per jaar door toevoeging van kankerverwekkende stoffen, dat mag allemaal volgens het OM binnen ons strafrecht. Cannabis wordt gecriminaliseerd terwijl het de aarde kan redden en voor vele mensen een medicijn is.
Ik doe dit voor de aarde, de mensen. Ze moeten wakker worden!! Zo jammer dat het zo moet, ik was zo graag bij jullie gebleven.
Ik vraag jullie ga door met de strijd voor legalisering. Teken de petitie www.cannabisuitstrafrecht.petities.nl
Ik heb een rijk leven gehad waar ik dankbaar voor ben. In vergeef iedereen in liefde en vraag ook vergeving aan de mensen die ik onbewust pijn gedaan heb.
0:40 dat ventje

• #2.172

• #2.173

• #2.174

In Rotterdam kreeg de PVV maar één zetel, in Den Haag werd de beweging van Wilders nagenoeg weggevaagd door de partij van Richard de Mos. De Mos: „Wij luisteren naar de burgers. Geert Wilders komt een keer in de vier jaar een hondje aaien in Loosduinen, wij zijn er elke week.”

:roflol: spijker ,kop

mong**l was dit joh

Ik heb voor het eerst niet op een PVV lid gestemd. Sommige uitlatingen van PVV stemmers wil ik niet graag mee geassocieerd worden.

De Deense sociaaldemocraten raakten het contact met de kiezers kwijt. De winst ging naar de nationalistische Deense Volkspartij. Dus besloten de sociaaldemocraten dat het roer om moest.

Vorige maand presenteerden vijf kopstukken van de partij een veelomvattend migratieplan: moslimvrouwen moeten gaan leven naar Deense normen en waarden, een maximum aan niet-westerse bewoners in achterstandswijken en nieuwe asielzoekers gaan naar kampen in Noord-Afrika.
(...)
In Frankrijk, Italië, Duitsland en Nederland hebben sociaaldemocratische partijen het afgelopen jaar forse klappen gekregen. In Denemarken proberen ze met de nieuwe politiek eenzelfde afstraffing bij de parlementsverkiezingen van volgend jaar te voorkomen. Met een nationalistische koers. En met succes, zo lijkt het. Volgens de peilingen worden ze verreweg de grootste partij en gaan ze waarschijnlijk regeren.
(...)
De fractievoorzitter is dan ook kritisch op de sociaaldemocraten in Nederland. "Het is gewoon triest om te zien hoe slecht de PvdA het in Nederland doet. Ik hoop dat als ze hier komen kijken, ze het met mij eens zijn hoe je migratiepolitiek moet voeren."
Nationalistische koers moet Deense sociaaldemocraten redden

zelden gezien deze mate van zelfreflectie ,hulde

die Denen lopen mijlenver voor op onze "middeleeuwse" ideeën die kut Klaver en co presenteren als modern,progressief en sociaal ,

het is asociaal om een samenleving te verstikken met mensen die absoluut niets willen en kunnen ,behalve trouw zijn

aan hun geloof en herkomstland,

onderstaand quote geript van GS maar o zo treffend omschreven:

"Islamisme voelt zich vernederd omdat het niet dominant is.'
Die zin zegt eigenlijk alles en omschrijft de kern van het probleem van de islam in Europa. Het probleem is niet een vermeende achterstelling van moslims door westerlingen of discriminatie van moslims. Het "probleem" is dat de westerling de superioriteit van de islam niet erkent, wat menig moslim opvat als vernedering, met alle gevolgen van dien.

zelden gezien deze mate van zelfreflectie ,hulde

die Denen lopen mijlenver voor op onze "middeleeuwse" ideeën die kut Klaver en co presenteren als modern,progressief en sociaal ,

het is asociaal om een samenleving te verstikken met mensen die absoluut niets willen en kunnen ,behalve trouw zijn

aan hun geloof en herkomstland,

onderstaand quote geript van GS maar o zo treffend omschreven:

"Islamisme voelt zich vernederd omdat het niet dominant is.'
Die zin zegt eigenlijk alles en omschrijft de kern van het probleem van de islam in Europa. Het probleem is niet een vermeende achterstelling van moslims door westerlingen of discriminatie van moslims. Het "probleem" is dat de westerling de superioriteit van de islam niet erkent, wat menig moslim opvat als vernedering, met alle gevolgen van dien.

Veel (onzin) waar ik het niet mee eens ben maar dat laatste stuk met dat citaat is wel mooi verwoord dat daar een probleem is met integratie.

Terug
Naar boven